Beoordelingen Gemar keukeninterieurs Cuijk

• Website 8,4

Marloes uit: Cuijk

08-05-2018

Positieve ervaring:
Het meedenken is een zeer sterk punt! Een mooi en praktisch ontwerp voor de ruimte die er is.

Gerold uit: Sint Anthonis

04-05-2018

Positieve ervaring:
Fijn bedrijf, korte lijntjes, goed meegedacht. Prettig dat er van tevoren op locatie gekeken werd naar de beste mogelijkheden

Nee, ga zo door

Jan uit: Nijmegen

24-04-2018

Positieve ervaring:
Wij hebben uitgebreid gezocht naar een keuken (ook in Duitsland). Uiteindelijk zijn we viavia bij Gemar Keukens in Cuyk terecht gekomen. Gemar was niet de goedkoopste, maar wij hadden vanaf het begin het vertrouwen dat zij een prima keuken zouden leveren.
Olaf, de verkoopadviseur, heeft uitgebreid de tijd voor ons genomen en in alle opzichten ons geholpen bij de aankoop van onze moderne keuken. Hij heeft uitgebreid de tijd genomen om alles uit te leggen en meegedacht in mogelijke oplossingen.
Henk heeft de keuken bij ons perfect geïnstalleerd: een vakman eerste klas! Wij hopen nog vele jaren met plezier van onze Gemarkeuken te kunnen genieten.

Tips/ verbeterpunten:
Op dit moment (4 weken na installatie van de keuken) zou ik het niet weten. Eigenlijk had ik dan overal een 10 voor moeten geven....:). Dat komt misschien omdat ik normaal gesproken niet meedoe aan het geven van cijfers.

Kim uit: Venray

22-04-2018

Positieve ervaring:
Bij het eerste gesprek werd al zoveel tijd voor ons uitgetrokken zonder dat wij op dat moment al definitief voor Gemar gekozen hadden. Ook de monteur was erg vakkundig/vriendelijk/correct en behulpzaam. En als je tot slot na levering nog bezoek krijgt van Gemar om het eindresultaat te zien dan is dat Dienstverlening met een hoofdletter!

Nee

George uit: Cuijk

27-03-2018

Goed advies. Niet opdringerig. Goed meedenken en luisteren. Prima

Tips/ verbeterpunten:
Het is aan te raden het overdrukrrooster voor buiten kookgedeelte Siemens mee te nemen in de offerte. Gemar weet precies welk rooster en waar te verkrijgen. Is n beetje vreemd en vervelend als de keuken niet af is.er nog iets bijbesteld moet worden en t aanbrengen aan de koper wordt overgelaten wat niet eenvoudig was en tijd extra kostte. Monteur kan dit dan beter gelijk oplossen. Hoeft dan geen ingrijpende aanpassingen te doen. Art moet toch betaald worden dus kan net zo goed bij de offerte. Komt beter over. Verder alleen maar positief ook over de monteur.

L uit: Groesbeek

23-03-2018
8,2

Anita uit: Gennep

06-03-2018
8,2

Ik ben: particuliere klant

Klant heeft bij ons gekocht: Greeploze keuken

Goede service en kwaliteit

Diny uit: Cuijk

28-02-2018

Klant vriendelijk

K uit: Leunen

27-02-2018

Positieve ervaring:
Klantvriendelijkheid bereikbaarheid prof.advies niet opdringerig

Vooral zo doorgaan

Pauline uit: Lent