Beoordelingen Fysiotherapie Cerfontaine & vd Loop

Ashley uit: Maastricht

27-06-2018
9,5

Ervaring met: Fysiotherapie

Ik was nogal sceptisch met betrekking tot fysiotherapie omdat ik heel veel pijn in mijn onderrug had en ik dacht dat het gewoonweg niet zou helpen, ik ben blij dat ik het toch geprobeerd heb en ben nu pijnvrij

Jose uit: Amby-Maastricht

21-06-2018
n.v.t.

Sorry, maar zo spreek je toch iemand niet aan.Of je zet er een naam voor of je schrijft MEVROUW Beckers-Tillie

John uit: Cadier en keer

20-03-2018

Ervaring met: Sportfysiotherapie

Sharon die mij fysiotherapie geeft luisterd goed naar je klachten als je ergens spierpijn hebt, ze past dan het hele programma aan.
Daarom ga ik er met plezier naar toe, ook al voel ik me niet altijd zo fit.
Ga zo verder.

Hannie uit: Maastricht

21-01-2018

Ervaring met: Fysiotherapie

Alle medewerkers waar ik mee te maken had waren kundig op hun gebied en zeer vriendelijk en flexibel in de omgang

Maria uit: Amby-

13-01-2018

Ervaring met: Fysiotherapie

Chantalle heeft mij behandeld, haar inzet, de omgang en kennis van haar vak, deden mij versteld staan,wat een lieve kundige meid is dat.binnenkort(helaas voor mij)wil ik gaarne weer van haar kundigheid gebruik maken.

Tom uit: Maastricht

12-12-2017

Ervaring met: Fysiotherapie

Na een val in februari 2017 binnen enkele maanden weer terug geholpen inde sportschool ook hier met een programma dat is vast gesteld met de fysiotherapeute.
Chapeau.
Advies laat de collega meekijken hoeveel behandelingen een patient mag hebben voor men met ongewenste rekeningen wordt geconfronteerd.

11-12-2017

Wil uit: Cadier en Keer

08-12-2017
9,7

Ervaring met: Fysiotherapie

Effectieve en plezierige behandeling door Dominic.
Tip: kapstokje of haak in de behandelruimte zou handig zijn.

patrick uit: maastricht

07-12-2017

Ervaring met: Fysiotherapie

ik ben onder behandeling bij Sharon een zeer vriendelijke meid die weet waar ze mee bezig is.
ze is ook erg flexibel wat betreft afspraken wat voor mij ook erg belangrijk is.
ze is een goede kracht voor jullie praktijk.