Beoordelingen Gebr. van den Eijnden Euromovers

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Prijs 7,7
  • Nazorg en garantie 8,5

Anne-Marie uit: Waalre

30-05-2018

Positieve ervaring:
Op tijd, snel, vriendelijk, houden zich aan afspraken

Negatieve ervaring:
Ik miste kleine lampenkapjes na de verhuizing. Die bleken de verhuizers onder in mijn wasmand met vieze was te hebben gedaan. Merkwaardig. Natuurlijk zaten ze daar veilig, al had ik ze al in papier ingepakt en in een doos gedaan ( die weliswaar open was, omdat de lamp er ook in stond). Ik heb me suf gezocht. Misschien was het een grapje om ze daar in te doen. Maar ik vond het niet leuk. Tip: wanneer jullie dingen die al ingepakt zijn verplaatsen , zeg dat dan even. En doe het zeker niet tussen vieze was.

Jos uit: Eindhoven

30-05-2018

Positieve ervaring:
Alles correct volgens afspraak gedaan. Appartement leeg halen. Opslag huisraad en na 8 weken weer gebracht in nieuwe woning. Tevens bepaalde meubels gedemonteerd en weer gemonteerd . Was niet de goedkoopste offerte , maar wel alles correct en naar wens uitgevoerd

Negatieve ervaring:
Heb geen noemenswaardige negatieve ervaringen.

Nelleke uit: Nuenen

27-05-2018
9,6

Positieve ervaring:
We vonden dat u snel en accuraat handelde .De afspraken werden goed nagekomen.De mensen waren heel vriendelijk en heel goed gehumeurd en gezellig.Er is wel wat beschadigd maar dat zeiden ze eerlijk.Een ronde spiegel met verlichting eromheen is kapot gegaan.We kregen goede uitleg ook aan de telefoon.Ze werkten voorzichtig en goed door.Ze brachten alles naar de goede plek en bouwden het in elkaar.

Negatieve ervaring:
Het is jammer dat de spiegel stuk is.
De kast die ze in elkaar moesten zetten duurde erg lang en is nu wat scheef en wat beschadigd.Ze hadden ons dat niet verteld.
Wel is ons bed goed in elkaar gezet de bedden naar boven hebben ze knap getild en goed in elkaar gezet,
Al bij al was het een fijne verhuizing👍👍

Steven uit: Eindhoven

18-05-2018
8,2

Negatieve ervaring:
Een puntje bij het ophalen van de lege verhuisdozen krijg je geen bewijs dat je deze weer hebt ingeleverd.

Hans W. uit: Utrecht

17-05-2018

Positieve ervaring:
goede service, flexibele planning.

Hans uit: Eindhoven

16-05-2018

Els uit: Baarn

14-05-2018

Positieve ervaring:
plezierige, eerlijke, deskundige, hardwerkende mensen

Annemie uit: Heeze

07-05-2018

Positieve ervaring:
Prima geholpen in alle opzichten, goed georganiseerd

Mien uit: Someren

03-05-2018

Positieve ervaring:
Komen afspraak en wensen na, super team, ik ben prima tevreden!
Super!

Negatieve ervaring:
Helaas daar moet ik naar zoeken, kan ik niet vinden, de negatieve ervaring.

Johannes uit: Waalre

02-05-2018

Positieve ervaring:
Aardige en vriendelijk personeel.Maar ook vakbekwaam.

Negatieve ervaring:
Aan het slot iets te snel weg,de klus geklaard.Er bleek de volgende dag nog een persisch tapijt buiten te liggen op het balkon! Maar verder heel tevreden.