Beoordelingen Gebr. van den Eijnden Euromovers BV (EPV)

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Binnendienst totaalbeoordeling 8,5

7,3

Alexia uit: Eindhoven

05-07-2019

Positieve ervaring:
Onze grote verhuizing met ook grote machines is zeer goed verlopen. Op korte termijn is de verhuizing ingepland, geïnventariseerd en uitgevoerd. Verhuismaterialen zijn snel geleverd en meerdere keren op verzoek direct nageleverd.
Alle medewerkers van Gebr. van den Eijnden zijn zeer vriendelijk en vakkundig, denken allemaal met je mee.

Maartje uit: Breda

04-07-2019

Positieve ervaring:
Een 10 is misschien te hoog gegrepen, want er is altijd ruimte voor verbetering. Ik kan hier geen concrete voorbeelden van geven. We zijn zeer goed geholpen door alle afdelingen / teams. Top service!

Miriam uit: Eindhoven

28-06-2019
7,8

Ik beoordeel als: Kantoor

Positieve ervaring:
Bij het eerste gesprek al goede tips gekregen van Rob Willems. Rob was zowel onze binnendienst, als accountmanager als projectleider. Fijn om één aanspreekpunt te hebben. Voorman Mario verdient echt een dikke pluim. Wat heeft die man hard gewerkt.
Uw vraag over persoonlijke aandacht begrijp ik niet goed. Op een verhuisdag is iedereen hartstikke druk.

Verbeterpunten:
Mario moest ook wel hard werken om te compenseren wat sommige teamleden niet konden. Ik had de indruk dat er een aantal jongens rondliepen die voor de eerste keer een verhuizing mee maakten en die duidelijk sturing nodig hadden. Ook stonden er een aantal keer meubelstukken op de verkeerde plek omdat de jongens de codering niet begrepen. Ik was er zelf ook die dag dus kon op tijd "ingrijpen" als het nodig was. Verder was iedereen alleraardigst.

Rinke uit: Eindhoven

13-05-2019

Rein uit: Bergeijk

02-04-2019
9,5

Positieve ervaring:
Fijne persoonlijke communicatie. Goed doorvragen voor een optimale voorbereiding. Denken goed mee bij complexe inhuizingen.

Michelle uit: Eindhoven

9,6

Ik beoordeel als: Zorginstelling

Positieve ervaring:
betrouwbare organisatie, snelle service, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Reden voor veel tienen: Mijn ervaring is goed of niet goed

Frits uit: Landelijk

yvonne uit: Eindhoven

7,4

Ik beoordeel als: Zorginstelling

Positieve ervaring:
Altijd servicegericht en bereid om mee te denken in oplossingen. Toegankelijk en no nonsense mentaliteit
reactief zeer goed

Verbeterpunten:
proactiviteit en nazorg/evaluatie...

Bjorn uit: Eindhoven

Positieve ervaring:
Vriendelijk en professioneel personeel.