Beoordelingen Greving & Greving

Eline uit: Utrecht

10-11-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting

Positieve ervaring:
Altijd vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast ook altijd leuke brillen en word je er snel en goed geholpen.

Gewoon zo doorgaan :)

gerda uit: stiens

18-10-2018
6,0

Ervaring met: aankoop van een complete bril, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

Positieve ervaring:
In de december 2017 samen met mijn dochter naar pearl geweest, ze wilde een nieuwe bril. Ik even mee om te sparren, maar konden voor het eerst niet slagen. Gelukkig zat Greving & Greving er naast (Leeuwarden). Perfect geholpen, super mooie bril maar..............Service....Ze is deze maand langs geweest, op haar bril zitten kleine krasjes. Willen ze niks aan doen, zat misschien beetje zand op de bril. Nou ja zeg, ze draagt al 22 jaar een bril, (26 jr.) is nog nooit op deze manier behandeld. Ze kan niet zonder haar bril, is hier zuinig op.
Maakt hem schoon met het vloeistof van Greving & Greving. O ja, ze mocht de bril wel inleveren, stuurden ze hem op, kijken of ze van leverancier iets tegoed krijgen. moet zij zolang met de reservebril doen! Dit is haar in al die jaren nog nooit overkomen.
Ik wilde een nieuwe bril halen, mulifocaal, was echt van plan om naar jullie te gaan. Monturen zijn zo mooi, maar nu juliie mijn dochter op deze manier afschepen, wordt dit hem niet. De service vind ik super belangrijk, en jullie hebben laten zien dat jullie die niet kunnen geven.

Wim uit: Zuidlaren

27-08-2018

Ervaring met: service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

Positieve ervaring:
Mijn oude bril voldeed niet!
Ondanks dat het een kostbaar (Deens) design merk was, was het een voor mij een miskoop.
De oplossing: nieuwe bril!!
De service van Gerving en Gerving in Groningen was optimaal.
Volledige medewerking en kosteloos uitzoeken van een nieuwe bril. Geweldige service van Frank!!

Geen

Elisabeth uit: Groningen

16-07-2018
9,6

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting

Positieve ervaring:
Alles verliep goed. Heel prettig. Ik heb enkele winkels vergeleken voor de aankoop van mijn bril en ben weer teruggegaan naar G enG.

Verbeterpunten/ tips:
De professionaliteit van de medewerkers kan ik niet beoordelen. Maar alles leek goed.

Ans uit: Roden

07-06-2018
9,9

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, optometrisch onderzoek

Positieve ervaring:
Prima service en klantvriendelijk .

Verbeterpunten/ tips:
De oogboldruk kon niet gemeten worden ivm defect apparaat.Ik zou graag nog eens langskomen voor een oogboldruk meting !

04-04-2018
9,5

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole

Jan uit: Groningen

08-12-2017

Ervaring met: aankoop van een complete bril

Positieve ervaring:
Snelle meting en bril beschikbaar op afgesproken moment.

Erick uit: Assen

11-11-2017
9,8

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole, optometrisch onderzoek, zonnebril

Positieve ervaring:
Bij het wisselen van bril naar lenzen ben ik zeer goed geholpen. Men nam alle tijd voor mij ondanks dat het niet goed ging met inzetten en uithalen van de lenzen. Er zijn meerdere proefsets besteld en ik mocht ook in de winkel zelf oefenen. Ook is de meting meerdere keren gedaan. En later ook nog met een extra bril. Ik ben zeer te spreken en zal dan ook zeker terug komen.

Verbeterpunten/ tips:
Aantal zonnebrillen valt wat tegen. Het is mij wel gelukt er eentje te vonden in de collectie maar er zijn brillenwinkels met een grotere collectie.

Marcel uit: Schlde

04-07-2017

Ervaring met: zonnebril

Positieve ervaring:
Ik heb een Ray Ban zonnebril, een erfsruk van mijn vader en al 20 jaar oud. Gebruik hem dagelijks in de auto. 1 van de neusvoetjes was kapot. De winkel binnengestapt, ze hadden die onderdeeltjes op voorraad. De vrienelijke verkoper kwam na 5 min terug met mijn bril en had 2 nieuwe neusvoetjes gemonteerd. Kosten... service van de zaak. Nog nooit iets bij hen gekocht en dit zomaar voor niets repareren. Als ik een bril nodig heb ga ik daar zeker naar toe.

Geen.

Reitse uit: Groningen

04-07-2017

Ervaring met: aankoop van een complete bril

Positieve ervaring:
Op een warme vrijdagmiddag wandel ik, zonder afspraak, de winkel binnen. Ik wil een nieuwe bril (specifiek merk) en vraag me af of ze me kunnen helpen. Dat kan, maar veel sneller dan ik verwacht had. Na wat monturen gepast te hebben mag ik direct mee voor een oogmeting. En een kwartiertje later zitten we aan tafel de laatste zaken af te ronden en hoor ik dat de bril waarschijnlijk de volgende dag al klaar is.
Vanwege mijn vakantie loop ik drie weken later met een prachtige nieuwe bril het pand uit.

Verbeterpunten/ tips:
Bij het uitzoeken van het montuur was het prettig geweest als er iets meer toelichting geweest was op waarom sommige monturen niet bij mijn hoofd passen. Niet heel erg maar net dat stapje extra wat gemaakt kan worden.