Beoordelingen G.J. Rigter & Co

Sophie uit: Baarn

03-03-2017

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Iedereen was erg vriendelijk en bij een moeilijk verhuisbare kast werd goed meegedacht over hoe hem te verhuizen.

Verbeterpunten:
Het was fijn geweest als de verhuizers de wasmachine ook even hadden aangesloten. Verder geen verbeterpunten.

Jan uit: Baarn

01-03-2017

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, Opslag

M. uit: Haarlem

26-01-2017

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
Prijs-kwaliteitverhouding, heldere offerte (zonder verborgen 'vreemde' kosten, zoals eigen risico beschadigingen e.d.), werkefficiƫntie, werktempo, puntualiteit, vriendelijkheid.

Geen.

J.J. uit: Naarden

07-12-2016

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Goede opname door Stella die direct goed op me overkwam. Gad extra dozen nodig die door Rinus zonder moeite werden geregeld. Leuke multi cultuur verhuisploeg, harde werkers, veel humor van echt Amsterdams tot Antilliaans! Mooie samenwerking gezien! Zag erg tegen verhuizing op en is prima verlopen! Echte aanrader!!

Iwan uit: Amsterdam

22-10-2016

Ik ben: eerste keer klant

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken, In- uitpakservice

Pluspunten:
Goede en nette afhandeling van een ongeluk tijdens het verhuizen.

Miranda uit: Maarssen

14-10-2016

Ik heb beoordeeld als: Particulier

Ik ben: vaker klant geweest

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
Verhuisploeg van 5 vriendelijke, zeer hardwerkende heren gehad. Geoliede machine, zeer goede samenwerking. Fijne dag gehad samen. We werden ontzorgd.

Annemarie uit: Soest

29-09-2016

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, Opslag

Pluspunten:
Ik ben tevreden.

Verbeterpunten:
Mijn boekendozen waren wel heel erg vaak gebruikt en niet meer zo stevig.

John uit: Baarn

27-09-2016
9,9

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, In- uitpakservice

Iwan uit: Amsterdam

11-09-2016

Verbeterpunten:
Een vaas is kapot gegaan tijdens de verhuizing. Dit is ook opgemerkt door de verhuizers, echter niks gezegd over evt. schadevergoeding/ verzekering of de procedure hieromtrent.

Eveline uit: Den Haag

06-09-2016

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
Sympathieke taxateur, deskundige en zeer servicegerichte verhuizers.

Verbeterpunten:
Het probleem bleek al bij aankomst van de verhuizers: ze hadden een 'sprinter' (kleine verhuisauto) en een verhuisbusje bij zich. Dat vonden de verhuizers meteen zelf te weinig, nog afgezien van een stellingkast die achterbleef, een bed (twijfelaar) en een olijfboom van de twee. De verhuizers kwamen ca. om 9 uur aan omdat ze uit Amstelveen moesten komen (Niet om half 8 dus). Ze zouden proberen om de vracht in de beschikbare auto's te krijgen want 'kantoor' hielp niet mee na verschillende telefoontjes om een grotere auto, ook niet na het verzoek om de lift achter te laten die er uiteindelijk niet meer bij kon.
Na veel passen en meten en uiteindelijk proppen en duwen paste ook de lift erin. Dit heeft veel tijd gekost met inladen...iedere keer weer anders laden waardoor wij pas om 13.30 naar Den Haag konden vertrekken.
Tussen 3 en 5 is er toen uitgeladen dat ging snel ondanks de grote warmte en vakkundig, er was veel begrip, inzicht en spontane hulp. Al met al een prettige verhuisdag maar door het inladen zijn er (later gemerkt) toch kleine beschadigingen ontstaan aan de olijfboom (bast beschadigd) en o.a. stukjes fineer van een antiek kastje. Niet de moeite waard voor de verzekering. Mijn spullen zijn voorheen door andere verhuizers in een grote (dubbele) verhuisauto verplaatst. Was dit een inschattingsfout of een gebrek aan beschikbare auto's? Daardoor vallen sommige beoordelingen helaas wat lager uit. Met 2 'sprinters' had het allemaal een stuk sneller en beter gekund.

Verder vond ik het een beetje slordig van kantoor dat als je belt voor het ophalen van dozen er niet eerst (zoals beloofd) van te voren gebeld wordt maar dat de mannen ineens voor je neus staan de volgende ochtend. Dat was snel, maar ik was blij dat ik toevallig thuis was en ook kwam ik net onder de douche vandaan. De verhuizers vonden het vreemd dat ik niet gebeld was. Dit zelfde gebeurde overigens ook bij het brengen van de dozen in Laren..ook hier werd niet even van te voren gebeld over het tijdstip.