Beoordelingen Fyeo Medical

Ervaring met: Ooglaseren

Leon uit: Ouddorp

13-05-2018

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Het resultaat van de behandeling is in mijn beleving belangrijker dan de rapportcijfers.
En dat resultaat mag er zeker wezen ..... dat is een gevoel, een beleving, niet in een getal uit te drukken ..... ik ben 69 jaar en kan de kleinste lettertjes lezen. En niet alleen vandaag, maar de rest van mijn leven en zonder bril.

Jet uit: Achel, België

11-05-2018

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Uitstekende kliniek. Professioneel. Duidelijke uitleg. Heb verschillende klinieken vergeleken, maar had hier meteen een goed gevoel bij. Ik was bijzonder zenuwachtig, maar na wat kalmeringstabletjes gaf ik me totaal over. Binnen 20 minuutjes was het gebeurd. Geen centje pijn. Ik ben zeer deskundig behandeld door dr. Kerkhoff. Maar ben ook zeer tevreden over de optometristen, assistenten en frontdeskmedewerkers. Allemaal zeer geduldig. Als je overweegt zo'n ingreep te laten doen, kan ik je deze kliniek zeer zeker aanraden!

Wout uit: Eersel

11-05-2018

Ervaring met: Replacelens Implantatie

In alle opzichten uiterst tevreden.

E. uit: Deurne

06-05-2018
8,2

Ervaring met: Extralens Implantatie

Blijf vooral goed doorvragen als uit je vooronderzoek iets afwijkend blijft. Dat je goed geïnformeerd je eigen keuzes kan maken en niet onwetend het beleid van de arts volgt. Daar mag iets meer aandacht voor vanuit fyeo. Voor de rest goed geholpen en nadat bovenstaande is aangekaart ook goed opgepakt. Prima behandeling en prima kliniek verder met deskundige medewerkers.

Heleen uit: Valkenswaard

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Ik had dit jaren eerder moeten doen !
Uiterst professionele en klantvriendelijke kliniek.
En het resultaat is fantastisch
2 trifocale lenzen , Catalys gebruikt, en de dag na de ingreep ...haarscherp zicht !!
Bye Bye leesbrillen

Ervaring met: Extralens Implantatie

Als echtpaar begin dit jaar allebei geholpen. Niet te geloven dat we geen bril meer op hoeven. Jullie zijn een geweldig, kundig en betrokken team. Ik zal FYEO MEDICAL zeker aanbevelen.

Leendert uit: Nijmegen

9,7

Ervaring met: Extralens Implantatie

Het vooronderzoek, het advies omtrent welke lens, de behandeling en nazorg heb ik als zeer prettig en professioneel ervaren. Ik beveel FY3O dan ook aan iedereen aan.

Marijke uit: Asten

25-04-2018
7,8

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Het is nogal spannend om aan je ogen geholpen te worden maar je wordt super goed begeleid!

Britt

24-04-2018