Beoordelingen GlasGarage de Bilt

8,5
24 beoordelingen
  • De snelheid tot het maken van een afspraak 7,9
  • De eerste indruk van het bedrijf 8,9
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s) 8,7
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden 8,3
  • Het herstel van de ruitschade 8,6
  • Zou u deze vestiging aanbevelen 8,3
1 t/m 10 van 24 beoordelingen

Marlies uit: Zeist

17-07-2018
10

Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen: Zoekmachine

Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage: Snelheid

Ervaring:
Niks op aan te merken.
Vlot, netjes & vriendelijk.

Robert uit: Blaricum

28-06-2018
6,2

Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen: Via lease-/verzekeringsmaatschappij

Anders, namelijk: In verleden ook prive scahde laten repareren

Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage: In de buurt

Ervaring:
Mijn afspraak is 2 keer verplaatst. De eerste keer kwam ik zelfs voor niets. De medewerker had vrij genomen?

Reperatie matig uitgevoerd (ster in voorruit)

Saskia uit: Oisterwijk

14-06-2018
9,0

Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen: Via lease-/verzekeringsmaatschappij

Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage: In de buurt

Ervaring:
Noodruot er snel ingezet

29-05-2018
4,3

Anders, namelijk: Door de verzekering

Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage: Anders

Anders, namelijk: Door de verzekering

Ervaring:
De sterretje in mijn raam bleef zichtbaar dit ben ik bij andere niet gewent tevens was deze voelbaar en zichtbaar door de ruitenwissers.Uiteindelijk is er een stukje uitgebroken. Een eerdere reparatie bij een andere glasgarage is ook niet vlak gerepareerd.ik rij nu met stukjes plakband op mijn raam. Dit voorgaand gegeven is inmiddels wel bij de verzekering gemeld.

Samira uit: Bilthoven

25-05-2018
8,4

Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen: Via lease-/verzekeringsmaatschappij

Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage: In de buurt

Ervaring:
Jammer dat ik alleen de optie kreeg om een leenfiets te krijgen ipv een leenauto. Mij is niet geattendeerd dat het mogelijk was. Het heeft mij veel tijd/stress gekost die dag.
Enige schaduwkant van deze dag. De rest was top service.

Jeroen uit: Amersfoort

17-04-2018
8,7

Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen: Via lease-/verzekeringsmaatschappij

Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage: Anders

Anders, namelijk: Dicht bij mijn werkadres

Ervaring:
Vriendelijk en vakkundig geholpen

Max uit: Bilthoven

06-04-2018
8,3

Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen: Via lease-/verzekeringsmaatschappij

Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage: In de buurt

Ervaring:
Correct alles afgewikkeld

Diana

08-03-2018
10

Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen: Website

Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage: In de buurt

P.G.G. uit: De Bilt

02-01-2018
9,3

Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen: Via lease-/verzekeringsmaatschappij

Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage: In de buurt

Ervaring:
Het bedrijf van Markus autoschade is mij bekend. Goede ervaring mee. Niet snel de link gelegd dat GlasGarage de Bilt en van Markus hetzelfde is. Na zoeken via de website van Nationale Nederlanden met de link GlasGarage gezocht op postcode. GlasGarage De Bilt is slechts 10 min. lopen van mijn huis echter GlasGarage staat op no. 22 van de lijst. Als je dan op deze lijst klikt staat op het kaartje de positie van het bedrijf verkeerd. Ergens tussen de Volvo en de Renault dealer. Echter toen ik het adres zag kon ik de link leggen tussen van Markus Autoschade en GlasGarage de Bilt. Hierna contact opgenomen en meer dan voortreffelijk geholpen. Afspraak gemaakt, een herinnerings-SMS ontvangen van de afspraak en ruim op tijd ben ik gebeld wanneer ik de auto weer kon ophalen.

Arie

23-12-2017
8,5

Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen: Via lease-/verzekeringsmaatschappij

Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage: In de buurt

Ervaring:
Klantvriendelijkheid en service