Beoordelingen G.G. van Ark Schilderwerken

• Zorgvuldige omgang met uw eigendommen 9,7
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,4

Marcel uit: Utrecht

17-06-2018

Top gedaan. Zeer goede vakman.

Niels uit: Houten

04-06-2018

Het schilderwerk van ons huis ziet er prachtig uit! Denny is een vakman waarmee het prettig werken is. Hij heeft passie voor zijn vak en legt de lat voor hemzelf hoog. De communicatie met Denny is prettig en elke ochtend worden de werkzaamheden gestart met een lach.

Paul uit: Houten

16-05-2018
9,9

Tja.... "vakmanschap is meesterschap" dat is wel van toepassing. Ons huis "glimt weer" voor de komende jaren. Tot en met de nabehandeling (ramen zemen etc) zijn top!
Dit bedrijf kan ik u/jou aanbevelen!

Minne uit: Houten

06-05-2018
9,6

Naast het duidelijke vakmanschap en secure werk, vind ik vooral zo fijn hoe beleefd en correct Denny in de omgang is, echt super! Nu afwachten of het mooie schilderwerk buiten het inderdaad zo'n 7-8 jaar goed blijft, om de prijs-kwaliteitsverhouding echt te kunnen beoordelen :-).

Sophia en Joop uit: Houten

30-04-2018
9,8

Ons pand aan de Ringveste staat weer te glanzen dankzij Vanark Schilderwerk. Vriendelijke, nette vakmensen. Kortom de beste!

Rianne uit: Houten

14-03-2018
9,6

Heeft verstand van zaken en geeft goed advies. Wij zijn zeer tevreden over het geleverde werk.

S uit: De Bilt

08-03-2018

Na verschillende werklieden over de vloer te hebben gehad ivm een verbouwing, was het werken met schildersbedrijf van Ark een verademing. Het contact was meteen prettig; geen praatjes en mooie verhalen, maar gewoon een scherpe offerte. Daarna echte vakmensen aan het werk gezien, met prachtige resultaten. Afspraken werden altijd nagekomen, alles werd steeds netjes achtergelaten en niet geheel onbelangrijk, ik heb als moeder van 2 kinderen, geen last gehad van de werklieden in mijn huis. Ik raad deze vakmensen dan ook absoluut aan!

Jaap uit: Houten

26-02-2018
9,6

Volgens afspraak alles zeer goed geschilderd en flexibel ook het meerwerk uitgevoerd!

Gerry uit: Houten

08-02-2018

Dannie werk erg secuur en netjes. Bovendien is hij heel beleefd en ook niet te beroerd om even een kast terug op de plaats te schuiven. Kortom, ik ben zeer tevreden!

Jan uit: Houten

06-02-2018

Vier jaar geleden heeft Van Ark Schilderwerken ons huis aan de buitenkant geschilderd. Perfect. Zit nog steeds strak in de verf. Van Ark geeft ook goede nazorg.
Eind januari 2018 heeft Van Ark binnen geschilderd en de wanden en de plafonds gedaan. Hij werkt snel, netjes, ruimt zijn "rommel" keurig op. Kortom, een aanrader.