Beoordelingen Gebr. van den Eijnden Euromovers

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Prijs 7,6

Michela uit: Nijmegen

18-06-2018
8,5

Positieve ervaring:
Fijne vaklui. Werkten goed en netjes, werkten goed samen. Alles is heelhuids overgekomen.

Rob uit: Valkenswaard

11-06-2018
7,0

Positieve ervaring:
alles is nog niet afgewerkt maar ik ga ervan uit dat dat ook goed wordt gedaan.

Hans & Pieter uit: Steensel

10-06-2018

Positieve ervaring:
Nette verhuizers, geen rouwdouwers. Zijn zorgvuldig met onze spullen omgegaan en hebben geen schade veroorzaakt. Intussen een grapje of een gesprekje en toch in onze ogen keihard doorwerken. En dat terwijl we ze pas op plaats van bestemming van koffie konden voorzien.De heren hebben er aan bijgedragen dat onze verhuizing zo goed&vlot mogelijk is verlopen. Dit hadden we ook verwacht omdat de firma ons vorig jaar ook heeft verhuisd, en omdat dit toen ook erg goed is verlopen nu weer gekozen voor vd Eijnden

Ton uit: Helmond

02-06-2018

Positieve ervaring:
Uitstekend bedrijf dat kwaliteit en vakmanschap levert door middel van plezierige en correcte medewerkers.

m uit: sint oedenrode

31-05-2018
9,7

Positieve ervaring:
onze verhuizing is perfect verlopen met 4 top verhuizers en dit met bijna 30 graden petje af voor deze 4 mannen

Anne-Marie uit: Waalre

30-05-2018

Positieve ervaring:
Op tijd, snel, vriendelijk, houden zich aan afspraken

Negatieve ervaring:
Ik miste kleine lampenkapjes na de verhuizing. Die bleken de verhuizers onder in mijn wasmand met vieze was te hebben gedaan. Merkwaardig. Natuurlijk zaten ze daar veilig, al had ik ze al in papier ingepakt en in een doos gedaan ( die weliswaar open was, omdat de lamp er ook in stond). Ik heb me suf gezocht. Misschien was het een grapje om ze daar in te doen. Maar ik vond het niet leuk. Tip: wanneer jullie dingen die al ingepakt zijn verplaatsen , zeg dat dan even. En doe het zeker niet tussen vieze was.

Jos uit: Eindhoven

30-05-2018

Positieve ervaring:
Alles correct volgens afspraak gedaan. Appartement leeg halen. Opslag huisraad en na 8 weken weer gebracht in nieuwe woning. Tevens bepaalde meubels gedemonteerd en weer gemonteerd . Was niet de goedkoopste offerte , maar wel alles correct en naar wens uitgevoerd

Negatieve ervaring:
Heb geen noemenswaardige negatieve ervaringen.

Nelleke uit: Nuenen

27-05-2018
9,6

Positieve ervaring:
We vonden dat u snel en accuraat handelde .De afspraken werden goed nagekomen.De mensen waren heel vriendelijk en heel goed gehumeurd en gezellig.Er is wel wat beschadigd maar dat zeiden ze eerlijk.Een ronde spiegel met verlichting eromheen is kapot gegaan.We kregen goede uitleg ook aan de telefoon.Ze werkten voorzichtig en goed door.Ze brachten alles naar de goede plek en bouwden het in elkaar.

Negatieve ervaring:
Het is jammer dat de spiegel stuk is.
De kast die ze in elkaar moesten zetten duurde erg lang en is nu wat scheef en wat beschadigd.Ze hadden ons dat niet verteld.
Wel is ons bed goed in elkaar gezet de bedden naar boven hebben ze knap getild en goed in elkaar gezet,
Al bij al was het een fijne verhuizing👍👍

Steven uit: Eindhoven

18-05-2018
8,2

Negatieve ervaring:
Een puntje bij het ophalen van de lege verhuisdozen krijg je geen bewijs dat je deze weer hebt ingeleverd.

Hans W. uit: Utrecht

17-05-2018

Positieve ervaring:
goede service, flexibele planning.