Beoordelingen Greving & Greving

• Afspraken nakomen 9,3
  • Snelheid dienstverlening 9,3

Wim uit: Zuidlaren

27-08-2018

Ervaring met: service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

Positieve ervaring:
Mijn oude bril voldeed niet!
Ondanks dat het een kostbaar (Deens) design merk was, was het een voor mij een miskoop.
De oplossing: nieuwe bril!!
De service van Gerving en Gerving in Groningen was optimaal.
Volledige medewerking en kosteloos uitzoeken van een nieuwe bril. Geweldige service van Frank!!

Geen

Elisabeth uit: Groningen

16-07-2018
9,6

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting

Positieve ervaring:
Alles verliep goed. Heel prettig. Ik heb enkele winkels vergeleken voor de aankoop van mijn bril en ben weer teruggegaan naar G enG.

Verbeterpunten/ tips:
De professionaliteit van de medewerkers kan ik niet beoordelen. Maar alles leek goed.

Ans uit: Roden

07-06-2018
9,9

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, optometrisch onderzoek

Positieve ervaring:
Prima service en klantvriendelijk .

Verbeterpunten/ tips:
De oogboldruk kon niet gemeten worden ivm defect apparaat.Ik zou graag nog eens langskomen voor een oogboldruk meting !

04-04-2018
9,5

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole

Jan uit: Groningen

08-12-2017

Positieve ervaring:
Snelle meting en bril beschikbaar op afgesproken moment.

Erick uit: Assen

11-11-2017
9,8

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole, optometrisch onderzoek, zonnebril

Positieve ervaring:
Bij het wisselen van bril naar lenzen ben ik zeer goed geholpen. Men nam alle tijd voor mij ondanks dat het niet goed ging met inzetten en uithalen van de lenzen. Er zijn meerdere proefsets besteld en ik mocht ook in de winkel zelf oefenen. Ook is de meting meerdere keren gedaan. En later ook nog met een extra bril. Ik ben zeer te spreken en zal dan ook zeker terug komen.

Verbeterpunten/ tips:
Aantal zonnebrillen valt wat tegen. Het is mij wel gelukt er eentje te vonden in de collectie maar er zijn brillenwinkels met een grotere collectie.

Marcel uit: Schlde

04-07-2017

Ervaring met: zonnebril

Positieve ervaring:
Ik heb een Ray Ban zonnebril, een erfsruk van mijn vader en al 20 jaar oud. Gebruik hem dagelijks in de auto. 1 van de neusvoetjes was kapot. De winkel binnengestapt, ze hadden die onderdeeltjes op voorraad. De vrienelijke verkoper kwam na 5 min terug met mijn bril en had 2 nieuwe neusvoetjes gemonteerd. Kosten... service van de zaak. Nog nooit iets bij hen gekocht en dit zomaar voor niets repareren. Als ik een bril nodig heb ga ik daar zeker naar toe.

Geen.

Reitse uit: Groningen

04-07-2017

Positieve ervaring:
Op een warme vrijdagmiddag wandel ik, zonder afspraak, de winkel binnen. Ik wil een nieuwe bril (specifiek merk) en vraag me af of ze me kunnen helpen. Dat kan, maar veel sneller dan ik verwacht had. Na wat monturen gepast te hebben mag ik direct mee voor een oogmeting. En een kwartiertje later zitten we aan tafel de laatste zaken af te ronden en hoor ik dat de bril waarschijnlijk de volgende dag al klaar is.
Vanwege mijn vakantie loop ik drie weken later met een prachtige nieuwe bril het pand uit.

Verbeterpunten/ tips:
Bij het uitzoeken van het montuur was het prettig geweest als er iets meer toelichting geweest was op waarom sommige monturen niet bij mijn hoofd passen. Niet heel erg maar net dat stapje extra wat gemaakt kan worden.

M.A. uit: Appelscha

17-06-2017
2,8

Positieve ervaring:
Vandaag heb ik de service instelling van de firma Greving en Greving mogen mee maken. En ben daar bijzonder teleur gesteld over, n.l. in mijn bril zit in het rechterglas een scheurtje daar waar de bevestiging zit van het monteur. De bril is zo`n anderhalf jaar oud, nadat ik dit heb laten zien aan de dienst doende medewerker gaf deze gelijk aan, dat is geen garantie. Op mijn aandringen om werd de leidinggevende er bij gehaald, deze was ook van mening dat het geen garantie was. Er ontstond toen een discussie over mogelijke oorzaken en gevolg. Hier over verschilden we nogal sterk van mening.
Na veel getouwtrek kwam men uit einde lijk met een voorstel van 50 % vergoeding. Daar heb geen genoegen mee genomen. En het gaat niet eens zozeer over het bedrag maar meer over wat is nu eigenlijk wel of niet een garantie geval. Maar wat mij het meeste stoort is dat wij ( mijn vrouw en ik ) al jaren klant zijn, en in de in de loop van de tijd, de meest duren brillen hebben gekocht. En dat nu voor de derde keer oprij we problemen hebben met de aangeschafte brillen zowel in als net buiten de garantie tijd, en de firma niet de instelling heeft om ook maar van uit hun zelf direct enige coulance te tonen. Dus een hele vette dikke min voor de firma Greving en Greving in Assen. En ik zal deze ervaring zeker delen met die gene en media die daar oren naar heeft.

Getekend,
M.A.Stevens
Appelscha

Verbeterpunten/ tips:
Luister naar de klant, en wees zuinig op oude klanten.

Janneke uit: Groningen

25-02-2017

Positieve ervaring:
Vriendelijk, professioneel personeel. Je hoeft nooit lang te wachten. Grote keuze. En als je een zo goedkoop mogelijke bril wilt, helpen ze daar net zo goed bij.