Beoordelingen Gebr. van den Eijnden Euromovers

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Prijs 7,8
  • Nazorg en garantie 8,6

Ruud uit: Hoofddorp

17-10-2017

Positieve ervaring:
Wij zijn zeer tevreden over de verhuizing van mijn bejaarde ouders van Veldhoven naar Eindhoven: goede communicatie, vriendelijk personeel, op tijd, betrouwbaar, goede kwaliteit.

Dick uit: Foiano della Chians

05-10-2017
9,7

Theo uit: Veldhoven

04-10-2017
7,0

Positieve ervaring:
Leuke en zorgzame verhuizers met zorg voor de spullen.

Negatieve ervaring:
Helaas deur van droogautomaat gesneuveld. Kan gebeuren. Wat ik niet redelijk vind dat ik zelf alles moet overleggen voor de verzekering zoals foto's en een uitvoerige vragenlijst die ik niet kan invullen omdat ik het niet gezien heb. Na overleg wordt dit nu door de veroorzaker van de schade verzorgd wat, volgens mij, ook normaal is. Hopelijk wordt het netjes opgelost.

A uit: Veldhoven

03-10-2017

Karin uit: Eindhoven

01-10-2017
8,5

Positieve ervaring:
Binnen de familie hebben altijd nog zelf de verhuizingen gedaan. Als eerste heb ik gekozen voor hulp van professionele verhuizers en ik heb er absoluut geen spijt van. Op deze manier is verhuizen beslist minder stressvol!

A uit: Nuenen

29-09-2017

Positieve ervaring:
Zoals altijd betrouwbaar en professioneel

Wim uit: Boxtel

18-09-2017

Positieve ervaring:
Wat wij gewend zijn is geleverd

Peter uit: Eindhoven

13-09-2017
7,7

Positieve ervaring:
Goede vaklui, weten van aanpakken, kennen het klappen van de zweep! Oplossingsgericht en pro-actief.
De klus moet geklaard worden, maar ook tijd voor een 'bakkie' of een 'sjekkie' ... in een goede balans!

Negatieve ervaring:
Dit is GEEN negatieve ervaring, maar aandachtspunten:
1) bel de klant 1 of 2 dagen van te voren op (of laat de vertegenwoordiger even langskomen) om het begintijdstip even door te geven (klantcontactmomentje!!) en vraag of alles duidelijk en klaar is voor de aangenomen verhuizing.
2) Laat een voorman op de begindag samen met de klant de opdracht(-bon) doornemen zodat beiden op dezelfde golflengte zitten.
3) Als het werk niet helemaal af komt, op welke dag / tijdstip dan ook: communiceer (waarbij een klant natuurlijk ook doorheeft dat het "wat later gaat worden"...)
Nogmaals: GEEN negatieve ervarging, slechts handreikingen om de klantrelatie nog beter te maken!

Henk uit: Mierlo

13-09-2017
9,5

Hendrik uit: Wenen

12-09-2017

Positieve ervaring:
Ik heb in een eerdere email al gezegd dat ik onder de indruk was van het professionalisme van de verhuizers. daarbij komt ook de prettige communicatie met het 'hoofdkantoor'. Alles was perfect ingepakt. Internationaal verhuizen is een ingrijpende ervaring. Het is prettig om te weten dat een deskundig en betrouwbaar bedrijf de zorgen van je overneemt. Dit is voor ons de derde keer dat we gebruik maken van van der Eijnden en het was opnieuw een zeer positieve ervaring.

Ik kan niets bedenken.