Beoordelingen Greving & Greving

• Snelheid dienstverlening 9,3

Erick uit: Assen

11-11-2017
9,8

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole, optometrisch onderzoek, zonnebril

Positieve ervaring:
Bij het wisselen van bril naar lenzen ben ik zeer goed geholpen. Men nam alle tijd voor mij ondanks dat het niet goed ging met inzetten en uithalen van de lenzen. Er zijn meerdere proefsets besteld en ik mocht ook in de winkel zelf oefenen. Ook is de meting meerdere keren gedaan. En later ook nog met een extra bril. Ik ben zeer te spreken en zal dan ook zeker terug komen.

Verbeterpunten/ tips:
Aantal zonnebrillen valt wat tegen. Het is mij wel gelukt er eentje te vonden in de collectie maar er zijn brillenwinkels met een grotere collectie.

Marcel uit: Schlde

04-07-2017

Ervaring met: zonnebril

Positieve ervaring:
Ik heb een Ray Ban zonnebril, een erfsruk van mijn vader en al 20 jaar oud. Gebruik hem dagelijks in de auto. 1 van de neusvoetjes was kapot. De winkel binnengestapt, ze hadden die onderdeeltjes op voorraad. De vrienelijke verkoper kwam na 5 min terug met mijn bril en had 2 nieuwe neusvoetjes gemonteerd. Kosten... service van de zaak. Nog nooit iets bij hen gekocht en dit zomaar voor niets repareren. Als ik een bril nodig heb ga ik daar zeker naar toe.

Geen.

Reitse uit: Groningen

04-07-2017

Positieve ervaring:
Op een warme vrijdagmiddag wandel ik, zonder afspraak, de winkel binnen. Ik wil een nieuwe bril (specifiek merk) en vraag me af of ze me kunnen helpen. Dat kan, maar veel sneller dan ik verwacht had. Na wat monturen gepast te hebben mag ik direct mee voor een oogmeting. En een kwartiertje later zitten we aan tafel de laatste zaken af te ronden en hoor ik dat de bril waarschijnlijk de volgende dag al klaar is.
Vanwege mijn vakantie loop ik drie weken later met een prachtige nieuwe bril het pand uit.

Verbeterpunten/ tips:
Bij het uitzoeken van het montuur was het prettig geweest als er iets meer toelichting geweest was op waarom sommige monturen niet bij mijn hoofd passen. Niet heel erg maar net dat stapje extra wat gemaakt kan worden.

M.A. uit: Appelscha

17-06-2017
2,8

Positieve ervaring:
Vandaag heb ik de service instelling van de firma Greving en Greving mogen mee maken. En ben daar bijzonder teleur gesteld over, n.l. in mijn bril zit in het rechterglas een scheurtje daar waar de bevestiging zit van het monteur. De bril is zo`n anderhalf jaar oud, nadat ik dit heb laten zien aan de dienst doende medewerker gaf deze gelijk aan, dat is geen garantie. Op mijn aandringen om werd de leidinggevende er bij gehaald, deze was ook van mening dat het geen garantie was. Er ontstond toen een discussie over mogelijke oorzaken en gevolg. Hier over verschilden we nogal sterk van mening.
Na veel getouwtrek kwam men uit einde lijk met een voorstel van 50 % vergoeding. Daar heb geen genoegen mee genomen. En het gaat niet eens zozeer over het bedrag maar meer over wat is nu eigenlijk wel of niet een garantie geval. Maar wat mij het meeste stoort is dat wij ( mijn vrouw en ik ) al jaren klant zijn, en in de in de loop van de tijd, de meest duren brillen hebben gekocht. En dat nu voor de derde keer oprij we problemen hebben met de aangeschafte brillen zowel in als net buiten de garantie tijd, en de firma niet de instelling heeft om ook maar van uit hun zelf direct enige coulance te tonen. Dus een hele vette dikke min voor de firma Greving en Greving in Assen. En ik zal deze ervaring zeker delen met die gene en media die daar oren naar heeft.

Getekend,
M.A.Stevens
Appelscha

Verbeterpunten/ tips:
Luister naar de klant, en wees zuinig op oude klanten.

Janneke uit: Groningen

25-02-2017

Positieve ervaring:
Vriendelijk, professioneel personeel. Je hoeft nooit lang te wachten. Grote keuze. En als je een zo goedkoop mogelijke bril wilt, helpen ze daar net zo goed bij.

Renee uit: Groningen

31-10-2016

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting

Positieve ervaring:
Bij het uitzoeken alle medewerking en geduld.

Verbeterpunten/ tips:
Kreeg geen mail dat de bril klaar was, zoals afgesproken, heb zelf gebeld.en de bril was al klaar
Heb gevraagd of ik een bijpassende koker bij de bril mocht! er zat geen brillendoekje bij.(service)
een enkele verkoper vult een klein flesje schoonmaakspray voor de glazen. (service)
Er staat een koffiemachine, bij aankoop van een nieuwe bril, wat toch spannend is, kan men vragen of je dit zou willen! ik kreeg een beetje het gevoel dat het om het verkopen gaat, en dat is vast niet alleen jullie insteek, er wordt gevraagd om verbeter puntjes, en dit viel mij op. Ik blijf gewoon graag komen, ik kan binnen lopen om iets aan mijn bril te laten doen en dit gebeurt altijd vriendelijk!!! groeten Renée Pruis

Maja uit: Nieuwe Pekela

08-08-2016

Positieve ervaring:
Ben met mijn dochter naar de oogarts geweest en ze moest een bril.
Mijn dochter was bijna 3 jaar oud.
We kwamen de winkel binnen en werden gelijk goed geholpen.
Ze namen de tijd voor mij en vooral voor mijn dochter.
We moeten regelmatig terug want dan is de bril weer scheef van mijn dochter, ze helpen gelijk en gaan er leuk met mijn dochter om.
Erg klant vriendelijk, zeer tevreden!

Joop uit: Groningn

24-06-2016

Ervaring met: aankoop van een complete bril, zonnebril

Positieve ervaring:
Ons gezin koopt al jaren brillen bij Greving & Greving, in volle tevredenheid.
Dank aan het personeel in de vestiging Groningen. Graag aan hen doorgeven.
Joop Bloem

Atie uit: Nieuweroord

29-05-2016

Ervaring met: aankoop van brillenglazen, oogmeting, optometrisch onderzoek, zonnebril

Positieve ervaring:
Alles is prima verlopen, vriendelijk en professional ten top!

Adje uit: Groningen

20-05-2016

Positieve ervaring:
Ben al dertig jaar klant. Super klantvriendelijk een goede adviseurs. Complimenten aan Maarten.. Ook voor mijn moeder was hij een vertrouwd persoon.