Beoordelingen G.G. van Ark Schilderwerken

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,4

Rianne uit: Houten

14-03-2018
9,6

Heeft verstand van zaken en geeft goed advies. Wij zijn zeer tevreden over het geleverde werk.

S uit: De Bilt

08-03-2018

Na verschillende werklieden over de vloer te hebben gehad ivm een verbouwing, was het werken met schildersbedrijf van Ark een verademing. Het contact was meteen prettig; geen praatjes en mooie verhalen, maar gewoon een scherpe offerte. Daarna echte vakmensen aan het werk gezien, met prachtige resultaten. Afspraken werden altijd nagekomen, alles werd steeds netjes achtergelaten en niet geheel onbelangrijk, ik heb als moeder van 2 kinderen, geen last gehad van de werklieden in mijn huis. Ik raad deze vakmensen dan ook absoluut aan!

Jaap uit: Houten

26-02-2018
9,6

Volgens afspraak alles zeer goed geschilderd en flexibel ook het meerwerk uitgevoerd!

Gerry uit: Houten

08-02-2018

Dannie werk erg secuur en netjes. Bovendien is hij heel beleefd en ook niet te beroerd om even een kast terug op de plaats te schuiven. Kortom, ik ben zeer tevreden!

Jan uit: Houten

06-02-2018

Vier jaar geleden heeft Van Ark Schilderwerken ons huis aan de buitenkant geschilderd. Perfect. Zit nog steeds strak in de verf. Van Ark geeft ook goede nazorg.
Eind januari 2018 heeft Van Ark binnen geschilderd en de wanden en de plafonds gedaan. Hij werkt snel, netjes, ruimt zijn "rommel" keurig op. Kortom, een aanrader.

Rachid uit: Amersfoort

18-01-2018

Mijn ervaringen met Denny zijn bijzonder goed. Ik had mijn woonkamer uitgebouwd en de stukadoor had het erg slecht achtergelaten. Maar Denny heeft het prachtig opgelost, het ziet er ontzettend strak uit allemaal. Ook werkt hij erg netjes, laat geen rotzooi achter. Zijn werkplek is keurig! Ik zou Denny aan iedereen aanbevelen!!

Barbara uit: Houten

03-11-2017
9,8

Goed vakwerk, erg behulpzaam, geeft goed advies (vooral ook over de kleuren). Fijn dat als je elke ochtend je schilder over de vloer hebt, het ook nog eens een vrolijke vent is! Denny heeft bij ons het buitenschilderwerk gedaan naar zeer grote tevredenheid. Absoluut een aanrader!

Hans Peter uit: Maarssen

25-10-2017
9,9

Vakman die weet wat hij doet en wat hij doet, doet hij ook echt goed.

Rick uit: Werkhoven

17-10-2017
9,7

Goede vakman, komt afspraken na, werkt netjes.
Eindresultaat is uitstekend.

Richard uit: Houten

11-10-2017

Zeer tevreden over het schilderwerk. Vakmensen met passie voor het werk. Kwaliteit is geen discussie gewoon goed. Zeker aan te bevelen!