Beoordelingen Geldersche Houtbouw

Hendri uit: Apeldoorn

10-12-2018

Ervaring met: Schuur met overkapping

Positieve ervaring:
zeer correct omgaan met en nakomen van afspraken.

Tips / verbeterpunten:
- 's morgens kwart over 7/half 8 beginnen is wel erg vroeg in de stad, niet zozeer voor mij maar voor omgeving :)
- volgens mij was de dakconstructie niet helemaal goed gemaakt waardoor de medewerkers extra werk hadden om alles goed te monteren. (voor ons geen nadelige gevolgen voor zover ik kan beoordelen)

Gerrit H. uit: Ermelo

08-12-2018
9,7

Positieve ervaring:
Een goed product, maar wat het meest opviel was de bekwaamheid, betrouwbaarheid en hulpvaardigheid van de medewerkers, zowel ten kantore als ook op de bouwplaats. Er werd snel en hard gewerkt, maar toch was het gezellig/gemoedelijk. Ook een klein stukje "nazorg" was groots.

Tips / verbeterpunten:
De afvoerleiding van de door derden aangebrachte dakbedekking had in beter overleg gekund.

Marco uit: Delfgauw

28-11-2018

Positieve ervaring:
Zeer prettig samengewerkt, goed meegedacht met de wensen en mogelijkheden. Aantal zeer bruikbare tips gekregen in het voortraject zoals bij vergunningaanvraag en het ontwerp. Tijdens de uitvoering alles conform afspraak opgeleverd. TOP

Tips / verbeterpunten:
Duidelijkheid in de funderingstekening.

Carmen uit: Bilthoven

25-11-2018

Ervaring met: Schuur met overkapping, Overig

C uit: Zwijndrecht

23-11-2018

Positieve ervaring:
Heel mooie afgewerkte schuur met aanbouw.
Het aller belangrijkste in deze tijd is :
Gelderse Houtbouw komt hun afspraken na.
Zeer aan te bevelen

Tips / verbeterpunten:
Probeer om alles in eigen beheer te realiseren , incl..
fundering en vloeren.
Dat scheelt voor de klant heel veel ergernis.

Marieke en Theo uit: Anna Paulowna

22-11-2018
8,1

Ervaring met: Schuur met overkapping

Positieve ervaring:
Prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend. Medewerkers zijn deskundig en vriendelijk. Zij hebben een mooi product geleverd. De organisatie én de medewerkers 'herstellen' eventuele fouten op een professionele, vriendelijke en kordate wijze. Wij zijn dan ook heel tevreden.

Tips / verbeterpunten:
Tijdens de verkoop werd ons verteld dat in de geïsoleerde schuur een ventilatieluik nodig was. Dit zit er nu niet in, maar staat ook niet in de offerte. Ik heb hier overheen gekeken. Verbeterpunt is dan ook om dit ventilatieluik 'automatisch' in de offerte op te nemen bij een geïsoleerde schuur.

willie uit: Tollebeek

15-11-2018
9,7

Corrie uit: Wageningen, straks Almere

14-11-2018

Positieve ervaring:
Wat kan ik anders zeggen dan dat ik heel blij ben met mijn mooie degelijke schuurtje. Een schuurtje dat ook nog past bij mijn houten huis. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat de prijs even slikken was, maar ik heb nu dan ook iets duurzaams staan.

Tips / verbeterpunten:
Jullie sturen bij de offerte/bouwafspraak een hele lijst met eisen, dit kan in eerste instantie nogal afschrikken. Benadruk dat daar altijd over gebeld en overlegd kan worden om er zodoende samen uit te komen als je niet aan alles kan voldoen.

Dick uit: Woudenberg

14-11-2018

Positieve ervaring:
Uitermate betrouwbaar en kwalitatief goed. Zeer klant vriendelijk.

Philip uit: Bennekom

02-11-2018

Positieve ervaring:
Zoals al gemeld in mijn eerdere email, ben ik erg te spreken over Geldersche Houtbouw.
De flexibiliteit van de verkoper (Aart), de deskundigheid van de planner (Alex) en de twee mannen (Jaap en Jan) die de installatie hebben gedaan.

geen