Beoordelingen G.G. van Ark Schilderwerken

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,4

Jochem uit: Soest

07-09-2018
9,8

We zijn via de stucadoor van onze woning in aanraking gekomen met an Ark schilderwerken. Voor onze eigen planning kwam er vlot een inschatting van de benodigde werktijd.
Denny kwam een week voor aanvang van de werkzaamheden langs om nogmaals de ingeschatte doorlooptijd te bevestigen, afspraken te maken over de werkzaamheden en eventuele vragen te beantwoorden.
Denny kreeg de sleutels van de woning en we hebben elkaar pas weer gezien bij de oplevering van het werk.
Uiteindelijk was alles ruim op tijd klaar, geheel volgens afspraak.

Nathalie uit: Houten

13-07-2018

Ellen

13-07-2018

Ruim 7 jaar plezier gehad aan het buitenschilderwerk uitgevoerd door Dhr van Ark. Nu opnieuw laten doen. Een goede investering als je gaat voor kwaliteit, uitgevoerd door een prettig werkende vakman.

Caroline uit: Houten

05-07-2018

Ik ging af op de recensies en dat bleek een goede zet!. Mooi vakwerk! Prettig contact. Als vakman wel vol geboekt dus even wachten moesten we wel maar dat was het waard.

Niek uit: Utrecht

03-07-2018
9,6

Wij zijn super blij met het resultaat. Het ziet er zo mooi uit!! Iedereen is uitgenodigd t resultaat te komen bewonderen.
Dhr D v Ark is een vakman in schilderwerk.!!
Vooraf daaraan is natuurlijk een hoop voorwerk, zoals schoonmaak, schuren, kitten, gronden etc. Dit wordt zeer grondig en vakbekwaam gedaan. Er is heel veel respect voor de omgang in en om t huis.
De investering is meer dan waard gebleken!!
Denny, als ik je zo mag noemen, DANK.
Ook voor de prettige omgang met ons.

Tot een volgende klus, waarschijnlijk binnen.

Niek

Marcel uit: Utrecht

17-06-2018

Top gedaan. Zeer goede vakman.

Niels uit: Houten

04-06-2018

Het schilderwerk van ons huis ziet er prachtig uit! Denny is een vakman waarmee het prettig werken is. Hij heeft passie voor zijn vak en legt de lat voor hemzelf hoog. De communicatie met Denny is prettig en elke ochtend worden de werkzaamheden gestart met een lach.

Paul uit: Houten

16-05-2018
9,9

Tja.... "vakmanschap is meesterschap" dat is wel van toepassing. Ons huis "glimt weer" voor de komende jaren. Tot en met de nabehandeling (ramen zemen etc) zijn top!
Dit bedrijf kan ik u/jou aanbevelen!

Minne uit: Houten

06-05-2018
9,6

Naast het duidelijke vakmanschap en secure werk, vind ik vooral zo fijn hoe beleefd en correct Denny in de omgang is, echt super! Nu afwachten of het mooie schilderwerk buiten het inderdaad zo'n 7-8 jaar goed blijft, om de prijs-kwaliteitsverhouding echt te kunnen beoordelen :-).

Sophia en Joop uit: Houten

30-04-2018
9,8

Ons pand aan de Ringveste staat weer te glanzen dankzij Vanark Schilderwerk. Vriendelijke, nette vakmensen. Kortom de beste!