Beoordelingen Fysio Haelen

22-09-2016

Marc uit: Haelen

06-07-2016

Ervaring met: Fysiotherapie

Zo'n 12 jaar geleden ben ik voor de eerste keer behandeld door Fysio Haelen ivm. schouderklachten. Ik heb die behandelingen als erg goed en vakkundig ervaren. De klachten zijn verdwenen.
In de loop van de tijd heb ik Fysio Haelen een aantal malen bezocht ivm. nekklachten. Ook hierover helemaal tevreden. Je kunt doorgaans snel een afspraak maken en er wordt serieus naar je geluisterd.
Daarnaast neem ik sinds een aantal jaren deel aan het fitnessprogramma in een hele mooie ruimte met professionele apparaten en een fijne begeleiding door een van de fysiotherapeuten. Er hangt een fijne sfeer en je kunt op je geheel eigen wijze maar met deskundig advies je programma vaststellen.
Kortom, ik ervaar Fysio Haelen als een fijne praktijk met een hoge kwaliteit.

Monique uit: Haelen

04-07-2016

Ervaring met: Fysiotherapie

Eind 2007 ben ik, na een eerdere goede ervaring met deze praktijk, hier weer in behandeling gekomen i.v.m. fibromyalgieklachten. Al vrij snel kreeg ik van Rick het advies om naar een goede neuroloog te gaan omdat er volgens hem meer aan de hand was. In juni 2008 werd de diagnose progressieve ms gesteld, hetgeen Rick al vermoedde. Ik wordt nu twee keer per week behandeld en vind het erg prettig dat de behandelkamers ruim zijn en er een royale oefenzaal en fysiofitnessruimte is. De therapie is gericht op het zo lang mogelijk mobiel en zelfstandig blijven. Zeker bij een progressieve chronische aandoening is het fijn dat er aandacht is voor de mens achter de ziekte en dat ik hier ook met al mijn twijfels en onzekerheden terecht kan. De training is afwisselend genoeg, Rick weet steeds weer nieuwe oefeningen te verzinnen. Ik kom nooit met tegenzin en we lachen samen heel wat af. De andere therapeuten met wie ik af en toe te maken heb zijn goed op de hoogte van mijn situatie. Ik ben nog altijd blij dat ik bijna tien jaar geleden voor deze praktijk heb gekozen.

Netty uit: Haelen

29-05-2016

Ervaring met: Fysiotherapie

Mijn behandeling is niet zo zeer gericht op beterschap doch op zo lang mogelijk beweeglijk te blijven. Door mijn chronische ziekte (ms) zal ik dus niet genezen. Toch voel ik mij na iedere behandeling beter. Mocht ik ivm deze ziekte een afspraak moeten afzeggen is hier altijd begrip voor en volgt een oplossing. De behandelingen verlopen in een prettige sfeer. Bij afwezigheid van Rick wordt ik ook door een van zijn medewerkers goed geholpen. De klachten en behandelingen worden onderling goed door gesproken.

Kristy uit: Haelen

23-05-2016

Ervaring met: Fysiotherapie

Prettige ervaring met fysiotherapie Haelen.
Praktijk is netjes en wordt er vriendelijk ontvangen.
Behandeling en advies is erg deskundig vergeleken met andere praktijken waar ik eerdere behandelingen heb gehad.
Fysiotherapeuten hebben een groot empathie vermogen.
Enige wat ik als vervelend ervaar is het wachten voor de behandeling ivm. uitlopen, gemiddeld 10-15 min.
Al met al zou ik iedereen deze praktijk aanraden!

uit: Haelen

20-05-2016
7,8

Ervaring met: Fysiotherapie

Heel vriendelijk en open, maar soms is de communicatie wat minder. Maar dit is wel snel op te lossen en ze zijn hier ook open in

caesar uit: haelen

19-05-2016

Ervaring met: Medische trainingstherapie

de behandeling is gewoon prima en het contact van mens tot mens is warm en oprecht.
kortom een uitstekende fysio-onderneming met goede vakmensen.
alle lof.

Marian uit: Haelen

18-05-2016

Ervaring met: Fysiotherapie

Mooie ruime praktijk met uitgebreide oefenmogelijkheden en meerdere specialisaties.
Vriendelijke sfeer waar ik met al mijn vragen terecht kon.

Frank uit: Haelen

18-05-2016