Beoordelingen Gebr. van den Eijnden Euromovers

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Prijs 7,8

10-03-2019

M. uit: Asten

03-03-2019

Positieve ervaring:
Goed vakmanschap, vriendelijke werknemers en alles netjes afgewerkt volgens afspraak.

Twan uit: Buddemeijer

20-02-2019

Positieve ervaring:
Alles top geregeld ! Goede mensen, goede communicatie, niets negatiefs !!

Ans uit: Erp

19-02-2019
6,7

Positieve ervaring:
Vriendelijke mensen die enorm moeten sjouwen.
Jammer dat bij de intake niet meer tips zijn gegeven mbt voorwerk voor ons als klanten zodat e.e.a. (nog) soepeler had kunnen verlopen. Nu zijn bepaalde zaken achtergebleven waarvan het de bedoeling was dat die wel zouden worden verhuisd. Lastig om dat hier zo te omschrijven, wellicht beter mondeling contact hierover aangezien verhuizing nr 2 nog moet plaatsvinden op 12 maart a.s.

Johan uit: Waalre

19-02-2019
8,1

Positieve ervaring:
Zorgvuldig werkend personeel. Nemen alle tijd.

Jac uit: Asten

15-02-2019
7,9

Positieve ervaring:
Prima uitvoering van een ook wel redelijk simpele klus. Uitvoerders deden prima werk en gaven goede tips.
Het ging om de verhuizing van een 93-jarige mevrouw.

Negatieve ervaring:
Negatief was, dat de prijs/kwaliteitverhouding hoog was. Gaf ons het gevoel, dat een beetje van de situatie gebruik gemaakt wordt: oude mensen moeten op stel en sprong verhuisd worden en dat werkt (onnodig) kostenverhogend.
Tip: hier ligt ook ene kans om een snelle/korte termijndienst/specialiteit in te richten. Dit stuk markt zal stijgen.

12-02-2019

Bas uit: Helmond

01-02-2019
9,8

J uit: Someren

30-01-2019
8,2

Positieve ervaring:
Een schitterende verhuizing op een rustige en effectieve wijze.
De laatste regel (nazorg) is niet ingevuld aangezien deze nog loopt en dus niet beoordeeld kan worden. Ik verwacht dat we daar wel uit komen

Negatieve ervaring:
Ik kan een beoordeling niet maken als we velden verplicht moeten invullen. Dit is in mijn ogen nooit verplicht. Hierdoor heb ik maar een 1 ingevuld

Yvonne uit: Veldhoven

17-01-2019

Positieve ervaring:
Ervaren en vriendelijke medewerkers die de verhuizing met de grootste zorg hebben uitgevoerd.