Beoordelingen Grando Keukens Heerhugowaard

Dorien uit: Heemskerk

05-11-2016
8,1

Positieve ervaring:
Grando heeft een goed uitgebreid concept waarmee je uistekend kunt combineren. Wij hadden zowel een keuken als een badkamer nodig. Naast een prima planning die nu in een hand lag, konden we ook bijvoorbeeld een blad gebruiken uit de keukencollectie voor in de badkamer. Ideaal. Wij hebben een heel prettige ervaring met het echtpaar Marc en Marjan. Zij staan achter hun producten, denken met je mee en nemen de tijd voor je. Ook hun keuken - en badkamerteam werkt netjes en leveren een mooi stukje vakmanschap.

Tips / verbeterpunten
Enige puntje van aandacht: wij hebben een aanrechtblad van klassiek graniet en wisten dat kleurafwijkingen kunnen optreden, maar het kleurverschil was wel heel groot. Het verkoopteam heeft het ook gezien en zullen de fabrikant hierop aanspreken. Fijn dat je gehoord wordt.

Richard uit: Bergen NH

23-10-2016

Positieve ervaring:
Top adviseur(echt meegedacht naar oplossingen). Top monteur(niets was teveel). Helemaal geweldig verlopen

Geen

Shelley uit: Bergen NH

20-10-2016
9,8

Positieve ervaring:
Als interieur styliste heb ik wel vaker contact met keuken leveranciers. Maar toen ik onlangs voor mezelf een keuken uitzochte, heb ik het hele process vanuit het perspectief van de klant ervaren.
Marc en Marian Tesselaar hebben het hele project vakkundig begeleid met een scherp oog voor detail en hun zoon Bart heeft de keuken geplaatst met veel geduld en precisie.
Ik ben erg tevreden met mijn prachtige keuken! Grando Heerhugowaard combineerd de voordelen van klein ondernemerschap (persoonlijke aandacht, ingaan op bijzondere wensen, één aanspreekpunt) met de voordelen van een groot moederbedrijf (goed en betaalbaar product, langjarige ervaring).
Zeker een aanrader!

geen

Herman uit: Heerhugoward

20-08-2016

Positieve ervaring:
Vanaf het eerste bezoek aan de showroom en het kennismakingsgesprek hadden wij het vertrouwen, dat het bij Grando wel zou gaan lukken. Heerlijk, hier geen opdringerige verkopers, maar veel nuttige en deskundige informatie over alle mogelijkheden, waarmee we zelf nog even e.e.a. op een rijtje konden zetten.

Ons voor-ontwerp werd vervolgens onderdeel voor onderdeel ingevuld en ingepast. Alles in een ontspannen sfeer. Met genoeg voorbeelden in de showroom, die het beslissen makkelijker maakten. Gevisualiseerd met een 3-D computermodel, zodat we een goed idee kregen van het te verwachten resultaat

Ter plekke werd alles nog nauwkeurig nagemeten en sommige situaties op beeld vastgelegd,
ter ondersteuning van de te verrichten werkzaamheden bij sloop van de bestaande keuken en de te verleggen aansluitingen van gas, water en licht.

Na de sloop vond nog een extra opmeting plaats en werd aan de stucadoor instructie gegeven
i.v.m. de afwerking van de kale muren. In onderling overleg werd ook besloten de finale afwerklaag na plaatsing van de keuken te realiseren.

Het gehele traject is uitstekend begeleid door Marc Tesselaar. Goede planning en contact met de uitvoerenden.

Ook voor die personen: niet alleen vakkundig, maar ook plezierig in de omgang.

Het eindresultaat mag er zijn. Een fraaie aanwinst. Leuk te vermelden dat de Pandomo afwerking ook bij onze kennissen al aardig wat ah’s en oh’s te weeg bracht; een zeer geslaagd advies Marc !

Herman en Anita

geen

Mame uit: Alkmaar

18-07-2016

Positieve ervaring:
Goed met zijn vak bezig. Denkt mee met de klant

Siem uit: Heerhugowaard

22-06-2016

alles heel goed!

nee

uit: Heiloo

01-06-2016

Positieve ervaring:
Vriendelijke en attente bejegening. Meedenken met het ontwerp. Uitstekende installatie.

Tips / verbeterpunten
In offerte opnemen klein materiaal en aansluiting Quooker

W uit: Heerhugowaard

21-05-2016
7,6

Positieve ervaring:
Monteren , kleine dingetjes netjes afgehandeld ,top.

Tips / verbeterpunten
Anders monteren afvoer vaatwasser, zo heb je minder lawaai, is bij ons ook netjes aangepast, zonder kosten ,top.
Advies afzuigkap , dan bedoel ik het lawaai als deze staat te draaien, heb er zelf ook niet aangedacht, maar puntje van aandacht.
Onze oude hoorden we bijna niet , maar deze valt daar wel in op AEG.

REST TOP SERVICE.

johanna uit: broek op langedijk

21-05-2016

Positieve ervaring:
Er was gelijk al een goed gevoel dat we in de showroom waren.
we zijn goed voorgelicht en er is met ons meegedacht.
Heel prettig allemaal.

Nee

Cor uit: Hippolytushoef

27-04-2016
7,9

Positieve ervaring:
Goede spullen, zeer vakkundige plaatsing

Tips / verbeterpunten
Afspraak oplevering niet gehaald.
Afspraak 3 weken, maar werd 4 weken