Beoordelingen Gerressen Groep

• Klantvriendelijkheid 9,1
  • Service 9,1

P. uit: Huissen

08-10-2017

Het vakkundige personeel van Gerressen Groep heeft ons huis geïsoleerd en tevens is onze gevel gerenoveerd. Ook is ons dak weer als nieuw door de dakpancoating. Je kent het werkelijk niet meer terug. En kan er weer jaren tegenaan.

Het personeel is allemaal erg vriendelijk en werken netjes! Alle afspraken zijn nagekomen en ik zal jullie zeker aanbevelen bij anderen.

Bedankt! Jullie hebben onze verwachtingen overtroffen.

tonny uit: spijk

25-09-2017
n.v.t.

alles is super geregeld ik raad iedereen gerressen aan
punten is niet in te vullen super bedankt

H uit: Groessenq

17-08-2017

Een betrouwbaar bedrijf.
Ze maken goede en duidelijke afspraken, en deze komen ze ook na!
Prettig en vakbekwame mensen welke prettig in omgang zijn.
Alle werkzaamheden keurig uitgevoerd en niet onbelangrijk, na het afronden van de werkzaamheden alles weer netjes achtergelaten!

Charlotte uit: Valburg

22-06-2017

Door Gerressen groep is bij ons huis gevelrenovatie en spouwmuurisolatie uitgevoerd.
Alles is in goed overleg en naar wens zeer professioneel uitgevoerd.
Wij zijn zeer tevreden.

Ellen uit: Elst

18-05-2017

Perfect afgeleverd schone muren van onze woning!

Henk uit: Driel

11-05-2017

Goede informatie vooraf en onderzoek. Uiterst klantgericht, snelle en goede service, keurige medewerkers, alle rommel opgeruimd en geen extra bedrag gerekend voor meerwerk. Echt, zo hoort het! Complimenten!

Familie Zaad uit: Lent

05-05-2017

Het resultaat is prachtig. Goed meegedacht, netjes gewerkt en prettig in de communicatie

Willy uit: Spijk

03-05-2017

Gerressen Groep houdt zich correct aan de afspraken en werkt uiterst klantgericht en klantvriendelijk. Wij zijn uitermate tevreden over de manier waarop de spouwmuurisolatie van dorpshuis "de Spieker"is uitgevoerd.

Kees uit: DIDAM

31-03-2017

Prima werk afgeleverd. Vriendelijke en hard werkende medewerkers. Goede nacontrole. Al met al zeer tevreden.

Roy uit: Angeren

09-03-2017

Neopixels , Mooi product , mooi en professioneel gereedschap, gezellige ploeg !
Ik merk meteen al dat het vochtgehalte na de spouwmuurisolatie lager ligt als voorheen, kan ook aan mij liggen , maar het voelt dan al warmer