Beoordelingen G&M Best

Willem uit: Eindhoven

15-08-2017
8,5

Positieve ervaring:
Goed advies gekregen in de showroom waarbij punten benoemd werden waar wij niet an gedacht hadden zoals b.v. verleggen hwa. Ook goed advies over de screens ontvangen b.v. welke doeken en de structuur van de doeken.
Monteurs werkten keurig en snel en hadden ook de nodige tips en dachten mee.
Zijn super tevreden en blij met onze overkapping en hebben van vrienden al de nodige positieve reacties ontvangen.
We hebben de overkapping nu 2 maanden maar hadden dat veel eerder moeten doen.

geen

Barbara uit: Son en Breugel

25-07-2017

Positieve ervaring:
Goede levering en montage van onze kunststof kozijnen. Alles netjes afgewerkt en oude kozijnen afgevoerd. Vriendelijk personeel.

Yvonne uit: Reusel

24-07-2017

Ervaring met product: Zonwering, Terrasoverkapping

Positieve ervaring:
Mijn man en ik zijn ontzettend tevreden over alles, een speciaal compliment voor de 3 monteurs die onze grote prachtige veranda op een snikhete dag volledig geInstalleerd hebben. Inmiddels genieten wij 2 weken van ons "vakantiehuis", we zitten bijna niet meer binnen..... Nogmaals hartelijk dank!!!

M uit: Venlo

21-07-2017

Positieve ervaring:
Zeer goede ervaring en top service!

suzanne uit: Best

25-06-2017

Positieve ervaring:
Ik ben zeer tevreden over G & M Best.
Deskundig advies en bij de plaatsing ook deskundig personeel. Niets was aan het toeval overgelaten
Ik raad dit bedrijf aan iedereen aan !

geen

Stefanie uit: Best

24-06-2017
7,9

Ervaring met product: Rolluiken

Positieve ervaring:
Super goed geholpen en goede service. Het was de bedoeling dat we rolluik kregen waarbij raam nog open kon. Bij het plaatsen bleek dat er net 3 cm te kort was. Een paar weken later hadden we de juiste rolluik. Goed opgelost!

Negatieve ervaring:
het viel me op dat er binnen 5 dagen na factuurdatum betaald moet worden. Erg kort termijn.

Wilma uit: Best

27-05-2017

Positieve ervaring:
Wij zijn heel blij met onze overkapping. Het is heel mooi geworden. Heel goed personeel en heel kundig. De service is geweldig. Echt vakwerk. Bedankt

Geen

Rogier uit: Son & Breugel

25-04-2017

Positieve ervaring:
Erg tevreden met onze op maat gemaakte overkapping, Alex dankjewel voor je kennis en het meedenken.

Harrie uit: Best

12-03-2017

Ervaring met product: Zonwering

Positieve ervaring:
Wij wensten een zonwering die bij regen in de zomer dienst deed als overkapping. Door de uitstekende voorlichting en de goede kennis van zaken zijn we nu in het bezit van een waterdicht scherm dat via een ritssysteem wordt geleid en waarbij het hemelwater wordt opgevangen en wordt afgevoerd naar het riool.
Daarbij een warmtelamp van 2000 watt en onze zomeravonden kunnen niet meer stuk.

Kees uit: Best

28-02-2017
7,8

Positieve ervaring:
Na eerdere mindere review is het probleem goed opgepakt. Kozijn woonkamer onder garantie opnieuw gemonteerd. Ziet er netjes uit.