Beoordelingen Golftime

• Totaal oordeel accomodatie 9,0

Sylvia uit: Laren

17-07-2018

Golfbestemming Nederland

Opmerkingen/uitleg het was helemaal super!! Veel dank

Opmerkingen accomodatie het was helemaal super!! Veel dank

H uit: Boxmeer

16-07-2018
8,2

Golfbestemming Duitsland

Opmerkingen/uitleg Snelle en goede bediening bij het boeken, hryvaan leveren van de reisbescheiden laat zeker ten opzichten van hetgeen er verteld wordt te wensen over.

Opmerkingen accomodatie Goede hotel kamers rn goede en vlotte bediening. Personeel is vriendelijk. De sfeer is zakelijk en kil. Echt een zaken hotel.

Gert-jan uit: Woudenberg

13-07-2018

Golfbestemming Duitsland

Angela uit: Warmond

10-07-2018

Golfbestemming Italië

Opmerkingen/uitleg Villa Le Maschere in Toscane fantastisch hotel zeer vriendelijk personeel heerlijk eten
Prachtige tuin comfortabele bedden mooie kamers
Voldoende handdoeken
Al met al een top vakantie

VERHOEVEN uit: BEERSE

09-07-2018

Golfbestemming Spanje

Opmerkingen/uitleg Torremirona Golf & Spa Resort : zeer kleinschalig hotel, slechts 48 kamers, 2 verdiepingen zonder lift. Vriendelijk onthaal bij de receptie, goed verzorgd ontbijt, heel mooi golfterrein met goede oefen accomodatie. Enig minpuntje is de zeer trage service in het restaurant.

Anneliet uit: Lelystad

07-07-2018
6,5

Golfbestemming Portugal

Opmerkingen/uitleg Het was veel te duur ten opzichte wat wij kregen. We hadden op andere plekken betere hotels en betere golfbanen voor echt ruim minder geld. Dit hadden wij zelf geregeld of via andere organisaties.

Marlou uit: Maarheeze

03-07-2018

Golfbestemming Spanje

Opmerkingen/uitleg Prima! Voor herhaling vatbaar!

Carl uit: Uithoorn

30-06-2018

Golfbestemming België

Opmerkingen/uitleg Prima accommodatie! Gastvrije ontvangst en verzorgde kamers. Eten was uitstekend.

Herman uit: Zoetermeer

29-06-2018

Opmerkingen/uitleg Prima accomodatie. Aandachtspunt is personeel! Moet en kan volgens ons veel beter! Geen professionele staf en geen gastvrijheid.

Johan uit: Wageningen

29-06-2018