Beoordelingen Gebr. van den Eijnden Euromovers

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Prijs 7,7

Jac uit: Asten

15-02-2019
7,9

Positieve ervaring:
Prima uitvoering van een ook wel redelijk simpele klus. Uitvoerders deden prima werk en gaven goede tips.
Het ging om de verhuizing van een 93-jarige mevrouw.

Negatieve ervaring:
Negatief was, dat de prijs/kwaliteitverhouding hoog was. Gaf ons het gevoel, dat een beetje van de situatie gebruik gemaakt wordt: oude mensen moeten op stel en sprong verhuisd worden en dat werkt (onnodig) kostenverhogend.
Tip: hier ligt ook ene kans om een snelle/korte termijndienst/specialiteit in te richten. Dit stuk markt zal stijgen.

12-02-2019

Bas uit: Helmond

01-02-2019
9,8

J uit: Someren

30-01-2019
8,2

Positieve ervaring:
Een schitterende verhuizing op een rustige en effectieve wijze.
De laatste regel (nazorg) is niet ingevuld aangezien deze nog loopt en dus niet beoordeeld kan worden. Ik verwacht dat we daar wel uit komen

Negatieve ervaring:
Ik kan een beoordeling niet maken als we velden verplicht moeten invullen. Dit is in mijn ogen nooit verplicht. Hierdoor heb ik maar een 1 ingevuld

Yvonne uit: Veldhoven

Positieve ervaring:
Ervaren en vriendelijke medewerkers die de verhuizing met de grootste zorg hebben uitgevoerd.

Marga uit: Eindhoven

Positieve ervaring:
Alles conform afspraak. Op tijd en volledig. Prettig en net personeel, dienstbaar ingesteld. Behulpzaam.

Geen!

Franka uit: Helmond

Gert-Jan uit: Den Haag

11-01-2019
6,2

Positieve ervaring:
Vakkundig en vriendelijk personeel.

Negatieve ervaring:
Verhuizers waren bij de aflevering veel vroeger dan afgesproken en ongeduldig (voelde me door hen opgejaagd).
Lege verhuisdozen werden pas zeven weken na de verhuizing opgehaald en dat door collegaverhuizer van Euromovers die in eerste instantie nog moeilijk deed ook.
Heb Van den Eijnden gekozen omdat ik daar in het verleden goede ervaringen mee had en ondanks het feit dat zij de duurste aanbieder waren, maar heb daar nu enigszins spijt van.

11-01-2019
8,1

Jeroen uit: Geldrop

21-12-2018

Positieve ervaring:
Positieve houding personeel. Vriendelijk klant gericht en rustig. Alles netje verhuisd en in goed overleg alles geplaatst waar we het wilde hebben. Toppie