Beoordelingen Gebr. van den Eijnden Euromovers

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Prijs 7,8
  • Nazorg en garantie 8,6

Marjolein uit: Eersel

03-07-2017

Positieve ervaring:
Gebr. van den Eijnden Euromovers heeft ons veel stress weggenomen door een perfecte verhuizing uit te voeren van een appartement naar een woning in het bos. Dure spullen werden netjes ter plekke ingepakt, extra dozen voor toch nog vergeten spullen en ontzettend vriendelijke mensen hebben onze spullen verplaatst. Geen enkele chagrijnige blik of gesprek gezien of gevoerd. SUPER! Ondanks dat het een flink bedrag is, is het me echt heel erg meegevallen. Geloof me, een verhuizer is het echt waard. Het scheelt zoveel stress en zeker als ze ook nog eens zo vriendelijk en flexibel zijn.

Lilian uit: Haarlem

28-06-2017
9,6

Positieve ervaring:
Ik ben zeer tevreden. Alles stond super snel in de vrachtwagen. Alles werd voorzichtig in en uitgeladen. Het tweede huis was echt wel een uitdaging qua draairuimte in de gang, maar alles ging zo naar binnen.

Paul uit: 41 Tovermolen

28-06-2017

Very professional & helpful

Negatieve ervaring:
None

Ben uit: Son

12-06-2017

Positieve ervaring:
Voor de vierde keer zijn wij verhuisd door Gebr.v.d.Eijnden en weer opnieuw zeer tevreden. Vriendelijke en deskundig
personeel. Heel hulpvaardig en zij brachten rust in hectische dagen
Kunnen niets negatiefs bedenken en maken mogelijk in de toekomst weer graag gebruik van deze firma. Ben en Miep

SAA uit: Heeze

01-06-2017

Positieve ervaring:
Open en nette verhuizers die weten van wanten

ben uit: son

01-06-2017

Positieve ervaring:
Reeds vele malen verhuisd door Uw firma, ook naar het buitenland en wij kunnen alleen maar positief reageren.
In de verhuisstress is uw personeel buitengewoon relaxed.
Mochten wij weer verhuizen(Hopenlijk niet binnenkort) dan weten wij U weer te vinden.l

C. A uit: Nuenen

30-05-2017

Positieve ervaring:
Gebr. van den Eijnden heeft ons uitstekend en op heel korte termijn uit de brand geholpen na het faillissement van een eerder gecontracteerde verhuizer. De verhuizing kon zelfs op de geplande data worden verzorgd.

Marcel uit: Eindhoven

30-05-2017

Positieve ervaring:
Soepele verhuizing en opslag. Vakkundige mensen om mee te werken.

Gert uit: Eindhoven

21-05-2017

Positieve ervaring:
Alle afspraken nagekomen. De heren verhuizers waren netjes ,snel en voorkomend.

Bedankt heren voor de goede service.

Rob uit: Eindhoven

15-05-2017
9,5

Vakmanschap, goed werk geleverd

Negatieve ervaring:
Als ik iets moet noemen, niet iedere doos stond in de juiste kamer. Maar dat is redelijk overkomelijk te noemen.