Beoordelingen Geldersche Houtbouw

• Afspraken nakomen 9,2
  • Flexibiliteit 9,0

Rob uit: de Bilt

Positieve ervaring:
We werden na de stormschade professioneel geholpen, waarbij de plezierige communicatie opviel.
Daarnaast konden we ook de sloop van de oude schuur,, de nieuwe fundering en de elektricien via Geldersche Houtbouw regelen.
Het resultaat mag er wezen en we zijn blij met de totale afhandeling.

Tips / verbeterpunten:
In de showroom staan nog niet veel voorbeeldmodellen.

Mieke uit: Epe

Positieve ervaring:
Prettig ontvangst en deskundig advies.
De uitwerking was geweldig door vakbekwame mensen, harde werkers ondanks en slechte/ koude weer!

Arie uit: Nijkerk

Positieve ervaring:
Zeer positieve ervaring, klantgericht bedrijf met goede en vakbekwame mensen, komen afspraken na (iets wat in de bouw blijkbaar een bijzonderheid is hebben wij ervaren bij ons nieuwbouwproject). Ik kan ze iedereen aanraden!

Rutger uit: Hall

18-04-2018
7,8

Positieve ervaring:
correcte uitvoering in kwaliteit en afspraak

Tips / verbeterpunten:
druk op personeel hoog waardoor geen oplevering met de montage ploeg kon plaatsvinden. Prijs voor na-werkzaamheden veel te hoog

L uit: Walsoorden

08-04-2018

Positieve ervaring:
Vanaf het bespreken van onze wensen tot en met de realisatie van onze schuur met overkapping zijn wij zeer tevreden. De communicatie tijdens de bouw verliep op een prettige manier.

Martin uit: Montfoort

01-04-2018

Positieve ervaring:
De medewerkers van GH hebben ons fantastisch geholpen met het vormgeven van onze schuur waar wij tijdelijk in gaan wonen. Zij denken mee, adviseren en stemmen perfect af met andere aannemers die een bijdrage leveren. Daarbij zijn zij zeer vriendelijk in de contacten.

Tips / verbeterpunten:
Denk aan de juiste afstemming met administratie. Eerst krijgen we geen factuur en vervolgens krijgen we alle facturen in een keer. Levert in de praktijk geen problemen op maar dat kan beter.

Michiel uit: Utrecht

28-03-2018
8,5

Positieve ervaring:
Goed advies aan voorzijde. Plaatsing prima verlopen, zonder verrassingen. Paar kleine (discussie-)puntjes werden goed opgelost. Resultaat is een hele mooie schuur.

Geen.

Jan uit: Putten

27-03-2018

Positieve ervaring:
Het bedrijf (medewerkers) willen wat voor de klant betekenen, dit komt tot uiting vanaf het eerste gesprek tot het plaatsen en nazorg van onze schuur met overkapping.

Geen

Frank uit: Broek in Waterland

27-03-2018

Positieve ervaring:
Deskundig advies en een zeer klantvriendelijke benadering bij het ontwerp. Duidelijke afspraken en een prachtige schuur als eindresultaat. Vakwerk.

G.J. uit: Doetinchem

03-03-2018
9,7

Positieve ervaring:
Wij zijn prettig ontvangen in de showroom van de GH en van goed advies voorzien. De schuur met veranda is geheel naar tevredenheid, onze verwachtingen en volgens planning geplaatst. Prettige samenwerking. Het resultaat mag er zijn.