Beoordelingen Greving & Greving

• Afspraken nakomen 9,3
  • Snelheid dienstverlening 9,2

Rachel uit: Assen

11-03-2019

Ervaring met: aankoop van een complete bril

Positieve ervaring:
Zo “ chill” het personeel. Alle tijd nemen. No noncense verhalen. Service to the max. Een verademing in “de brillenbrij” van nu. Greving vaart zijn eigen koers. Up to date en een gezellig gesprek met de “ nestor” Greving...

Martine

02-03-2019
2,5

Ervaring met: service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

Positieve ervaring:
Bril is helemaal verprutst, en zit niet meer. Er werd absoluut niet naar mij geluisterd. Ik mocht na de pauze van anderhalf uur terug komen om het verder te herstellen. Daar Kom ik voorlopig niet graag terug.

Dora uit: Groningen

05-12-2018
9,9

Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole

CMF uit: GRONINGEN

02-12-2018

Diny uit: Tjuchem

22-11-2018

Positieve ervaring:
op aanraden van vrienden bij G&G in Delfzijl terechtgekomen. Wat een verademing! Super advies over en hulp bij montuur en prima uitgebreide oogmeting. Geen dure glazen aangesmeerd gekregen en handige tip over lensgebruik. Binnen een week bril klaar en is echt super!
Ik ben helemaal blij en raad dit bedrijf zeker aan. Zéér professioneel en vriendelijk

geen

Eline uit: Utrecht

10-11-2018

Positieve ervaring:
Altijd vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast ook altijd leuke brillen en word je er snel en goed geholpen.

Gewoon zo doorgaan :)

gerda uit: stiens

18-10-2018
6,0

Ervaring met: aankoop van een complete bril, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

Positieve ervaring:
In de december 2017 samen met mijn dochter naar pearl geweest, ze wilde een nieuwe bril. Ik even mee om te sparren, maar konden voor het eerst niet slagen. Gelukkig zat Greving & Greving er naast (Leeuwarden). Perfect geholpen, super mooie bril maar..............Service....Ze is deze maand langs geweest, op haar bril zitten kleine krasjes. Willen ze niks aan doen, zat misschien beetje zand op de bril. Nou ja zeg, ze draagt al 22 jaar een bril, (26 jr.) is nog nooit op deze manier behandeld. Ze kan niet zonder haar bril, is hier zuinig op.
Maakt hem schoon met het vloeistof van Greving & Greving. O ja, ze mocht de bril wel inleveren, stuurden ze hem op, kijken of ze van leverancier iets tegoed krijgen. moet zij zolang met de reservebril doen! Dit is haar in al die jaren nog nooit overkomen.
Ik wilde een nieuwe bril halen, mulifocaal, was echt van plan om naar jullie te gaan. Monturen zijn zo mooi, maar nu juliie mijn dochter op deze manier afschepen, wordt dit hem niet. De service vind ik super belangrijk, en jullie hebben laten zien dat jullie die niet kunnen geven.

Wim uit: Zuidlaren

27-08-2018

Ervaring met: service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

Positieve ervaring:
Mijn oude bril voldeed niet!
Ondanks dat het een kostbaar (Deens) design merk was, was het een voor mij een miskoop.
De oplossing: nieuwe bril!!
De service van Gerving en Gerving in Groningen was optimaal.
Volledige medewerking en kosteloos uitzoeken van een nieuwe bril. Geweldige service van Frank!!

Geen

Elisabeth uit: Groningen

16-07-2018
9,6

Positieve ervaring:
Alles verliep goed. Heel prettig. Ik heb enkele winkels vergeleken voor de aankoop van mijn bril en ben weer teruggegaan naar G enG.

Verbeterpunten/ tips:
De professionaliteit van de medewerkers kan ik niet beoordelen. Maar alles leek goed.

Ans uit: Roden

07-06-2018
9,9

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, optometrisch onderzoek

Positieve ervaring:
Prima service en klantvriendelijk .

Verbeterpunten/ tips:
De oogboldruk kon niet gemeten worden ivm defect apparaat.Ik zou graag nog eens langskomen voor een oogboldruk meting !