Beoordelingen Gonzales Schilderwerken

• Zorgvuldige omgang met uw eigendommen 9,5
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding 8,9

Giang uit: Purmerend

06-02-2017

Jorge Gonzales en zijn team leveren goed schilderwerk. Hij heeft bij mij binnen het huis alle muren, deuren, kozijnen en trappen geschilderd. Het is echt heel erg mooi geworden! Geeft goed advies wat de mogelijkheden zijn. Houdt zich aan de afspraken. Werkt erg netjes en secuur en dat vind ik erg fijn. Een fijne schilder. Ik zou hem aan iedereen aanbevelen!

Willem uit: Purmerend

30-06-2016

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: vakmanschap en kwaliteit

keurig geregeld, schoon en net achtergelaten
ook nog even netjes de dakgoten van buiten schoongemaakt.
vakmanschap en vriendelijk personeel

Marianne uit: Purmerend

23-10-2015

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: omdat ik kwaliteit erg belangrijk vind

Jorge Gonzales is een aardige en vooral betrouwbare man. Hij is precies in de uitvoering, zowel in de offerte als in de werkzaamheden.Ook zijn medewerkers zijn vakmensen en werken ook nog eens netjes. Kortom, wij wilde kwaliteit en kregen dat, wij zijn dus zeer tevreden.

Astrid uit: Purmerend

Esther uit: Purmerend

25-09-2014
9,8

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: De verf staat goed aangeschreven

Mijnheer Gonzales is een goede schilder, die zich houdt aan afspraken, netjes werkt en vriendelijk is. Prijs-/ kwaliteitverhouding is zeer goed. Een man die zijn vak en klanten serieus neemt.

Trudy uit: Amsterdam

18-09-2014

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Kwaliteit

Gerard uit: Amsterdam

18-09-2014

Ron uit: Purmerend

14-09-2014

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: kwaliteit / duurzaamheid

Uiterst vriendelijke en vakbekwame schilders, vooral Jorge is zeer klantvriendelijk en geeft daarbij waardevolle tips. Bereidbaarheid om iets extra te doen.
Al met al een uitstekend schildersbedrijf, die ik aan een ieder kan en zal aanbevelen.

M uit: Purmerend

04-09-2014
8,2

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: kwaliteit/prijsverhouding

Na een zeer verzorgde offerte met Gonzales schilderwerken in zee gegaan en zijn meer dan tevreden met het eindresultaat. Snel en schoon gewerkt en ook de afwerking is meer dan uitstekend. Er wordt mee gedacht, maar niets opgedrongen, wij bevelen de heer J. Gonzales van harte aan