Beoordelingen Groeneweg Tuinaanleg

• Ontwerp 10,0
  • Vakmanschap 9,8

Stefan uit: Rotterdam

Ervaring met: Tuinontwerp

Na meerdere hoveniers bij ons over de vloer gehad te hebben zijn wij met volle overtuiging in zee gegaan met Groeneweg Tuinaanleg. John Groeneweg heeft alles vanaf het eerste gesprek goed geregeld. Het ontwerp viel direct bij ons in de smaak en de kostenberaming was ook overzichtelijk. Nu de tuin is aangelegd zien wij uit naar komende zonnige periode. Wij laten ook het onderhoud van de tuin doen.

Bedankt heren!

Stefan en Magda
Kralingseweg Rotterdam

Harm uit: Rotterdam Kralingen

Ervaring met: Tuinontwerp

Wij hebben onze grote villatuin in Rotterdam Kralingen volledig laten leeghalen en opnieuw aan laten leggen door de heren van Groeneweg-Tuinaanleg. Van de 5 kandidaten hebben wij tot grote tevredenheid gekozen voor Groeneweg-Tuinaanleg, met name vanwege het totaalplaatje dat zij konden leveren. Inmiddels is onze tuin reeds opgeleverd en zien wij uit naar de komende zomerperiode in onze nieuw aangelegde tuin.

Vincent uit: Nieuwerkerk a/d IJssel 'S-Gravenweg

Ervaring met: Tuinontwerp

Wij hebben Groeneweg-Tuinaanleg benaderd na het bezoeken van de website. John Groeneweg is bij ons langsgekomen en na een prettige kennismaking, waarin wij onze wensen kenbaar hebben kunnen maken. John heeft een prachtig tuinontwerp gemaakt en wij waren direct enthousiast. Inmiddels is de tuin helemaal volledig aangelegd en genieten wij elke dag van onze tuin. wij zijn zeer tevreden over John, Michael en hun team.

Viola uit: Capelle aan den IJssel

9,8

Ervaring met: Tuinontwerp

Door kennissen aanbevolen nam ik contact op met dhr. Groeneweg. Na een persoonlijk gesprek, waarbij ik uitgebreid mijn wensen heb kunnen aangeven, kwam dhr. Groeneweg met een volledig tuinontwerp + kostenberaming terug bij mij. Onze grote achtertuin op de 's Gravenweg in Capelle aan den IJssel van 7500m2 is vakkundig en professioneel aangelegd door de heren. Oook het onderhoud is in zeer goede handen bij de heren. Sinds de zomer laten wij elke maand onze tuin onderhouden en deze ziet er, ondanks de winter nog perfect uit! Onze dank is groot en wij genieten volop van onze prachtige tuin.

Gaston uit: Schiedam

Ervaring met: Tuinontwerp

John Groeneweg kwam kennismaken en direct was er een klik. John begreep precies onze wensen en heeft voor ons een prachtig tuinontwerp gemaakt en een passende kostenberaming. Hier waren wij zo van onder de indruk dat wij vol overtuiging de opdracht hebben gegeven aan Groeneweg Tuinaanleg. De tuinmannen zijn zeer professioneel en vakkundig en de kwaliteit staat bij iedereen op 1. Wij zijn zeer content met het eindresultaat en hebben van een geweldige zomer mogen genieten in onze tuin met vrienden en kennissen en zien nu al uit naar de komende zomer! Wij danken John en Michael voor de zeer goede service en nazorg en zullen dit bedrijf zeker aanbevelen bij onze vrienden en kennissen.

T. uit: Rotterdam Hilligersberg

Ervaring met: Tuinontwerp

John en Michael zijn een geweldig team, waarbij John na onze kennismaking een prachtig tuinontwerp heeft gemaakt die precies aansloot bij onze wensen en de tuinaanleg heel vakkundig door Michael en zijn team is gedaan. Wij zijn ook zeer te spreken over de algehele communicatie en service die Groeneweg-Tuinaanleg geeft. Nadat onze tuin is aangelegd bieden de heren nog een geweldige nazorg. Iets dat bij ons heel goed is bevallen. Onze enorme villatuin was een grote uitdaging, maar de heren hebben er een geweldige mooie tuin van gemaakt. Onze dank is groot en wij laten dan ook iedereen met trots onze tuin zien en vertellen graag wie onze tuin gemaakt heeft.

K. uit: Vlaardingen

Ervaring met: Tuinontwerp

Groeneweg Tuinaanleg o.l.v. John Groeneweg en Michael Rietdijk hebben onze prachtige voor en achtertuin ontworpen en aangelegd. John heeft voor ons het perfecte tuinontwerp gemaakt en de tuinmannen o.l.v. Michael hebben onze droomtuin gerealiseerd. De nazorg is ook heel fijn waardoor de service echt geweldig te noemen is. Wij bevelen dan ook van harte dit bedrijf aan bij onze vrienden en kennissen en genieten nog elke dag van onze mooie aangelegde tuin.

Andries en Francis uit: Rotterdam - Manegelaan

18-04-2017

Wat fijn dat wij op deze manier jullie geweldige hoveniersbedrijf kunnen beoordelen en bedanken. In 2014 is er werkelijk een toptuin gemaakt waar wij erg blij mee zijn. Ook de service was geweldig en is nog steeds geweldig met een prettige nazorg.

Sandra en Peter uit: Rotterdam Hilligersberg

Ervaring met: Tuinontwerp

Wat een geweldig bedrijf en bijzonder aardige vakmensen. Alles volgens planning en binnen de begroting. Nu een prachtige tuin! Dankjewel John en Michael

Cor en Gonny uit: Rotterdam Kralingen

Ervaring met: Tuinontwerp

Vorig jaar onze tuin laten aanleggen in park Zestienhoven door John Groeneweg. Na een fraai ontwerp en een duidelijke prijsopgave hebben wij nu een droomtuin waar wij erg blij mee zijn en alles binnen het budget!