Beoordelingen Gebr. van den Eijnden Euromovers

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Prijs 7,9
  • Nazorg en garantie 8,8

Onno uit: Best

07-12-2017

Positieve ervaring:
Hele fijne vriendelijke en kundige mensen, die bereid zijn om wat extra's te doen. Complimenten!

Negatieve ervaring:
Buiten hun schuld (pech aan de vrachtwagen) waren ze iets later, maar dat hebben ze meer dan goed gemaakt

Antoon uit: Geldrop

01-12-2017

Positieve ervaring:
heel leuke en actieve mensen met alles behulpzaam, zelfs zonder te vragen. van mij krijgen ze een warme douch. Bedankt mensen. gr Antoon.

Familie uit: Veldhoven

30-11-2017

Positieve ervaring:
We zijn in 2 dagen volledig verhuisd, door een team van 5 ervaren verhuizers. De afstemming was uitstekend. Terwijl de ene verhuizer de kast opbouwt waren de andere op de b.g. bezig. Het team werkt nauwkeurig zonder noemenswaardige beschadiging aan de woning en spullen te maken!

Negatieve ervaring:
Om dan toch wat te noemen, van éen kast is een plank licht beschadigd bij het (de)monteren.

Helga uit: Son

29-11-2017

Jan uit: Veldhoven

28-11-2017
6,5

Positieve ervaring:
in het begin ging als goed totdat de zit bank aan de beurt was. deze ging maar net door de deur toe veranderde de stemming om en het regende.

Negatieve ervaring:
Biij de flat aangekomen moest er een verhuislift geplaats worden voor de zit bank te verplaatsen via het balkon.
Ook hier was de deur maar 80 cm breedt.
Dat had een grote invloed op de stemming.
Torn de zitbank binnen was bleek hij beschadigd

Pieter uit: Den Bosch

27-11-2017

Prima professioneel
bedrijf met merkbare jarenlange ervaring

Geen

Monica uit: Lanaken, België

23-11-2017

Erik uit: Nuenen

22-11-2017

Positieve ervaring:
Netjes gewerkt. Alles is onbeschadigd overgekomen. Regelmatige updates over de verwachte aankomstdatum container in US. Uitpakken is vervolgens ook allemaal prima verlopen. Zou het zo weer doen!

Esther

22-11-2017

Positieve ervaring:
We zijn perfect geholpen door een gezellig team vakmensen!

Roy uit: Eindhoven

16-11-2017

Positieve ervaring:
De verhuizers kwamen mooi op tijd, zowel bij het ophalen als ook bij de aflevering. Alles ging snel en zonder problemen. Aangezien mijn werkgever betaalt kan ik de prijs niet beoordelen.

Niets, helemaal tevreden!