Beoordelingen G.G. van Ark Schilderwerken

• Zorgvuldige omgang met uw eigendommen 9,6
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,2

Gerry uit: Houten

08-02-2018

Dannie werk erg secuur en netjes. Bovendien is hij heel beleefd en ook niet te beroerd om even een kast terug op de plaats te schuiven. Kortom, ik ben zeer tevreden!

Jan uit: Houten

06-02-2018

Vier jaar geleden heeft Van Ark Schilderwerken ons huis aan de buitenkant geschilderd. Perfect. Zit nog steeds strak in de verf. Van Ark geeft ook goede nazorg.
Eind januari 2018 heeft Van Ark binnen geschilderd en de wanden en de plafonds gedaan. Hij werkt snel, netjes, ruimt zijn "rommel" keurig op. Kortom, een aanrader.

Rachid uit: Amersfoort

18-01-2018

Mijn ervaringen met Denny zijn bijzonder goed. Ik had mijn woonkamer uitgebouwd en de stukadoor had het erg slecht achtergelaten. Maar Denny heeft het prachtig opgelost, het ziet er ontzettend strak uit allemaal. Ook werkt hij erg netjes, laat geen rotzooi achter. Zijn werkplek is keurig! Ik zou Denny aan iedereen aanbevelen!!

Barbara uit: Houten

03-11-2017
9,8

Goed vakwerk, erg behulpzaam, geeft goed advies (vooral ook over de kleuren). Fijn dat als je elke ochtend je schilder over de vloer hebt, het ook nog eens een vrolijke vent is! Denny heeft bij ons het buitenschilderwerk gedaan naar zeer grote tevredenheid. Absoluut een aanrader!

Hans Peter uit: Maarssen

25-10-2017
9,9

Vakman die weet wat hij doet en wat hij doet, doet hij ook echt goed.

Rick uit: Werkhoven

17-10-2017
9,7

Goede vakman, komt afspraken na, werkt netjes.
Eindresultaat is uitstekend.

Richard uit: Houten

11-10-2017

Zeer tevreden over het schilderwerk. Vakmensen met passie voor het werk. Kwaliteit is geen discussie gewoon goed. Zeker aan te bevelen!

Geert

27-09-2017

Vakmensen, prettig in de omgang, netjes en beleefd. Het resultaat mag er zijn!

Bert uit: Houten

27-09-2017
8,2

Denny is een nette schilder die zijn vak verstaat. Hij is ook in de omgang erg netjes , wat voor ons wel goed van pas kwam omdat hij voor ons het buitenschilderwerk van ons appartement van 15 bewoners heeft geschilderd. Dan is het wel fijn dat hij het geduld heeft en attentie voor alle bewoners. Keurig werk geleverd !

Fons uit: Houten

08-09-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Top kwaliteit

Dennie van Ark is een fijne vent om zaken mee te doen. Ook een vakman eerste klas. Echt professioneel. Ziet er na afloop topppie uit. Maakt v.t.v. duidelijke afspraken.
Is netjes en ruimt de boel na afloop netjes op.
Nog een vent die zijn afspraken nakomt. Waar vind je dat tegenwoordig?
Geen enkele spijt dat ik hem mijn woning heb laten schilderen en witten. Niet voor niets een 10 gegeven.