Beoordelingen Gasse Slaapcomfort

Egon uit: Gulpen

24-02-2018
8,2

Vestiging: Maastricht

Nazorg is nog in behandeling

Patrick uit: Schimmert

10-02-2018
9,6

Vestiging: Maastricht

De winkel ziet er netjes uit en er staan veel bedden die je ook direct kan uitproberen/er op mag liggen. Parkeerplaats is even zoeken maar geen groot probleem. Verkopers zijn niet opdringerig en besteden veel aandacht aan je persoonlijke wensen. Geven deskundig advies en nemen alle tijd voor je. We hebben onze keuze gemaakt in de winkel, tevens beddengoed er bijgekocht. Hoe betaling en levering gaat is keurig uitgelegd en in de winkel hebben we een aanbetaling gedaan via pin. De levering: binnen 4 weken, keurige communicatie via telefoon, mail en sms. In de week van levering wordt netjes gebeld voor een afspraak, dag vooraf een sms met tijd wanneer ze komen en op de dag zelf 10 minuten vooraf dat ze er aankomen. De monteurs zijn vriendelijk en zeer zeer netjes met het naar boven brengen van de onderdelen van het bed, letten goed op dat ze niets beschadigen. De boxspring was snel gemonteerd, verpakkingsafval en oude matrassen werden meegenomen. Ik moet eerlijk zetten dat ik nog nooit zo'n goede levering heb mee gemaakt, perfect gewoon. Mijn complimenten. Boxspring slaapt super de eerste nacht al, ik denk dat we de slaap/tevredenheids garantie van de matrassen die er op zit niet nodig hebben. Men heeft het juiste matras voor ons geadviseerd.

servé uit: margraten

03-02-2018

Goed levertijd in plaats van 12 weken
Was 13.5 week

Mathie

31-01-2018
8,2

Vestiging: Maastricht

Vriendelijke en behulpzaam personeel. En de levering binnen het aangegeven uur, dus niet zoals veel andere bedrijven in de ochtend of middag

C. uit: Bunde

30-01-2018

Vestiging: Maastricht

We hebben voor het eerst bij GassE besteld en het als zeer prettig ervaren. Eventuele problemen werden naar onze tevredenheid goed opgelost.

Veronique uit: Maastricht

30-01-2018

Jacqueline uit: Klimmen

25-01-2018
9,9

Vestiging: Maastricht

Bij Gasse slaapcomfort kom je in een prachtige zaak, waar je op je gemak kunt rondkijken om vervolgens zeer deskundig te worden geadviseerd. Mogelijkheden zijn legio, het mooie is ook dat er voor ieder wat wils is voor mijn gevoel en in alle prijsklasses!

A uit: Cadier en eer

25-01-2018

Aankoop: Overige

Vestiging: Maastricht

Wielen voor een Pullman bed telefonisch besteld, kwam op tijd werd deskundig door een beschaafde medewerker gemonteerd
Mooi!

20-01-2018