Beoordelingen Golftime

rita uit: koekelare

19-04-2018
7,8

Golfbestemming Spanje

Accommodatie: Goed volgens prijs/kwaliteit.

Wij hadden een heel goeie golfleraar nl. Joe Dean.

Hij geeft golfles aangepast aan het niveau / op maat van de golfer zowel op de driving range als op de golfcourse.
Hij geeft na iedere les nuttige feedback.
Hij ziet onmiddellijk waar je fouten liggen en heeft de know how om dat op een duidelijke manier uit te leggen hoe je swing/ houding ... moet aanpassen.
De lessen zijn ook gevarieerd. Wij hebben voortuitgang geboekt.
Zeker aan te raden zowel voor beginneling als gevorderde golfer

Kim uit: Lichtaart, Belgium

16-02-2018

Accommodatie: Morgado Golf Hotel. Portugal

My room was large, clean, good layout, nice view. Restaurant offered breakfast buffet and evening buffet. Choice of food was very good. Staff were all friendly and helpful. Restaurant lacked a bit of character, atmosphere. Situated on 2 nice golf courses, Alamos both hilly and scenic. Morgado was venue for Portugese Open 2017. I played Palmares as an extra, lovely scenic course. I played Salgados too avoid this course, to much water, too busy no comparison to the other courses. Hire car was also very good. All in all a really good golfing holiday. Thank you Nadine at Golftime for organising everything for me.

Isabelle uit: Prinsenbeek

14-02-2018

Golfbestemming Portugal

Accommodatie: Hotel Tivoli. Vriendelijke attente receptie. Kamer ruim.

lex uit: rijswijk

01-02-2018

Accommodatie: prima

prima. Vriendelijk personeel. Autotocht naar hotel is ´s avonds in het donker heel moeilijk over TF436.

Gerard uit: Amsterdam

31-01-2018
7,2

Golfbestemming Spanje

reserveren/boeken liep mis, baan zat vol.
alternatieve banen Monacilla waren matig

Monique uit: ROTTERDAM

29-01-2018
8,2

Accommodatie: Islantilla Golf resort

Goede golfbaan, wel jammer dat de baan vrijwel geheel omringd is door bebouwing.
Ook jammer dat we met andere flightgenoten werden ingedeeld. Begrijpelijk, maar wel jammer.

J uit: Coevorden

21-01-2018
n.v.t.

Accommodatie: Nvt

We hebben alleen golfles in de Algarve bij u geboekt. De ontmoeting en lessen met Roel Gritter ,de pro, bleek een uiterst aangename en leerzame ervaring te zijn die zeker voor herhaling vatbaar is.

Maarten uit: Haarlem

08-01-2018

Golfbestemming Spanje

Accommodatie: Hotel was top/banen waren top en het enige wat minder top was is dat onze kamer zich pak boven de levernanciersingang bevond en dus vroeg “gewekt” werden maar verder helemaal goed!

Zeer vriendelijke mensen in en rond het hotel! Fantastische golfbanen en tenperatuur rond deze tijd boven verwachting lekker en aangenaam dus oprecht een aanrader om de feestdagen hier te vieren

Marianne uit: Hoogstraten

20-12-2017

Golfbestemming Portugal

Accommodatie: Castro Marim Golf prima locatie, goed geregeld met tuin/terras op zuidwesten! Schoon, 2x in de week schoonmaak!

Fijne organisatie, persoonlijk contact, heel behulpzaam! Blijf ik bij boeken Welmoed Muis

Toos uit: 5688XN Oirschot

19-12-2017

Golfbestemming Canarische eilanden

Accommodatie: goede prijs kwaliteit verhouding

hele fijne golf vakantie alles klopte
vriendelijke mensen zowel op de golf als in het hotel