Beoordelingen Geldersche Houtbouw

gerard uit: waddinxveen

19-05-2019
7,6

Positieve ervaring:
het is fantastisch om bij de showroom echt te kunnen zien hoe groot zo'n schuur is en hoe het wordt gemaakt.
de werknemers van ontwerper tot maker zijn vriendelijk en professioneel.
we zijn blij met onze mooie schuur binnen een week.

Tips / verbeterpunten:
rondom bij alle deuren zitten kieren die nog steeds niet professioneel zijn gedicht.
we weten niet of er bij knaap bouwbedrijf of bij de geldersche houtbouw een foute berekening is gemaakt op dat punt en wachten eigenlijk nog op een oplossing.

Patrick uit: Hilversum

Jeroen uit: Nootdorp

10-05-2019
9,9

Positieve ervaring:
Afspraak is afspraak! Vooraf wordt netjes doorgegeven, wat wanneer gebeurd. En belangrijk, men houdt zich hier ook aan. Wordt er gezegd we nemen morgen contact op, dan gebeurt dit ook. Erg fijn! Logistiek was het bij ons best een uitdaging, gezien we lastig bereikbaar zijn voor groot transport. Onderaannemer Martin van der Ee, heeft hier goed in meegedacht en kosten nog moeite gespaard alles goed te laten verlopen. De schuur zelf is prachtig geworden. Het verkoop gesprek is vlot gegaan. Voor de bouw hebben we nog weleens getwijfeld of de juiste keuzes hadden gemaakt, maar we zijn erg blij met het resultaat en Aart heeft onze smaak goed kunnen inschatten.

Onze totaal ervaring is echt kloppend bij dit bedrijf. Men denkt goed mee, levert kwaliteit en gaat uitdagingen niet uit de weg, door te kiezen voor de makkelijke oplossing. Jammer dat we niet nog een schuur nodig hebben :).

Tips / verbeterpunten:
Geen probleem de trap even zelf te moeten monteren, maar een kleine werkomschrijving zou een goede toegevoegde waarde zijn.

Kosta uit: Ede

06-05-2019

Positieve ervaring:
Het gehele traject is vlekkeloos verlopen. Vanaf het eerste gesprek (oriƫntering gesprek) tot de oplevering van de schuur is alles boven verwachting soepel, aangenaam en professioneel gelopen.
Ik kan De Geldersche Houtbouw zonder twijfels aan iedereen aanraden die opzoek is naar een topkwaliteit product met de super service van een professioneel bedrijf.
Wilbert en de rest van het Team hartelijk bedankt voor deze ervaring.

Ton uit: Heemskerk

02-05-2019

Positieve ervaring:
Komen afspraken na, werken netjes en nauwkeurig, goed advies, reageren direct terug op vragen,

henk uit: Nijkerk

02-05-2019

Positieve ervaring:
alles zeer correct behandeld en gedaan

Tips / verbeterpunten:
medewerker zaagde conifeer af tijdens plaatsing zonder overleg

Michel uit: Harderwijk

07-04-2019
7,6

Positieve ervaring:
vakkundig bedrijf dat een goed product levert

Tips / verbeterpunten:
het voortraject, waarin onze wensen vertaald werden in de juiste (bouw)tekeningen verliep o.i. niet geheel vloeiend.

Henk uit: Epse

04-04-2019