Beoordelingen Gladdewanden.com

• Nazorg & garantie 8,3

Shahin uit: Hendrik-Ido-Ambacht

20-07-2017
1,7

Het begon al slecht, ze kwamen de eerste dag niet. Na een aantal keer bellen bleken de materialen niet geleverd waren, dus zouden ze de volgende dag komen. Dit weet je op voorhand en zou je je klanten op de hoogte kunnen brengen. Zodat wij hier niet om 7 uur 's ochtend staan te wachten.
Tijdens het werk gaven we al aan dat we de naden nog zien tussen de renovlies behangen, echter gaven zij aan dat het na het verven niet zichtbaar is.
Dus we wachten het maar weer af.
Op de dag van afleveren enkele malen aangegeven dat je veel naden ziet en dat je op sommige plekken lijmresten ziet zitten na het verven. Maar dit moest volgens hen nog opdrogen en duurde een aantal dagen.
Nu 2 weken erna zie je nog alles daarbij komen er scheuren waar het gekit is.
Contact is er niet, neemt de telefoon niet op en het lijkt of hij ons nummer heeft geblokkeerd.
Al met al geen aanrader om je huis door hen te behangen (renovlies) en te verven.
Ze belazeren je waar je bij staat...

Marco uit: Kampen

09-07-2017
2,9

Na een redelijke start is de schilder voortvarend van start gegaan. Na een paar dagen werken werd het afmaken van de klus een drama. Na ontelbare berichtjes, een tiental telefoontjes en driemaal afspraken niet nakomen is de laatste wand van kleur voorzien. Schilderen durf ik het namelijk niet te noemen. Aanvullend werk is wel aan begonnen maar nu na 4 weken laten hebben we een andere schilder moeten regelen om op tijd ons nieuwe huis in te kunnen. We hadden een deel van de kosten al gemaakt , kunnen waarschijnlijk fluiten naar deze centen. Contact is er niet meer. Jammer dat het op deze manier moest lopen.

Manon uit: Amersfoort

05-08-2015

Echte vakmannen die snel werken, mij een goed advies hebben gegeven en super strak werk afleveren! Ik ben helemaal blij met het eindresultaat.

Patrick uit: Rotterdam

27-07-2015
9,7

Perfecte afwerking van ons nieuwbouw huis. Goed advies. Ze laten zien dat snel en goed samen kunnen gaan. Echte vakmannen!

Donna uit: Deventer

19-07-2015

Goede prijs voor heel goed en snel werk.
We zijn super tevreden en wat een leuke werknemers! Bedankt :)

Rico uit: Deventer

11-07-2015

Top werk afgeleverd in mijn nieuwbouwwoning. Alles netjes afgewerk volgens afspraak.

amber uit: enschede

02-07-2015

Top bedrijf komt zn afspraken allemaal netjes na en het personeel is ook super vriendelijk.echt een aanrader!!

Kelsey uit: Haaksbergen

02-07-2015
8,1

Joshua uit: Almelo

26-06-2015
9,9

Wij hebben onze hele woning laten behangen en sausen door Gladdewanden.
Zeer klantvriendelijk en vakbekwaam, afspraken zijn netjes nagekomen. We zijn super tevreden met het resultaat! Veel succes gewenst met al jullie andere klussen!

Groetjes,

Joshua&Kelly

Priscilla uit: Glanerbrug

24-06-2015
9,9

Ons huis is geschilderd en behangen door Dennis Hartendorp.
Een man die zijn vak verstaat en die meedenkt met de wensen van zijn klant. Werkt netjes en komt zijn afspraken altijd na.
We hebben al enkele malen gebruik gemaakt van zijn vakmanschap.
Ook voor een volgende klus zullen wij weer een beroep doen op D.Hartendorp en zijn werknemers.