Beoordelingen G&T Schilders

• Zorgvuldige omgang met uw eigendommen 9,0
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding 8,8

Bert uit: Arnhem

31-10-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Eerdere ervaringen met G&T schilders

Kwalitatief prima werk afgeleverd. Goed contact en afspraken prima nagekomen. Bovendien nog gezellige persoon.

Agaath

08-10-2017
8,1

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Aanbevolen door buren

Vakkundige schilder. Prettig persoon.

Diana uit: Arnhem

26-09-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Sikkens staat voor Quality en door het HuisSchilderPlan wordt een zorg weggenomen, want een goede en nette schilder is lastig te vinden.

Ik had Gradus bij ons in de zijstraat zien schilderen en dat het kwaliteit was wat hij afleverde, daarom bij ons ook gevraagd en we zijn reuze blij, erg aardige man, super netjes gewerkt en super kwaliteit vakmanschap geleverd, Dank je wel nogmaals Gradus!

Cornelis uit: Gendt

29-08-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Vanwege de hoge kwaliteit.

Betrouwbare vakschilder. Prettig in de omgang.

Fokke uit: Arnhem

25-08-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Vanwege eerdere goede ervaring

GenT Schilder dhr. G. Evers maakt zijn afspraken meer dan waar. Een gedegen vakman die uitstekend werk levert en ook nog eens plezierig in de omgang is.

Hans uit: Oosterbeek

21-08-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Vakmanschap, goede materialen, eerder werk van de schilder gezien.

G&T Schilders heeft al het houtwerk van onze woning geschilderd. Ik ben zeer tevreden over het resultaat.

Marleen uit: Arnhem

03-08-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: vakmanschap

G&T Schilders levert prima service en combineert dat met vakmanschap. Gemaakte afspraken worden nagekomen. Het huis ziet er weer prachtig uit.

Robbert uit: Arnhem

11-07-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Een combinatie van goede verf en een goede schilder zorgt voor een erg goed resultaat.

Maarten uit: Arnhem

07-07-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: kwaliteit

Henny uit: Arnhem

10-02-2017
7,4

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Door mond op mond

werkt goed levert mooi werk af tegen een redelijke prijs