Beoordelingen Geldersche Houtbouw

Jan uit: Doetinchem

17-10-2018
9,6

Positieve ervaring:
Vanaf de oriƫntatie fase (3 jaar geleden) tot de realisatie heeft GHB ons positief verrast. Vriendelijk, meedenkend, geen druk om te beslissen. Tijdens de realisatie goed contact gehouden zodat we goed wisten wat er ging gebeuren. Helemaal top.

Tips / verbeterpunten:
Kan ik met alle goede wil niet bedenken. Dit is nou precies het bedrijf dat ik zelf bedacht had willen hebben :)

Teus uit: Gouda

17-10-2018

Positieve ervaring:
Prettige mensen, denken met je mee. Afspraken worden nagekomen en verwachtingen waargemaakt.

Tips / verbeterpunten:
Kwaliteit en afstemming tekenwerk met aannemer fundering/onderbouw kan beter.
Detaillering staand en liggend hout niet volgens timmermans normen.

Henk en Ylse uit: Aalten

16-10-2018

Positieve ervaring:
Eindresultaat, een mooie schuur.
Prettige samenwerking

Geen.

Sietze uit: Wijnjewoude

16-10-2018

Positieve ervaring:
Zeer tevreden over de realisatie

Alex uit: Kootwijkerbroek

15-10-2018
6,3

Positieve ervaring:
Als ze eenmaal bezig zijn, gaat het goed
Schuur is mooi en stevig. En oogt mooi.

Tips / verbeterpunten:
Ik zou graag nog een gesprek met de directeur willen.
Niet met andere medewerkers (erbij).

Michel uit: Blaricum

8,5

Ervaring met: Stal

Positieve ervaring:
Goed geholpen van begin tot eindresultaat. Ook ingestaan om kleine foutjes op de lossen door telefonisch te zoeken naar oplossing samen.

Jan uit: Voorthuizen

Positieve ervaring:
Een zeer prettige samenwerking vanaf het eerste contact. Betrouwbaar en net personeel die trots zijn op wat ze doen en op het bedrijf waar ze voor werken! De schuur staat en het is nog mooier geworden dan verwacht.

Als medewerker en als eindverantwoordelijke kan ik mij voorstellen dat jullie trots zijn op wat jullie doen en wat jullie tot op heden bereikt hebben.

Ik hoop dat jullie nog veel klanten blij mogen maken!

Geen

Edwin uit: Zeist

Positieve ervaring:
Er is tijdens het ontwerpproces prima met ons meegedacht.
De plaatsing ging, na een wat lange levertijd vanwege drukte, snel en vakkundig.
Kleine puntjes, zoals een licht klemmende deur, werden achteraf goed opgelost.

Tips / verbeterpunten:
De tekeningen moesten een aantal keren worden aangepast vanwege verkeerde maten, ontbrekende zaken of verkeerde posities van bv deuren en goten.

Robin uit: Steenderen

12-10-2018

Positieve ervaring:
In beginfase goede gesprekken gehad en mogelijkheden goed verkend met Machiel. Hierop tot een goede keuze gekomen. Plaatsing ook goed gegaan. Hoogwaardige, degelijke bouw. Goede prijs/kwaliteit. Zeer tevreden.

Tips / verbeterpunten:
Bij oplevering zou al het hang- en sluitwerk samen met de medewerkers ter plaatse dienen te worden doorgelopen. Gaan deuren goed dicht, werken de sloten goed etc. Dit voorkomt 'onnodig' terugkomen en verhoogt klanttevredenheid. Dan na herstel van enkele zaken ook weer samen doorlopen om zo ' handshake' te maken met ons als klant.

R uit: Groesbeek

04-10-2018

Positieve ervaring:
Er wordt vakkundig mee gedacht en praktisch alles is mogelijk. Daardoor kan er echt een schuur naar wens gemaakt worden. Dat onderscheidt Geldersche Houtbouw op een positieve manier.

Onze schuur is geplaatst door vakkundig personeel. Ook in de voorbereiding is er goed contact geweest, zodat we zelf de fundering en het metselwerk correct hebben kunnen maken. Dat is tevens een pluspunt; er kan besproken worden welke werkzaamheden je in eigen beheer kunt doen.

Geen.