Beoordelingen GoedkoopIsolatieMateriaal.nl

• Bestelgemak 8,2

Leo uit: Steenbergen

26-10-2018
9,5

Kleine order relatief. Goed geholpen, goede aflevering zelfs vrijdag laat in de dag, goed op de hoogte gehouden. Kleine nalevering geen probleem. Geen klachten alleen positief.

Calvin uit: Apeldoorn

14-09-2018

Klanten service was goed bereikbaar, mooi dat service weer top is!

Sybren uit: Weert

19-07-2018
2,5

Op 20/5 isolatie besteld en betaald (order10090).
24/5 mail ontvangen (William): leverings-problemen, duur 4/5 wkn.
Geeft niet dus ik wacht af, op 19/6 weer mail: helaas isolatie Multifit word niet meer geproduceerd.
Ik mailde hierop terug dat ik de bestelling wil annuleren.
Hierna geen reactie en/of geld retour.
28/6 mail ik weer hierover en wederom geen reactie.
4/7 stuur ik weer een mail maar hier ook geen reactie op gekregen.
18/7 stuur ik via de site een mail waarbij staat vermeld dat je binnen 4 uur reactie krijgt maar helaas!!
Tussendoor belde ik ook regelmatig maar er werd (ondanks dat ze open waren) geen enkele keer opgenomen.
Hoop nu eindelijk eens een reactie te krijgen en mijn geld retour te zien.
Eerdere bestellingen zijn overigens wel altijd goed gegaan. M.i. is de communicatie en administratie (bij leveringsproblemen) het grootste probleem.

wouter uit: wevelgem

11-07-2018
1,0

Isolatie besteld en betaald op 07/06.
op voorgesteld leveringsdatum werd er zonder te verwittigen niet geleverd. We hebben verschillende keren gebeld en gemaild zonder resultaat. 20/06 mail ontvangen dat men de isolatie niet kan leveren. ik heb zeker al 10 mails gestuurd met de vraag om mijn geld terug te storten, tot op heden geen antwoord. Per telefoon zijn ze ook nooit bereikbaar, telkens ingesproken maar zonder resultaat. Frustrerend.

L uit: Groningen

09-07-2018
7,5

De site liep wat stroef, maar verder is alles naar wens verlopen.

Joyce uit: Rijssen

07-07-2018
1,0

Zeer slecht bedrijf en zeer slechte communicatie. Wij hebben wat besteld wat achteraf niet op voorraad bleek te zijn, na 2 weken te hebben gewacht nog geen bericht over waar de bestelling bleef. Nu andere halve maand verder hebben wij nog geen geld terug ontvangen, zeer slecht bedrijf! Bestel hier NIET!

Bouwbedrijf uit: Driebergen

03-07-2018
2,3

Een grote order gehad die conform afspraak geleverd is. Nu al weken aan het wachten op het laatste deel van de bestelling waarbij telkens een leverdatum wordt beloofd maar er niks geleverd wordt. Telefonisch niet te bereiken om een nieuwe afspraak te maken. Erg jammer

Franken Interieurprojecten uit: H.I.Ambacht

26-06-2018
7,8

Helaas tot 2x toe een pallet vergeten te bezorgen. Deze wordt dan daags daarna gebracht, maar is niet handig i.v.m. planning

Max uit: Nederland

03-05-2018
9,8

Aan de telefoon goed geholpen en levering volgens afspraak.

Jaap uit: Rotterdam

30-03-2018
1,0

Slecht bedrijf, houdt zich niet aan de afspraken waardoor bouw stagneert