Beoordelingen Geldersche Houtbouw

Rizette uit: Ouddorp

22-06-2017
9,6

Positieve ervaring:
Meedenken met de wensen van klant,klantvriendelijk en goede feedback voor aanvang en tijdens bouw.

Iwan uit: Brummen

Prettige zaak en medewerkers

Carolien uit: Waspik

Ervaring met: Stal

Positieve ervaring:
De medewerkers van de Geldersche Houtbouw waar wij mee te maken hebben gehad, waren zeer vakbekwaam, vriendelijk, netjes, beleefd en het zijn harde werkers. De afspraken die gemaakt zijn voorafgaand én tijdens de bouwwerkzaamheden zijn allemaal erg goed nagekomen.

Ga zo door.

Ellen uit: Wageningen

8,5

Positieve ervaring:
We zijn heel blij met onze kapschuur. Het werd volgens plan gebouwd met goede en prettige vaklieden en prachtig eindresultaat.

Tips / verbeterpunten:
Het eikenhout heeft blijkbaar enige tijd gelegen en bevat veel schimmelsporen. We hopen dat dat er nog uit gaat.

Sierik uit: Terschelling

17-06-2017

Positieve ervaring:
Bij het allereerste contact een eerlijk en waardevol advies. Tijdens het bezoek een plezierig en duidelijk gesprek, en tijdens de bouw wederom plezierige vakmensen. Het zelfverzorgende van Geldersche Houtbouw (boot-transport, mobiele kraan en zelf logies verzorgen) is heel plezierig. Kortom, klasse!

Tips / verbeterpunten:
Doordat het kozijn van de loopdeur duidelijk dieper ligt dan de wanden, kon de deur niet 180 graden open, en was er ook geen driehoek-steun of lange haak mee geleverd. In mijn situatie niet plezierig. Hebben het er tijdens de bespreking ook niet over gehad.
Ik heb er zelf langere scharnieren op gezet en nu kan de deur wel 180 graden open.
Op het gehele, geweldige product, een kleinigheid.

Barry uit: Apeldoorn

15-06-2017
8,5

Positieve ervaring:
Heldere afspraken en die vervolgens nakomen.

Nannette uit: Oosterbeek

14-06-2017
9,9

Positieve ervaring:
Ik ben steeds heel vriendelijk te woord gestaan. Met name het contact met Machiel de Keyzer heb ik als zeer positief ervaren. Op momenten dat ik met vragen zat, kon ik altijd op zijn support rekenen. Ik heb erg veel vertrouwen in Geldersche Houtbouw en heb het bedrijf al aangeraden bij mijn buren.

Tips / verbeterpunten:
Enige kleine minpuntje was dat ik 2 maanden moest wachten op plaatsing van de kapschuur. Ik had eigenlijk iets te veel tijd om beren (beertjes) op de weg te bedenken. Overigens was Machiel steeds bereid om die beren de das om te doen. En uiteindelijk bleken er geen beren te zijn. Ik ben enorm blij met m'n mooie kapschuur.

Wim uit: BERGSCHENHOEK

12-06-2017

Positieve ervaring:
alles prima verlopen. Hij was zelf 45 min. te laat waardoor we best laat klaar waren.
prima jongen die mee was.

Tips / verbeterpunten:
binnen kant van het dak is nu saai hout.. je zou met mooie planken meer klasse kunnen uitstralen.

Ronald uit: Arnhem

03-06-2017
9,7

Positieve ervaring:
Klantvriendelijk, meedenkend, attente nazorg.
Vanaf het eerste bezoek tot en met het eindresultaat zijn wij zeer tevreden!

Een grotere showroom.

Henk uit: Zevenaar

01-06-2017

Ervaring met: Overig

Positieve ervaring:
Prima service, klantvriendelijk. Prettig om mee te werken,. Komen afspraken goed na.

n.v.t.