Beoordelingen G.G. van Ark Schilderwerken

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,0

Barbara uit: Houten

03-11-2017
9,8

Goed vakwerk, erg behulpzaam, geeft goed advies (vooral ook over de kleuren). Fijn dat als je elke ochtend je schilder over de vloer hebt, het ook nog eens een vrolijke vent is! Denny heeft bij ons het buitenschilderwerk gedaan naar zeer grote tevredenheid. Absoluut een aanrader!

Hans Peter uit: Maarssen

25-10-2017
9,9

Vakman die weet wat hij doet en wat hij doet, doet hij ook echt goed.

Rick uit: Werkhoven

17-10-2017
9,7

Goede vakman, komt afspraken na, werkt netjes.
Eindresultaat is uitstekend.

Richard uit: Houten

11-10-2017

Zeer tevreden over het schilderwerk. Vakmensen met passie voor het werk. Kwaliteit is geen discussie gewoon goed. Zeker aan te bevelen!

Geert

27-09-2017

Vakmensen, prettig in de omgang, netjes en beleefd. Het resultaat mag er zijn!

Bert uit: Houten

27-09-2017
8,2

Denny is een nette schilder die zijn vak verstaat. Hij is ook in de omgang erg netjes , wat voor ons wel goed van pas kwam omdat hij voor ons het buitenschilderwerk van ons appartement van 15 bewoners heeft geschilderd. Dan is het wel fijn dat hij het geduld heeft en attentie voor alle bewoners. Keurig werk geleverd !

Fons uit: Houten

08-09-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Top kwaliteit

Dennie van Ark is een fijne vent om zaken mee te doen. Ook een vakman eerste klas. Echt professioneel. Ziet er na afloop topppie uit. Maakt v.t.v. duidelijke afspraken.
Is netjes en ruimt de boel na afloop netjes op.
Nog een vent die zijn afspraken nakomt. Waar vind je dat tegenwoordig?
Geen enkele spijt dat ik hem mijn woning heb laten schilderen en witten. Niet voor niets een 10 gegeven.

Ferry uit: Schalkwijk

02-08-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Eerder gebruik gemaakt van zijn diensten

Denny en zijn collega's hebben deze zomer ons huis opnieuw geschilderd. Vijf jaar geleden hebben zij het binnen- en buitenwerk geschilderd naar volle tevredenheid. En dit is nu ook weer het geval. Vakman die zijn afspraken nakomt!

Bart-Jan uit: Houten

19-07-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Positieve ervaringen

Denny heeft de afgelopen jaren naar volle tevredenheid diverse schilderklussen in huis voor ons gedaan. Dit jaar heeft hij voor ons het schilderwerk buiten gedaan en ook dit ziet er weer super uit. Denny werkt zeer netjes, is duidelijk in zijn communicatie en levert kwaliteit. Na de 1e verflaag zijn alle kozijnen weer netjes voorzien van nieuwe kit, waarna alles nog eens 2 keer is afgelakt. Wij zijn weer erg tevreden!

dick uit: ijsselstein

05-07-2017
9,9

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Het schilderwerk bij mijn zoon gezien en direct akkoord

Goed advies gekregen over de kleurkeuze wat ook goed te zien is. Tevens goed gevoel doordat het 3 x geschilderd is. Complimenten kregen we van de buren over hoe het gedaan is.