Beoordelingen Gebr. van den Eijnden Euromovers

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Prijs 7,8
  • Nazorg en garantie 8,6

Wim uit: Boxtel

18-09-2017

Positieve ervaring:
Wat wij gewend zijn is geleverd

Peter uit: Eindhoven

13-09-2017
7,7

Positieve ervaring:
Goede vaklui, weten van aanpakken, kennen het klappen van de zweep! Oplossingsgericht en pro-actief.
De klus moet geklaard worden, maar ook tijd voor een 'bakkie' of een 'sjekkie' ... in een goede balans!

Negatieve ervaring:
Dit is GEEN negatieve ervaring, maar aandachtspunten:
1) bel de klant 1 of 2 dagen van te voren op (of laat de vertegenwoordiger even langskomen) om het begintijdstip even door te geven (klantcontactmomentje!!) en vraag of alles duidelijk en klaar is voor de aangenomen verhuizing.
2) Laat een voorman op de begindag samen met de klant de opdracht(-bon) doornemen zodat beiden op dezelfde golflengte zitten.
3) Als het werk niet helemaal af komt, op welke dag / tijdstip dan ook: communiceer (waarbij een klant natuurlijk ook doorheeft dat het "wat later gaat worden"...)
Nogmaals: GEEN negatieve ervarging, slechts handreikingen om de klantrelatie nog beter te maken!

Henk uit: Mierlo

13-09-2017
9,5

Hendrik uit: Wenen

Positieve ervaring:
Ik heb in een eerdere email al gezegd dat ik onder de indruk was van het professionalisme van de verhuizers. daarbij komt ook de prettige communicatie met het 'hoofdkantoor'. Alles was perfect ingepakt. Internationaal verhuizen is een ingrijpende ervaring. Het is prettig om te weten dat een deskundig en betrouwbaar bedrijf de zorgen van je overneemt. Dit is voor ons de derde keer dat we gebruik maken van van der Eijnden en het was opnieuw een zeer positieve ervaring.

Ik kan niets bedenken.

G.W. uit: Eindhoven

Positieve ervaring:
In goede orde en sfeer verhuist.

Ronald uit: Nuenen

Positieve ervaring:
Alles efficient en goed geregeld. Verhuizing is op deze manier NIET de bekende berg waar je tegen op kijkt.

Gerd uit: Veldhoven

Positieve ervaring:
Prima geholpen door deskundig en vriendelijk personeel tegen een prima prijs.

Rene uit: Eindhoven

Positieve ervaring:
Goed nakomen van afspraken en goed geholpen

Johan uit: Best

5,5

Positieve ervaring:
3 vriendelijke en goede verhuizers.

Negatieve ervaring:
Diverse goederen (uit de opslag van faillissement Versfelt) zijn behoorlijk beschadigd. De verhuizers verwijten de schade aan de opslag destijds bij Versfelt. Ik heb daar zeer sterk mijn twijfels over aangezien de verhuizers de inhoud van 2 van de 3 opslagboxen los hebben moeten overladen in de verhuiswagen: hier kan het dus ook beschadigd zijn. De klachtenafhandeling verloopt extreem stroef aangezien ik na enkele telefonische doorverwijzingen te horen heb gekregen dat ik bij de curator van Versfelt moet aankloppen. Hier wacht ik nog op een antwoord. Wat een waardeloze service wordt hier verleend!

Rieks uit: Eindhoven

08-09-2017
9,5

Positieve ervaring:
Geweldig geholpen door deskundige verhuizers.

Geen.