Beoordelingen Geldersche Houtbouw

Jeffrey uit: Harmelen

17-10-2017
8,1

Tips / verbeterpunten:
(te) lange levertijden. Weinig mogelijkheden om te schuiven. Stevige prijsstelling.

Koen uit: Aalsmeer

15-10-2017

Ervaring met: Schuur, Schuur met overkapping

Positieve ervaring:
Goed bedrijf, dat achter hun product staat. Ben blij met het uiteindelijke resultaat.

Siegfried uit: Boskoop

14-10-2017

Positieve ervaring:
Goed en aangenaam geholpen door Machiel. Onze losse ideeën en wensen mooi vertaald in een schuur waar we heel blij mee zijn.

Goede en prettige communicatie tijdens het hele proces tussen offerte en oplevering. Afspraken prima nagekomen.

De bouwwerkzaamheden zijn volledig volgens planning en afspraak verlopen. Snel en goed gebouwd.

Geen.

Paul uit: Warmond

13-10-2017

Positieve ervaring:
Zeer vakkundig, heel goed geadviseerd tijdens verkoop. Toegewijde montage medewerkers met goede manieren hun klus in korte tijd klaren.

Ik zou het niet weten.

Herman uit: Soesterberg

13-10-2017

Ervaring met: Schuur met overkapping

Positieve ervaring:
Goos en zijn team weten waar zij het over hebben! Alles was vanaf het begin duidelijk en het eindresultaat is super!
Dank hiervoor.

Geen

Nico uit: Heteren

04-10-2017
9,8

Ervaring met: Schuur met overkapping

Positieve ervaring:
Alles klopt vanaf binnenstappen showroom tot gedag zeggen tegen medewerkers na het bouwen van prachtige schuur met kapschuur

Marian uit: Est

26-09-2017

Positieve ervaring:
Keurig netjes alles volgens afspraak, net personeel, en hoge kwaliteit van gebruikd materiaal. Een degelijker schuur kan ik mij niet voorstellen. En.. ook belangrijk ziet er leuk uit!

Tips / verbeterpunten:
Zie dit niet als kritiek maar als verbeterpunten
* twee verschillende cilinders en dus ook twee sleutels is zeer onhandig
* het zwarte hout zou naar produktie nogmaals geverfd moeten worden zodat je de spijkerkoppen niet meer zie zitten en de blanke plekken waar de spijker zijn in gegaan extra bescherming krijgen. Verder zijn we erg blij met onze schuur zouden overnieuw weer bij Gelderse Houtbouw bestellen!👍

Kees uit: Groet

26-09-2017

Positieve ervaring:
Wij hebben in juli 2017 een mooie en robuuste schuur laten bouwen door Geldersche Houtbouw, voor een relatief gunstige prijs. Het bespreken van wensen, mogelijkheden en onmogelijkheden met Goos Mulder verliep vlot en in een aangename sfeer en er bleken verrassend veel wensen gerealiseerd te kunnen worden. Goos dacht goed mee en kwam met veel praktische oplossingen/suggesties, ook voor dingen die mij moeilijk realiseerbaar leken. Zo wist hij 100 cm lange, verstelbare rvs-hengen voor op de poort te regelen (nergens te vinden op internet), en allerlei andere zaken. Over tussentijdse, soms ingrijpende aanpassingen aan het ontwerp werd niet moeilijk gedaan.
De schuur is uiteindelijk verrassend snel opgebouwd, ondanks zijn forse afmetingen (15x6,5m). Later zijn de poortdeuren nog eens opnieuw afgehangen en nog wat andere puntjes op de i gezet door het bekwame en vriendelijke montageteam, dat de schuur ook heeft opgebouwd.
Kortom, ik heb niets te mekkeren, niets dan lof over deze firma, 100% aanbeveling.

Geen.

Guus uit: Amersfoort

25-09-2017
8,1

Tips / verbeterpunten:
Bij klant langskomen voor plaatsing. Schept vertrouwen en zorgt ook voor goed inzicht in de locatie.