Beoordelingen Giant Security

Sophie Uit: Zaandam

09-08-2017
8,5

Nieuwe installatie

zeer tevreden! Nu nog de training in oktober! en daarna het onderhoudscontract. ga er vanuit dat dat net zo goed is als de rest

Dirk Uit: Castricum

06-08-2017

Storing / Onderhoud

Storing aan thermische brandmelder is binnen korte tijd opgelost. Goede communicatie.

Truus Uit: Hoorn

31-07-2017

Storing / Onderhoud

Ongelooflijk aardige en kundige servicemonteur op bezoek gehad. Alles werkt en ik begrijp het ook nog! Reuze!

Ik ben: Een particulier

Henk Uit: Oudorp

20-07-2017
7,1

Thomas Uit: Amsterdam

18-07-2017

Storing / Onderhoud

vriendelijke en informatieve service.

Jos Uit: Zwaag

17-07-2017
8,5

Nieuwe installatie

M'n eerste ervaring in Broek op Langdijk was door een discussie met een monteur niet goed. Over de geleverde producten niets dan lof! Vandaar in Zwaag toch gekozen voor Giant. Bary Bes doet enorm z'n best en is erg betrokken en doet er alles aan om er een succes van te maken. Inmiddels is alles aangesloten en nu werkt de app weer niet :-(. Dan verschuilt Giant zich achter de maker van de app maar daar kan ik niks mee. De afspraak was dat alles hetzelfde zou werken zoals in Broek op Langedijk. Die belofte is dus niet nagekomen en daar baal ik van!

Annemiek Uit: Heerhugowaard

17-07-2017

Nieuwe installatie

Ik ben een zeer tevreden klant. Goede service en dienstverlening, professioneel, komen binnen no-time met goede oplossingen en adviezen, beheer en onderhoud wordt correct uitgevoerd, denken mee met de klant, goede afspraken mee te maken en een correcte prijs.

Kees Uit: Hoofddorp

13-07-2017

Nieuwe installatie

de start was een beetje moeizaam, maar na wisseling van projectleider, liep alles vlekkeloos.
communicatie tussen de verschillende werkmaatschappijen van Klaver zou nog een punt van aandacht kunnen zijn.

Dennis Uit: Spanbroek

12-07-2017

Storing / Onderhoud

2 monteurs hebben de BMI gecontroleerd en mij uitleg gegeven over de BMI waarover ik de maandelijkse controle gaat doen.

Martin Uit: Lutjebroek

10-07-2017

Nieuwe installatie

reeds telefonisch gedeeld met wouter Dekker.