Beoordelingen Golftime

7,9

Golfbestemming België

Lambert uit: Eindhoven

Golfbestemming Portugal

Opmerking over Golftime Top geregeld door golftime .Het eten en de rest er om heen, hebben we zelf in handen genomen. was ook helemaal top. Golftime heeft ons hier wel bij geholpen . en advies gegeven .Maar toch naar portugal gegaan om het allemaal vast te leggen. Het ging toch om een groep van 40 personen. Een min punt is, dat ze het niet voor elkaar krijgen op de golfbaan,dat we shotgun kunnen starten met een groep van 40 personen.daarom een 9 bij kwaliteiteitverhouding.Verder een top reis.goed gedaan dames en heren

Opmerkingen over accommodatie Ontbijt zaal eerste dag laat open . Vertrek per bus 8.00. Ontbijt 7.30. 40 man eten in een half uur,geef vervelende vragen. De volgende dag gelijk bij gesteld.

Rob uit: Wassenaar

8,2

Golfbestemming Turkije

Opmerking over Golftime Prima, geholpen. Kreeg snel antwoord op mijn vragen.
Papieren waren perfect op orde. Kortom alles was prima geregeld. Mede daardoor ook een topweek gehad. Transfers naar golfbanen was perfect. Personeel Titanic net even een tandje spontaner inclusief de diemstverlening, dan op Cornelia. Maar goed, golfbanen waren verder prima.

Opmerkingen over accommodatie Kamers iets gedateerd. Badkamer veel kit gebruikt om de oude kitnaden te vervangen. Prima bedden. Kamer zag er verder goed uit. Service totaal, prima. Personeel zeer aardig. Leuke animatie, moet je wel van houden. Resort zag er schoon en onderhouden uit.

jos uit: oegstgeest

Hans uit: Hagestein

17-09-2018
7,9

Golfbestemming Nederland

Opmerkingen over accommodatie Gedoe over reservering buggy's. Erg onprofessioneel.
Beetje kleine 2 persoonskamers.
Uitstekende golfbanen, greens ietwat onverzorgd.
Uitstekende keuken, vriendelijk personeel.

R. uit: Rhoon

17-09-2018

Annemiek uit: Brasschaat

Golfbestemming Spanje

Opmerking over Golftime uitstekend!

Opmerkingen over accommodatie er is keuze tussen kamers aan voorkant met zicht op parking en kamers aan achterkant met zicht op zwembad. Wij zaten spijtig genoeg aan de voorkant met zicht op vuilcontainer / bakken en los- en laadruimte hotel. Thuis heb ik beter uitzicht naar buiten :) Eventueel de mogelijkheid voor/achterkant laten weten aan cliënten, want ik was er niet van op de hoogte gesteld. Wij konden wel naar kamers aan achterkant verhuizen maar moesten dan wel bijbetalen (denk 40EUR p/nacht p/kamer) maar dan hadden we geen communicerende kamer meer dus hebben we heb maar zo gelaten. Verder was alles echt TOP !!!

Stephanie uit: Amsterdam

7,8

Golfbestemming Portugal

Opmerking over Golftime Wij vonden onze reis met Golftime heel goed.
We hadden de golf clinic met Roel Gritter. Een super goede leraar die je op je gemak stelt! Ik raad iedereen aan om bij hem in Portugal op les te gaan.

Eric uit: Terneuzen

Golfbestemming Spanje

Opmerkingen over accommodatie mooie golfbaan, goed te doen om deze te lopen.
erg vriendelijk personeel. eten viel ons tegen.
er was een groep voetballers (UVA) deze maakten gebruik van het restaurant, zodat andere bezoekers moesten eten in de bar, die erg slecht verlicht was. voor de rest was het een super vakantie!!

Ronald uit: Hoogland

14-09-2018

Golfbestemming België

Opmerkingen over accommodatie Flesje water aan tafel voor 7,50 euro.... Dat gaat een beetje ver... Eten was verder helemaal top!