Beoordelingen Golftime

8,2

Fred uit: Bergen op Zoom

18-10-2017

Accommodatie: Hotel Los Monteros, Marbella/Malaga

Zeer goed hotel met alle benodigde faciliteiten

Jan Willem uit: Vught

17-10-2017

Golfbestemming Duitsland

Accommodatie: Hofgut Georgenthal 100%

Met een groep van 8 personen 3dagen golf spelen en iedereen heeft het super gehad dan is het 100%.

Esther uit: Hoofddorp

16-10-2017

Accommodatie: Almenara Hotel & Golf

Het resort ligt redelijk geisoleerd, een auto is een must. De kamers zijn prima. Ons werd een upgrade geboden voor EUR 70 (7 nachten) voor een kamer met uitzicht op de golfbaan en de zee. Hebben we gedaan maar is niet heel bijzonder. Een late check out is mogelijk voor maar liefst EUR 10 per uur (we moesten 4 uur overbruggen). Daar hebben we dus maar geen gebruik van gemaakt. Voor gebruik van de sportzaal moet je betalen. Bij het zwembad staan ligstoelen; slechts een paar daarvan zijn voorzien van een kussen. Het clubhuis sluit om 19u dus dineren is daar niet mogelijk wat erg jammer is. Het restaurant in het hotel is kwalitatief niet best, personeel ook niet heel klantgericht (behalve 1 ober). Na 1 avond hielden we het voor gezien. Wij zijn naar Sotogrande Marine gereden en hebben daar heerlijk gegeten bij Los Angeles, superlekker, heel gezellig en een topbediening! We hebben 1 avond in het casino in San Roque gegeten en dat was ook prima.
Het autoverhuurbedrijf via Golftime was Sunny cars maar het bleek dat Sunny ook weer een tussenpersoon was voor Hertz. De medewerker van Hertz begon over het afsluiten van een extra verzekering want wij hadden een contract met Sunny en als er iets zou gebeuren dan was Hertz geen partij in deze en zouden we met Sunny moeten schakelen. Enfin, een hoop gedoe maar we hebben geen extra verzekering afgenomen. Het zou beter zijn als Golftime direct met een van de autoverhuurders een contract zou afsluiten ipv via deze omweg. Tot slot: de golfbanen zijn prachtig; daar hebben we enorm van genoten maar voor een volgende vakantie kiezen we voor een meer centraal gelegen resort.

kees uit: Heijen

11-10-2017
8,2

Golfbestemming Duitsland

Accommodatie: perfect

Jean-Pierre uit: Zoersel (België)

Golfbestemming Spanje

Accommodatie: Wij verbleven in Guadalmina Spa & Golfresort, wat zeker een aan te bevelen resort is, maar in onze beleving toch net iets minder dan El Rompido aan de costa De La Luz. Kamers eerder aan de krappe kant (ondanks een upgrade), restaurant OK (vooral het à la carte restaurant is aan te bevelen). Golfbaan Guadalmina is goed, maar kan de vergelijking met golfbaan Alcaidesa (zowel Links als Heartland) niet doorstaan, dit is echt een topbaan. Toch nog even meegeven dat parkeren aan het resort betalend is à 8 euro per dag.

Wij hebben genoten van ons tripje naar de Costa Del Sol, maar geven toch de voorkeur aan Costa De La Luz. Daar is het veel rustiger en zijn de locals veels vriendelijker.

Nicolette uit: Weert

7,8

Golfbestemming Spanje

Accommodatie: Kamers een beetje verouderd en versleten.
Goede bedden .Vriendelijke bediening en eten was prima.

Het hele pakket was goed verzorgd en ook het ophalen huurauto was goed geregeld.

P.M. uit: Wassenaar

Accommodatie: goed

correct, kundig, klantvriendelijk

Roy uit: Landsmeer

06-10-2017

Golfbestemming Spanje

Accommodatie: zeer goed, fijn hotel aardige mensen mooie kamers.

fijne golf vakantie gehad mooi weer mooie banen, enig minpuntje was het personeel op alcaidese, waar we toevallig 2 speelde 1x heathland en 1 x links golf banen prachtig, maar personeel niet echt vriendelijk.

Antoon uit: Helmond

05-10-2017
7,8

Golfbestemming Spanje

Erg veel groepen in hotel die zich vaak slecht weten te gedragen.