Beoordelingen Fyeo Medical

• Nazorg 9,0

Anne-Sophie uit: Tilburg

25-07-2017

Ervaring met: Extralens Implantatie

Ik ben elke dag nog steeds zo blij met mijn "nieuwe ogen"! Gewoon weer kunnen zien zodra je wakker wordt... Het blijft bijzonder.
Ik vond de ingreep zelf heel eng en helaas had de arts daar niet zo'n boodschap aan. De verpleegster was gelukkig wel erg lief en heeft me goed ondersteund. Verder alleen maar lof voor FYEO. Ze hebben me goed geholpen, ook met alle toestanden en het geregel bij de verzekering. Als je er binnen komt, voelt het meteen heel prettig.

Frank uit: Valkenswaard

02-06-2017

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Tja na 45 jaar bril/contactlenzen en de laatste jaren ook leesbril is dit gewoon niet te bevatten!
Op 3-5-2017 geholpen. Dus nu een maand verder.
Zicht op afstand 180 % en van dichtbij kunnen de letters niet te klein zijn!
Tussenafstand van 20cm-50cm is zeer acceptabel maar nog niet perfect maar daar moeten de hersenen nog mee leren omgaan.
Halo effect is wel hinderlijk in het donker maar ook dat schijnt (haha) voor een groot deel of zelfs helemaal te verminderen na een aantal maanden.
Alle lof dus voor staf en medewerkers ik ben blij!

Ria uit: Someren

21-05-2017
6,0

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Twee maanden geleden lenzen vervangen. Sindsdien pijn in mijn oog, hoofdpijn, vermoeid, halo em slecht zicht op afstand. Twee keer controle zonder arts, problemen doorgesproken en men kwam niet verder dan geduld hebben. Gebeld vanwege probleem, zou teruggebeld worden niet gebeurd. Zicht is bij het ene oog 60 en bij het andere 80 procent. Een kleine verbetering maar wel teleurstellend.

Peter uit: Den Helder

08-05-2017

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Allebei de ogen voorzien van een replacelens. Behandeling duurde ongeveer 20 minuten en was totaal pijnloos.
Gezien de afstand werd er een hotel geboekt voor 2 personen zodat de.volgende dag de nacontrole kon plaatsvinden.
Het zicht is nu perfect, leesbril is in de prullenbak beland.

Harriet uit: Helmond

29-03-2017

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Ik heb allebei mijn ogen laten doen en ik zie voor 200 procent weer, zelfs de kleinste lettertje. Ik heb er geen minuut spijt van gehad, ik had dit veel eerder moeten doen, dan was mij al die brillen, contactlenzen, leesbrillen gespaard gebleven. Vele dank aan FYEOMEDICAL.

Harriet uit: Helmond

29-03-2017

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Voor mijn gevoel was er een groot wonder gebeurd. De arts garandeerde mij dat ik 100 procent weer kon zien, maar ik kan zelfs 200 procent zien, zelfs de piepkleine lettertjes kan ik nu lezen en ook van veraf kan ik goed lezen. Met een woord FANTASTISCH.

Annie uit: Valkenswaard

19-03-2017

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Super deskundige begeleiding en goede uitleg . Voor onderzoek is goed en goede uitleg . Ik ben er zeer over te spreken en raad het iedereen aan .

frans uit: helmond

31-01-2017

goede dag blij dat u dit even leest ik heb gister 30-1-2017
een Replacelens in 2 ogen laten plaatsen en de dag erna kon ik al echt goed zien op alle afstanden.
ik kan het echt aan iedereen aanbevelen
zonder pijn de wereld gaat weer open voor je geen bril of lenzen meer echt super

PTJ uit: Wateringen

26-01-2017
5,2

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Ik heb jammer genoeg mijn vrouw , mijn zus en nog twee anderen verteld hoe goed het was, maar daar heb ik nu spijt van. Ik zit zelf al een week door een spin te kijken en mijn oog gaat steeds meer geïrriteerd raken, na een paar keer bellen nog steeds geen contact gehad, afgelopen dinsdag is er nog een vriend van mij geholpen, had ik het maar eerder geweten dan had ik hem gewaarschuwd.

Ingrid uit: Venray

07-10-2016

Ervaring met: Extralens Implantatie, Replacelens Implantatie

Na het plaatsen van replacementlenzen was er bij mij nog een laserbehandeling en het plaatsen van extralenzen nodig. Vandaag heb ik mijn laatste controle gehad en mijn zicht is 100%! Ik heb heel gelukkig met het behaalde resultaat, de deskundigheid en betrokkenheid van alle medewerkers. Mijn grote dank, complimenten en groetjes vooral aan Christel, dr. Kerkhoff en de dames aan de receptie.