Beoordelingen Fysio Schambergen

• Begeleiding 8,8

Dominique uit: Vijlen

20-04-2017

Ervaring met: Zwangerfit®

Ik ben hier terecht gekomen ivm bekkenklachten. Door de behandeling werd de pijn dragelijker en kon ik mij beter bewegen. De fysio heeft mij geadviseerd om zwangerfit te gaan doen zodat ik toch iets aan beweging/sport zou blijven doen en een voorbereiding kreeg op de bevalling. Dit heeft mij heel goed geholpen tijdens mijn lange bevalling en dit werd ook opgemerkt door de verpleeg/verloskundige in het ziekenhuis. Zeker een aanrader!

Mandy uit: Heerlen

14-03-2017
7,3

Ervaring met: Zwangerfit®

Ik heb de communicatie als onvoldoende beoordeeld, omdat deze naar mijn mening stroef verliep. Ik heb twee lessen gemist (eenmaal zelf ziek, eenmaal partner ziek bij partner-les). Ik heb geïnformeerd naar de mogelijkheid bijgepraat te worden over de gemiste onderdelen, waarbij werd aangegeven dat het de voorkeur had om de lessen in te halen. Na meermaals vragen (in de cursus en via mail), heb ik nooit een concreet voorstel ontvangen op welk moment ik de lessen zou kunnen inhalen.
Verbeterpunten:
- Bij de eerste les was de instructrice 20min te laat aanwezig. Excuus: druk op de weg en moeite met vinden van parkeerplek. Dat probleem hadden wij echter allemaal en toch waren de cursisten wel op tijd. Geen goede eerste indruk!
- Ik zou het fijn hebben gevonden om eens terug te kunnen kijken naar de onderdelen die behandeld zijn (beknopte samenvattingen). In 10 lessen is veel informatie voorbij gekomen, wat ik niet allemaal heb onthouden. Ik begreep dat er wordt gevreesd voor verspreiding van de informatie (plagiaat). Wellicht is er een manier te bedenken die raadpleging van de informatie wel mogelijk maakt, maar verspreiding niet (beveiligde pagina??).

01-03-2017
6,8

Ervaring met: Zwangerfit®

Een leuke leerzame cursus. Ik vond het ook erg fijn om in het zwembad actief te zijn.
Vooral de lessen van Charlotte waren fijn, leerzaam en leuk. Je hebt hart voor wat je doet. Dit miste ik bij de andere instructrice. Het leek haar niet eigen te zijn.

Petra uit: Simpelveld

28-02-2017
7,0

Monique uit: Brunssum

Ervaring met: Zwangerfit®

Hele fijne cursus waarbij ik dankzij de vele tips en trucs goed Mn zwangerschap door ben gekomen. Dankzij de theorie goed klaargestoomd op de bevalling !de praktijklessen en trainingen op het "droge" en in het water waren als zeer prettig te ervaren en zorgde voor een fit gevoel. Een absolute aanrader !

Nikie uit: Oirsbeek

7,0

Ervaring met: Zwangerfit®

Het zwemmen vond ik heel fijn. Qua theorie wist ik al veel door het inlezen dus was veel herhaling en het duurde soms wat lang. De theorie over de weeën vond ik dan wel weer heel leerzaam net als het puffen maar van mij mocht er wel wat meer oefeningen zijn met betrekking tot het opvangen van de weeën en oefeningen voor als je bekkenpijn had en dergelijke. De partneravonden vond ik super, mijn partner ook.

Tamara uit: Munstergeleen

7,8

Linda uit: Heerlen

Ervaring met: Zwangerfit®

Ik vond het een erg leerzame en fijne cursus.

Ik was erg blij dat ik al deze informatie heb gekregen van de bekkenfysio, iemand die echt weet waar ze het over heeft!

De tijden vielen me wel tegen. Na een dag werken kostte het veel energie om nog een vrij lang avond programma te hebben (die uitliep). Ik was hierna een paar dagen erg moe en kon dan alleen maar werken en slapen.
Misschien helpt het als jullie de aangegeven tijden daadwerkelijk aanhouden. Dus op tijd beginnen en op tijd eindigen.
En als je de tijd niet haald misschien het programma inkorten?
Bijvoorbeeld:

19:30 omkleden
19:45 start zwemmen
20:20 einde zwemmen, omkleden
20:40 start cursus kort en bondig
21:15 vragen/discussie
21:30 einde

Als de lesstof korter/bondiger wordt gepresenteerd is er ook meer tijd voor discussie achteraf. De lesstof wordt inmers herhaald in andere lessen. Dat is ook leuk voor het contact onderling tussen de zwangeren.

Veel succes met de toekomstige cursussen! En bedankt voor jullie inzet.

Penny uit: Heerlen

Nina uit: Maastricht

18-12-2016
9,8

Ervaring met: Bekkenfysiotherapie

Charlotte was meteen heel aardig en helpend. Ik voelde me heel veilig en goed bij haar.