Beoordelingen Gebr. van den Eijnden Euromovers

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Prijs 7,8

Hans uit: Den Bosch

10-08-2017
8,5

Positieve ervaring:
Geen gezeur, netjes werken en geen rommel achterlaten.

Negatieve ervaring:
De tafelpoot / plank is gescheurd bij het inhuizen. De mensen willen het oplossen, naar vanuit kantoor eerd verteld dat het ons probleem is. Ter plekke kon het niet opgelost worden, en de service msn kwam niet langs. Dat is geen goede nazorg. Inmiddels is het opgelost door ons middels € 45 aan plak materiaal en gereedschappen. Wie gaat dat betalen?

Gerard uit: Bergeijk

03-08-2017
8,2

Positieve ervaring:
Zeer goed bedrijf met zeer vriendelijk personeel

Teunis uit: Antwerpen

26-07-2017

Positieve ervaring:
Uitstekende keuze voor mijn verhuizing van Azie naar Belgie. Perfecte organisatie en communicatie

Geen

Erna uit: Oirschot

24-07-2017
9,8

Positieve ervaring:
Wij kunnen alleen maar tevreden zijn!
Medewerkers gaan heel voorzichtig met de spullen om, alleen maar lof!!

Esther uit: Eindhoven

11-07-2017

Positieve ervaring:
Zeer fijne en goede mannen gehad met de verhuizing.Rustig en vakman met student die ook zeer net en goed meehielp,complimenten!
Goed meedenkend en fijne mensen

10-07-2017
7,4

Geertje uit: Bonaire

10-07-2017
9,9

Positieve ervaring:
Inzet van het personeel zowel van kantoor als de verhuizers verdienen een dikke pluim. Goed op de hoogte van alles zeer betrouwbaar en vriendelijk. Na tegenslag zeer goed geholpen door Mirjam geweldig. Vol lof zeer aan te bevelen.

Hans en Wil uit: Helmond

04-07-2017
9,7

Positieve ervaring:
De verhuizers weten ontzettend goed hoe onze waardevolle bezittingen moeten verhuizen en acteren hier ook naar. Veel positieve energie vanuit het team en een goede werkhouding.
Niets was te veel.

nvt

Ivo uit: Voorburg

03-07-2017

Marjolein uit: Eersel

03-07-2017

Positieve ervaring:
Gebr. van den Eijnden Euromovers heeft ons veel stress weggenomen door een perfecte verhuizing uit te voeren van een appartement naar een woning in het bos. Dure spullen werden netjes ter plekke ingepakt, extra dozen voor toch nog vergeten spullen en ontzettend vriendelijke mensen hebben onze spullen verplaatst. Geen enkele chagrijnige blik of gesprek gezien of gevoerd. SUPER! Ondanks dat het een flink bedrag is, is het me echt heel erg meegevallen. Geloof me, een verhuizer is het echt waard. Het scheelt zoveel stress en zeker als ze ook nog eens zo vriendelijk en flexibel zijn.