Beoordelingen Golftime

• Prijs-/ kwaliteitverhouding 8,2

Jean-Pierre uit: Zoersel

12-12-2017

Accommodatie: El Rompido golfresort

Wij hebben met een gezelschap van 11 deelnemers kunnen genieten van een leuk weekendje Rompido. Prijs / kwaliteit is hotel zeker aan te bevelen. Golfbanen lagen er schitterend bij. Herhaling : zeker en vast.

Wytze uit: Maarn

05-12-2017

Golfbestemming Spanje

Accommodatie: Accomodatie is goed De twee golfbanen bij de accommodatie waren matig.

De golfbanen die niet bij de accommodatie hoorden waren veel beter dan de twee die er wel bij hoorden.

Henk uit: Voorschoten

05-12-2017

Golfbestemming Spanje

Accommodatie: El Rompido hotel goed.
Golfbaan in deze tijd veel te druk meerdere grote ploegen
uit Duitsland. Van de 5x spelen 3x meer dan 5 uur in de baan en maar wachten.

Zie bij accommodatie.
Ook wil ik melden dat Golftime er goed aan doet om te vermelden welke soort kamer er geoffreerd wordt.
Het kostte ons € 105.00 meer om onze gebruikelijke kamer te krijgen.

Pieter uit: Amersfoort

04-12-2017

Golfbestemming Portugal

Accommodatie: Jammer dat we in 2 verschillende hotels zaten. Jammer dat daardoor het groepsgevoel met een kleine groep niet bevorderd werd.

De laatste avond kon je opgeven of je vlees of vis of vegetarisch wilde eten. Dan is het wel heel triest dat alle voorgerechtjes van vis waren. Daarnaast bestel ik een biefstuk medium rear en krijg ik een doorgebakken biefstuk. Op het moment dat ik dat aangeef wordt ik niet vriendelijk behandelt maar nemen ze met tegenzin mijn biefstuk terug naar de keuken. Na 10 min krijg ik een nieuwe biefstuk. Die was zo rauw dat hij zelf koud was vanbinnen. Sorry hoor maar ik geef een 1 voor het eind diner.

Jochem uit: Utrecht

04-12-2017

Golfbestemming Portugal

Accommodatie: Hotel, restaurant, service en baan waren goed.

twee minpuntjes:
- Starttijden waren te laat. Ze garandeerden ons 18 holes, maar bij hole 15 was het al donker. Dit had Golftime wel moeten weten vind ik. Heb daar ook nog naar gevraagd of dit wel paste.
- Oefenfaciliteiten waren qua tijden wel gereserveerd, maar niet de locatie. Ze zeiden dat er voldoende ruimte zou zijn, maar we stonden met 3 pro's op faciliteiten waar er maar 2 kunnen staan. Dus dit was echt slecht georganiseerd.

Marij uit: Griendtsveen

30-11-2017

Golfbestemming Portugal

Accommodatie: Heerlijke pousada in Tavira aan de Algarve.
Prachtig gebouw, midden in centrum en toch lekker rustig. Erg vriendelijke en behulpzame bediening bij ontbijt en aan de balie. Het restaurant is niet aanbevelingswaardig! Er zijn meer dan voldoende leuke restaurantjes in Tavira.

De golfbaan Castro Marim was prachtig, Benamor was ook prima maar Quinta de Cima en Quinta da Ria waren veel en veel te druk. Bovendien hadden we erg late start tijden en waren alle flights met 4 personen waardoor we heel veel moesten wachten en na 5 1/2 uur in bijna donker om 17.45u. pas klaar waren. Onze medespelers gingen ook nog niets mee drinken want zij verbleven in de club bij de golfbanen waar ze waarschijnlijk all inclusive hadden!!!Erg jammer want de eerste twee golfdagen waren heel erg fijn. Wat ons betreft gaan we naar Quinta de Cima en Ria niet meer terug want er zijn genoeg andere mooie banen.

Alex uit: Weesp

29-11-2017

Golfbestemming Spanje

Accommodatie: Wij logeerden in hotel Bonalba (in Spanje). Het hotel was op zich prima. Enkele kritiekpuntjes: de douche was in het ligbad en was vrij glad, de in- en uitstap was lastig. Een steun en een antislipmat zouden welkom zijn. Verder waren de lunchpakketten niet erg goed. Zeker omdat we daar € 12,50 p.p.p.d. voor betaalden. Pas nadat we ons eigen lunchpakket hadden samengesteld was het goed.

De golfbanen waren prima. Mijn partner had aan het eind van de dag op de golfbaan Bonalba zijn portefeuille met een aanzienlijk bedrag aan cash (iets van € 750,-) alsmede de nodige pasjes (gelukkig niet zijn paspoort) in de buggy laten liggen. Deze buggy is dus niet meer verhuurd die dag maar wel gereinigd. De heer Groot is direct teruggegaan (we wisten het nummer van de buggy nog maar toen waren alle buggy's al gereinigd) en ook de volgende ochtend voor opening van de golfbaan is hij teruggegaan. De portefeuille is niet gevonden (zeggen zij) door de mensen die met de buggy's bezig zijn geweest. We hebben hier nog een gesprek met de manager over gehad. Al met al een erg onwaarschijnlijk verhaal van de golfbaan. Zonder overigens over enig bewijs te beschikken denken wij dat hij wel degelijk door het 'buggy personeel' is gevonden maar niet is teruggegeven.

Henricus uit: Griendtsveen

28-11-2017

Golfbestemming Portugal

Accommodatie: mooie en rustige Poussada ; aanbevelenswaardig !

de banen Castro Marim en Benamor zijn ons goed bevallen

maar Quinta de Cima en Quinta de Ria waren zodanig druk dat we door het vele wachten en late starttijd de laatste holes in het nagenoeg donker gespeeld hebben.
Deze banen willen wij om die reden niet meer spelen.

Pieter uit: Emmen

28-11-2017

Golfbestemming Spanje

Accommodatie: Beetje gedateerd (douchen in het bad, kleurstelling en inrichting) maar verder prima hotel.

Fijne golfvakantie gehad in Islantilla. Goede aanbieding en persoonlijke aandacht van Golftime. Heel tevreden.

Hans uit: Schiedam

26-11-2017
8,2

Golfbestemming Spanje

Accommodatie: Compoamar Villamartin, Costa del Sol, prima hotel met goed restaurant en mooi terras.

Professionele invulling van onze golfwensen, een groep van 8 personen. Ook de huurauto's prima.
Starttijden ook wat gevraagd was.