Beoordelingen G.G. van Ark Schilderwerken

• Zorgvuldige omgang met uw eigendommen 9,8
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,4

Annemieke uit: Houten

14-03-2019

Danny heeft fantastisch schilderwerk afgeleverd! Wij zijn hier erg blij mee. Snel, effici├źnt, vakkundig. Danny heeft oog voor de afwerking. De muren en het plafond stralen, het houtwerk ziet er weer strak uit. Kortom ik kom superlatieven te kort. Voor schilderwerk moet u bij deze schilder, de beste schilder van Houten, zijn!!

Thierry uit: Nieuwegein

06-03-2019

Zeer professionele aanpak en uitvoering.
Van Ark schilderwerken verstaat zijn vak. Mijn volledige woning is binnen gedaan (plafonds, wanden, houtwerk) en alles kreeg dezelfde uitgebreide aandacht. Iedere euro meer dan waard!

Minne uit: Houten

30-01-2019

Wederom aangename omgang, alles bespreekbaar, mooi resultaat, nu afwachten of het inderdaad lang mooi blijft voordat ik goed wat over prijs-/kwaliteitverhouding kan zeggen. :-)

Anke uit: Utrecht

10-01-2019

Eindelijk een echte schilder die zijn vak verstaat.

Luc uit: Elst (UT)

03-01-2019

Denny heeft mijn nieuwe woning van onder tot boven geschilderd inclusief de deuren, kozijnen en plinten. Ik ben blij dat ik dit schilderwerk door hem heb laten doen want er zijn maar weinig mensen die zo netjes werken als hij. Alles krijgt meerdere behandelingen en je ziet gewoon dat hij verstand van zaken heeft.

Wat mij betreft een aanrader voor een ieder die zijn huis binnen of buiten moet laten schilderen.

Bedankt!!

Nathalie uit: Houten

01-12-2018

Eerder heeft Danny al naar volle tevredenheid ons huis aan de buitenkant geschilderd. Ditmaal was de woonkamer en de gang aan de beurt. Danny heeft wederom superwerk geleverd; de muren zijn nog nooit zo mooi glad geweest en hij heeft heel netjes gewerkt. De meubels hoefden ook niet versjouwd te worden. We zijn weer erg tevreden en voor een volgende klus gaan we weer zeker terug naar Danny!

Marnix uit: Utrecht

22-11-2018

Van Ark levert goed werk af. Als er zaken toch niet helemaal naar wens zijn, is dit goed bespreekbaar. Een goede en professionele manier van werken.

Chantal uit: Houten

22-11-2018

Snelle reactie op mijn verzoek voor schilderwerk. Denny houdt zich aan zijn afspraken. Werkt heel netjes en gedegen. en biedt service door ook iets extra's te doen als het nodig is. Kwaliteit is hoog.

Martijn uit: Utrecht

26-10-2018

Het betreft het buiten schilderwerk van een Rijksmonument met veel houwerk. Meer dan tevreden over zowel de kwaliteit en de klantgerichtheid. Zeer betrouwbaar en afspraken zijn nagekomen en van Ark was niet te beroerd om wat kleine extra dingen te doen zoals het plaatsen van anti duiven pinnen. Alles netjes opgeruimd opgeleverd.

Pieter uit: Utrecht

25-10-2018

Denny heeft bij ons een omvangrijke en ingewikkelde schilderklus uitgevoerd. Het werk vinden wij heel goed uitgevoerd, de werklui zijn vakmensen en afspraken worden steeds goed nagekomen. Het was een plezier Denny en zijn medewerkers over de vloer te hebben. Het werk is kwalitatief uitmuntend uitgevoerd. Ik kan het bedrijf aan eenieder aanbevelen.