Beoordelingen Geldersche Houtbouw

• Flexibiliteit 9,1

Maurice uit: Haarsteeg

11-06-2018

Positieve ervaring:
Super geholpen en geadviseerd in de showroom, complimenten voor Wilbert die alles super heeft begeleid en goed heeft geadviseerd.
Materialen e.d. zijn goed geregeld en voorzien.
Kortom alleen maar complimenten, het resultaat is ook precies wat we voor ogen hadden en voldoet op alle punten aan hetgeen we verwachtten.

Tips / verbeterpunten:
De timmerlui die ter plaatse eea in elkaar hebben gezet hebben links en rechts wel een steekje laten vallen en Mogen communicatief iets klant vriendelijker zijn (was niet slecht overigens, maar wel beduidend minder dan de medewerkers in de showroom en op kantoor.
We hebben een aantal beschadigingen geconstateerd die door de timmerlui niet zijn gecommuniceerd, maar die door Wilbert adequaat en zeer netjes zijn opgelost.

Hannie uit: Loenen

08-06-2018

Positieve ervaring:
Na een communicatie foutje over de kleur staat er een mooie schuur, die voor ons aan alle verwachtingen voldoet.
De kleur wordt nog wel aangepakt door onszelf, maar wij zijn reuze content over Geldersche Houtbouw. Snelle vakkundige en vriendelijke mensen die de afspraken nakomen. Van het begin tot het eind een fijne samenwerking.

Frans uit: Wolfheze

08-06-2018

Positieve ervaring:
Geldersche Houtbouw is niet het goedkoopste adres, maar leveren waar voor hun geld. Ze hebben een origineel ontwerp gemaakt op grond van onze wensen en met aandacht voor details. De schuur is een echte eyecatcher! Door veel prefab verloopt plaatsing snel.

Margo uit: Voorburg

06-06-2018
9,8

Positieve ervaring:
Aangezien we in ons huis nauwelijks opslagruimte hebben, waren we op zoek naar een schuur/tuinhuisje. En dan niet zo’n saaie blokhut, maar een schuurtje dat onze tuin sfeer zou geven. Ivm onze bescheiden tuin wisten we niet precies hoe groot hij moest worden en hoe hij het best geplaatst kon worden. We waren eigenlijk met een andere leveranciers in zee. Daar werden we een beetje aan ons lot overgelaten, kregen weinig advies en moesten in het proces zelf een schets maken. Op zoek naar voorbeelden kwamen we toen bij toeval bij Geldersche Tuinbouw terecht. Van hen kregen we direct een richtprijs en een foto van een soortgelijke schuur. Ze hielpen bij de afmetingen en overtuigden ons dat er genoeg tuin zou overblijven en het schuurtje niet op ons zou afkomen, we kregen het advies voor een luifel voor een speels effect en om 1 i.p.v. 2 ramen aan de voorkant te plaatsen, de regenpijp achter en een raampje aan de zijkant te plaatsen. Kortom het advies waar we naar opzoek waren.
We kregen een ontwerp per mail en een volledig gespecificeerde offerte.
Nadat we de orderbevestiging getekend hadden kregen we al snel de 3D tekeningen van het schuurtje. Heel fijn om visueel resultaat te zien. Vervolgens kregen we de fundatie tekening.
We hadden nog wat vragen over de verf die we eventueel nodig zouden hebben (ramen en deuren worden in grondverf geleverd en het hout is al geïmpregneerd) ook daar kwam snel een antwoord op.
Het plaatsen zelf ging bijzonder snel en heel professioneel. De mannen waren heel vriendelijk en heel bekwaam. Met stokjes en draad werd de schuur op de grond uitgezet en waterpas gemaakt. Binnen een paar uur stond het huisje, met dakpannen, zoldertje, luifel, ventilatierooster, deur met cilinderslot etc.etc.
Uit ons verhaal blijkt wel dat we echt enorm tevreden zijn met Geldersche Tuinbouw. Ze zijn professioneel en leveren de beste kwaliteit. Daarbij zijn ze ongelofelijk transparant en service gericht, ze hebben heel veel ervaring met dit soort projecten en kunnen daardoor heel goed met de klant meedenken en advies geven. Iedereen die op zoek is naar een schuurtje of tuinhuis kunnen we Gelderse Houtbouw aanraden, ze verdienen echt een dikke 10.

Martin uit: Landsmeer

01-06-2018

Positieve ervaring:
Prettige om mee samen te werken

Frans uit: Angerlo

31-05-2018
9,9

Claudia uit: Nieuwveen

30-05-2018

Positieve ervaring:
Fijn contact met Aart gehad , er is was goed overleg .. robert en jaap een pluim voor hen . Top werk , vriendelijk ,

Edie uit: Amersfoort

25-05-2018

Positieve ervaring:
Heel goed geholpen zowel in de showroom als bij ons thuis.
De mensen die de schuur plaatsten eerste klas vaklui en daarbij aardig voorkomend en meedenkend. Voor hen niets anders dan lof, , , ,

Tips / verbeterpunten:
Er wordt met vragen soms een beetje langs elkaar heen gewerkt. Een zelfde vraag, die al beantwoord is wordt door een andere medewerker weer gesteld.

Jan uit: Amersfoort

24-05-2018
8,1

Mooie stevige schuur.

Tips / verbeterpunten:
Hier en daar laten jullie in de interne communicatie wat steken vallen. Er wordt bijvoorbeeld meerdere keren door verschillende medewerkers gevraagd naar foto's die al geleverd zijn.
Verder zou ik klanten altijd melden dat er gewerkt wordt met onderaannemers voor het bouwen van de schuren.
Succes!

Mark uit: Zutphen

24-05-2018
7,8

Positieve ervaring:
Na een leuk gesprek in de (redelijke lege) showroom kregen we zeer kundige tekeningen en renders van onze gekozen kapschuur. Alles netjes geleverd binnen de afgesproken leverdatum. Alleen de dag van leveren was de levering wat vertraagd en helaas zonder een belletje van hun kant.

De levering was verder goed, alle materialen waren voldoende aanwezig, extra dakpannen voor de zekerheid, juiste lengtes en alle panelen zagen er goed uit.
De deur waren ze vergeten maar deze kwamen ze de eerstvolgende werkdag netjes brengen. Ze hebben ondanks dat we zelf de plaatsing deden nog even rondgelopen en wat tips gegeven waar we nog even op moesten letten.

Tijdens de plaatsing waren we wat vergeten, waar dit aan lag was niet helemaal duidelijk in eerste instantie. Ze hebben met ons meegekeken, foto's gemaakt maten nagemeten en zij hebben dit digitaal nagekeken en toen kwam snel aan het licht waar de fout lag. Top meegekeken en ons geholpen waar ze konden.

Inmiddels staat de kapschuur voor het grootste deel (nog wat bekabeling trekken en aftimmeren) en zijn we zeer tevreden. Niets dan complimenten vanuit de omgeving. Dus top en nogmaals bedankt voor de mooie kapschuur.

Tips / verbeterpunten:
- Bij vertraging zelf contact opnemen ipv dat de klant hier achteraan moet.
- Bij zelfplaatsing iets meer informatie verschaffen. Maten, aandachtspunten, welke schroeven waar voor dienen, wat de gewenste bouwvolgorde is, dat soort dingen.