Beoordelingen GlasGarage de Bilt

Margreet uit: Groenekan

07-07-2017
4,5

Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen: Via lease-/verzekeringsmaatschappij

Onmogelijk een afspraak te maken voor een noodruit. Persoonlijk langs gegaan en toen in orde gebracht. Na een week nog geen bericht over nieuwe ruit. Langsgereden; bleek de ruit al in het magazijn aanwezig. Afspraak kunnen maken voor 3 dagen later omdat de werkplaats dan tijd had. Net bedrijf met aardige mensen, maar er schort veel aan bereikbaarhedi en communicatie

piet uit: bilhoven

05-07-2017

Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen: Website

Harald uit: Bilthoven

13-05-2017
4,3

Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage: Anders

Anders, namelijk: ivm geen eigen risico iom verzekeringsmaatschappij

Moest langskomen om ruit te bekijken. Nieuwe ruit werd besteld door medewerker 'die dit al 40 jaar doet'. Na 2 weken stilte zelf gebeld, ruit zou binnen komen en dus moest ik wederom langskomen 'om te kijken of het de goede ruit was'. Geholpen door zeer vriendelijke en kundige monteur die constateerde dat de verkeerde ruit besteld was door 'de man die dit al 40 jaar doet'. Moest nieuwe ruit besteld worden. Afspraak was al gemaakt voor 12 mei (meer dan maand naar eerste contact) en ik zou gebeld worden of deze afspraak door zou gaan. Niets gehoord, zelf maar weer gebeld. "Ja de ruit is binnen en vrijdag kan doorgaan". Auto gebracht, iemand zou me naar huis brengen (had nl geregeld dat ik die dag thuis werkte). Kostte teveel tijd, dus kon ik de leen VW Up meenemen. Prima, hoop niet dat daar huurkosten voor in rekening gebracht worden. Bij afgeven om 9u 's ochtends aangegeven dat ik de auto om 16u nodig had. Was geen enkel probleem, zeker niet op vrijdag. Om 12 uur werd ik gebeld dat er geen aansluiting voor voorruitverwarming was dus dat die niet zou werken. 'Prima, als ik de auto maar om 16u kan ophalen'. Om 15u een belletje 'uw auto is rond 17u klaar. We zijn er net mee bezig en hij moet nog 2 uur drogen'. Was er klaar mee. Heb auto om 16.30u opgehaald en meteen besloten hier nooit meer terug te komen. Als je voor het vervangen van een ruit al 5 weken onderweg bent en overal zelf achteraan moet bellen, wil ik niet weten wat er gebeurt als je een keer écht schade hebt. Ben door meerdere medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam behandeld. Echter helaas geen enkele pro-actieve communicatie over afspraken, status etc. Jammer.

Jos uit: Bilthoven

16-04-2017

Prima service!

Marttin uit: Bilthoven

07-04-2017

Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage: Anders

Anders, namelijk: GROENE KAART

Correct benaderd. Kwaliteit herstelwerkzaamheden uitstekend.

harmen uit: utrecht

03-04-2017

Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage: In de buurt

slordigheidje bij brengen auto, bleek de ruit niet op voorraad. auto een dag langer kwijt. verder prima service.

Johannes uit: Bilthoven

28-03-2017
9,5

Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage: Door keurmerken erkend bedrijf

Afspraak was snel gemaakt. De medewerkers zochten voor mij uit of de rustschade verzekerd was. De reparatie is zeer netjes uitgevoerd; de vloer en de stoel van de auto waren keurig beschermd. De reparatie was volgens de afgesproken tijd klaar. Er was nota bene ook nog een poetsbeurt over de rest van de auto uitgevoerd waardoor deze er na 11 jaar weer als nieuw uit zag.
Zonder beperking van harte aanbevolen.

Christel uit: De Bilt

01-02-2017

Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage: In de buurt

wat een fijne ervaring! prettig in de omgang en zeer goede informatie over de reparatie. Extra zorg na afloop (uitleg en auto door wasstraat) was geweldig. Ik kom graag terug!

Marijke uit: Bilthoven

31-12-2016

Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage: In de buurt

Prima, snelle service. Duidelijke uitleg en goed werk afgeleverd.

M.J.E. uit: Maartensdijk

17-10-2016

Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage: In de buurt

Zoals u ziet ben ik heel tevreden over de GlasGarage De Bilt. Klein minpuntje; na een kwartier heb ik maar gevraagd of er koffie of thee was. Men beloofde dit tijdens de telefonische afspraak omdat het wel even kon duren maar de koffie en de thee erg lekker waren.
De auto even door de wasstraat halen als service was voor mij heel bijzonder want ik maak de auto altijd zelf schoon!