Beoordelingen Gerressen Groep

• Klantvriendelijkheid 9,1
  • Service 9,0

Charlotte uit: Valburg

22-06-2017

Door Gerressen groep is bij ons huis gevelrenovatie en spouwmuurisolatie uitgevoerd.
Alles is in goed overleg en naar wens zeer professioneel uitgevoerd.
Wij zijn zeer tevreden.

Ellen uit: Elst

18-05-2017

Perfect afgeleverd schone muren van onze woning!

Henk uit: Driel

11-05-2017

Goede informatie vooraf en onderzoek. Uiterst klantgericht, snelle en goede service, keurige medewerkers, alle rommel opgeruimd en geen extra bedrag gerekend voor meerwerk. Echt, zo hoort het! Complimenten!

Familie Zaad uit: Lent

05-05-2017

Het resultaat is prachtig. Goed meegedacht, netjes gewerkt en prettig in de communicatie

Willy uit: Spijk

03-05-2017

Gerressen Groep houdt zich correct aan de afspraken en werkt uiterst klantgericht en klantvriendelijk. Wij zijn uitermate tevreden over de manier waarop de spouwmuurisolatie van dorpshuis "de Spieker"is uitgevoerd.

Kees uit: DIDAM

31-03-2017

Prima werk afgeleverd. Vriendelijke en hard werkende medewerkers. Goede nacontrole. Al met al zeer tevreden.

Roy uit: Angeren

09-03-2017

Neopixels , Mooi product , mooi en professioneel gereedschap, gezellige ploeg !
Ik merk meteen al dat het vochtgehalte na de spouwmuurisolatie lager ligt als voorheen, kan ook aan mij liggen , maar het voelt dan al warmer

Paul uit: Arnhem

09-03-2017

Goede en snelle offerte. Uitvoering was zorgvuldig en vlot. Scheuren in de muren zijn goed hersteld en weinig zichtbaar. Nazorg (twee boorgaten vergeten te vullen) werd meteen de volgende dag geleverd. We merken al meteen dat het huis minder snel afkoelt.

Gilbert uit: Didam

28-02-2017

Afspraak is afspraak, bij iedereen aan te raden!

Paul uit: Malden

27-02-2017

Gerressen is een professioneel bedrijf en heeft veel deskundigheid.