Beoordelingen goMICE.nl

Leo van Peene

06-12-2018
8,2

Ervaring met: Groepsvliegtickets

In twee weekends met in totaal 96 personen naar Moskou gevlogen.
Vanaf de aanvraag , tot het inchecken voor de heen- en terugreis. alles prima verlopen.
We zaten zelfs als groep bij elkaar in het vliegtuig.
Top geregeld !!!

Angélique van de Westelaken

16-11-2018

Ervaring met: Meetings

Ook dit keer hebben we GoMice als zeer servicegericht ervaren, snel en deskundig advies. De reis van ons Management Team was van begin tot eind prima geregeld!

Ida Beuker

16-10-2018

Ervaring met: Inspiratiereizen

Geweldige reis gehad verzorgd door goMICE met Lotte als reisleidster. Zij verstaat de kunst van hospitality door net even iets meer te doen dan je verwacht zonder zichzelf op de voorgrond te plaatsen. Dank voor de prachtige reis!

Iris

14-10-2018

Ervaring met: Groepsvliegtickets

Suzanne Wetzels

Ervaring met: Overig

Lotte was een heel prettige reisleidster: heel enthousiast, sociaal, flexibel en professioneel. Het programma was afwisselend en goed geregeld. Eén tip: het toevoegen van een mogelijkheid om meerdere foto’s tegelijk te downloaden van de app.

Victor van hooijdonk

Ervaring met: Incentives

Zowel tijdens de voorbereiding als gedurende de drie dagen die we via goMICE hebben geboekt was de service uitstekend. Goede restaurants, goede opbouw van de reis en prima hotel. De reisleidster Lotte was zeer professioneel en prettig.

Dirk

Ervaring met: Businessclub reizen

Fanny

Ervaring met: Businessclub reizen

Zowel in de keuze voor de bestemming, in de voorbereiding van de reis en tijdens de reis heeft Gomice ons op een prettige en professionele manier geholpen en begeleid.

Bort Nieuwboer

Ervaring met: Overig

Een fantastische reis ter ere van ons 20-jarig bestaan. Goede, fijne en gezellige begeleiding van Lotte Brandwacht. Complimenten, over 5 jaar weer met GO-mice op stap.

Alex

Ervaring met: Inspiratiereizen