Beoordelingen Fysio Centrum Kamminga

jolanda uit: hengelo

10-04-2018
8,1

Ik heb ervaring met: Fysiotherapie

heel erg prettig,uitstekend ben ik geholpen met mn klachten werd serieus genomen.gewoon Top!!!

iETJE uit: Delden

20-03-2018
7,8

Ik heb ervaring met: Manuele therapie

Professionele behandeling met aandac ht voor de patient. Goede begeleiding bij oefeningen en alles wat daarmee samenhangt. Aan te bevelen voor jong en oud.
Emphatisch vermogen van behandelaar was groot.

Ik had overigens al gereageerd.

Luuk uit: Enschede

Carla uit: Hengelo

22-02-2018
9,5

Ik heb ervaring met: Fysiotherapie

Word altijd uitermate professioneel behandeld, en heb veel baat bij de gegeven behandelingen.

Cristina uit: Delden

22-02-2018

Ik heb ervaring met: Fysiotherapie

Met dank aan Kristie ben ik in 4 behandelingen van mijn langdurige hoofdpijnklachten af gekomen. Zeer tevreden met het resultaat!

Popkje uit: Delden

16-02-2018
7,9

Ik heb ervaring met: Fysiotherapie

In de tien behandelingen die ik heb ondergaan, had ik drie verschillende fysiotherapeuten.
Met alle drie ben ik tevreden over hun aandacht en toewijding.

Charmaine uit: Delden

14-02-2018

Ik heb ervaring met: Fysiotherapie

Altijd vriendelijk goede uitleg en helpen je gelijk als je hulp nodig hebt

Rick uit: Hengelo

12-02-2018
9,6

Ik heb ervaring met: Sportfysiotherapie

Steve Miller heeft mij geholpen. Ik had echt last van allebei mijn schouders en was bang dat ik ze zelf 'kapot' had gemaakt met trainen. Steve heeft mij geholpen met oefeningen en heeft het opgerekt. Het probleem was direct al met 80% afgenomen. Na nog 2 sessies te hebben gehad voelt het weer helemaal goed aan. Erg blij mee. Goed advies gekregen en werd op een nette en leuke manier geholpen. Mocht ik in de toekomst weer blessures krijgen dan kom ik hier zeker weer terug.

Joni uit: Delden

07-02-2018

Ik heb ervaring met: Fysiotherapie

Ik kreeg op vrijdag ineens heel erg veel last van mijn pols. Zo erg dat ik mijn zoontje van 2.5 week niet eens uit zijn bed kon halen of zijn luier niet kon verschonen. Ik heb gebeld en kon al meteen dezelfde dag terecht! De dag na de behandeling had ik al vrijwel geen klachten meer. Super!