Beoordelingen Gasservice Vianen BV

8,3
1613 beoordelingen
  • Totaal oordeel 8,3
  • Kennis & vakmanschap 8,4
  • Prijs/kwaliteit 7,8
  • Betrouwbaarheid 8,4
  • Service/dienstverlening 8,4
  • Snelheid/levertijd 8,3
  • Nazorg en garantie 8,3
1 t/m 10 van 1613 beoordelingen

Max uit: Houten

20-01-2018
7,0

Ervaring:
T

Aanbeveling: ja

Gerda uit: Utrecht

19-01-2018
7,6

Ervaring met: Onderhoud en service

Ervaring:
Na wat misgelopen in onderhoud is ons probleem heel goed opgelost en de service accuuraat. Dank

Aanbeveling: ja

Gees uit: Odijk

19-01-2018
9,4

Ervaring met: Onderhoud en service

Ervaring:
De ketel kan er weer een jaar tegen, na een grondig jaarlijkse onderhoudsbeurt, die zeer goed met een advies heeft plaatsgevonden.

Aanbeveling: ja

Thierry uit: Austerlitz

19-01-2018
7,7

Ervaring met: Onderhoud en service

Ervaring:
Bij de laatste servicebeurt gaf ik aan dat mijn CV een vreemde geluid maakte. Monteur kon niets vinden en liet het daarbij. Omdat het geluid verergerde heb ik opnieuw GS gebeld voor een 2e afspraak. Deze (meer gespecialiseerde) monteur wist het wel. “Kwestie van afstelling meneer” na 10mim. was het probleem opgelost. Waarom kon de 1e monteur het niet oplossen, vroeg ik.
Dat zijn onderhoudsmonteurs, die zijn alleen voor onderhoud, werd mij verteld. Oké, helder!
Maar nu mijn advies; vanuit mijn werk/vak ben ik bekend met 1e lijns en 2e lijns onderhoud. Maar zorg er dan voor dat de 1e lijns monteur automatisch een werkopdracht ( ticket) maakt voor 2e lijns. Hij had ook kunnen zeggen: “meneer ik kan het niet vinden, maar ik laat een 2e lijns monteur komen. U hoeft niets te doen, u wordt gebeld voor een afspraak. Klant moet ontzorgd worden. Nu heb ik initiatief moeten nemen omdat het mij niet lekker zat. Wat nu als ik niet had gebeld en met een CV was blijven zitten die niet goed was afgesteld en een vreemd geluid maakte? Liep ik evt. Gevaar?
Kortom; zorg dat het proces tussen onderhoudsmonteurs ( 1e lijns) en servicemonteurs (2e lijns) beter loopt.
Dat scheelt ergenis bij de klant. Tot slot, vraag ik me af waarom een onderhoudsmonteur, naast het schoonmaken, ook niet kan afstellen. Ik ben benieuwd of ik terugkoppeling krijg.
Groet, Thierry

Aanbeveling: ja

Freerik uit: Wijk bij Duurstede

17-01-2018
9,2

Ervaring met: Onderhoud en service

Ervaring:
Een storing in het weekend op zondag en dan toch supersnelle service! Top!

Aanbeveling: ja

J uit: Houten

15-01-2018
10

Ervaring met: Onderhoud en service

Ervaring:
Prima all-in service aanrader

Aanbeveling: ja

Gerard uit: Nieuwegein

15-01-2018
8,0

Ervaring met: Onderhoud en service

Aanbeveling: ja

Dennis uit: Vianen

15-01-2018
8,0

Ervaring met: Onderhoud en service

Aanbeveling: ja

Elles uit: Vianen

15-01-2018
8,0

Ervaring met: Onderhoud en service

Aanbeveling: ja

Nico uit: Nieuwegein

15-01-2018
8,1

Ervaring met: Onderhoud en service

Aanbeveling: ja