Beoordelingen Fruytier Lawyers in Business

• Betrokkenheid 9,6

InnoVoMusic Holding B.V. uit: Amstelveen

08-01-2019

Geholpen door: Myrddin van Westendorp

Fruytier Lawyers in Business heeft een hele goede indruk gemaakt en zou ik zeker aan bevelen. Ook op pro-activiteit zou ik een hoge score gegeven hebben.

GreenChem Holding B.V. (Patrick Mac-Donald) uit: Breda

08-01-2019

Geholpen door: Myrddin van Westendorp

Over het algemeen zijn wij als GreenChem erg tevreden over Fruytiers. Er wordt pro-actief meegedacht met ons, soms hebben ze aan een paar woorden genoeg. Het scheelt natuurlijk ook dat Fruytier (Myrddin voornamelijk) bekend is met de hele historie van GreenChem.

Olivier Verburg uit: Amsterdam

Geholpen door: Myrddin van Westendorp

Ik ken Myrddin als een advocaat met lef die met praktische oplossingen komt bij complexe juridische vraagstukken, zowel binnen als buiten de rechtszaal. In mijn rol als Director bij Colliers international heb ik meerdere van onze nationaal en internationaal opererende opdrachtgevers voorgesteld aan Myrddin en zij zijn zeer tevreden.

Ukomst BV uit: Voorhout

Geholpen door: Myrddin van Westendorp

Myrddin is een ervaren advocaat, hij heeft een helder beeld waar het probleem ligt en weet dit op de juiste manier over te brengen in een zitting.

Cornucopia Participaties uit: Hillegom

Geholpen door: Myrddin van Westendorp

In het laatste dossier heb ik zelf op een gegeven moment de afstemming met klant gedaan, omdat zij een advocaat als "te zwaar" ervoeren. Dit doet niet af aan de deskundigheid van de begeleidend advocaat (in mijn situatie Myrddin)

Jan de Wolff / Archifact uit: Haarlem

Geholpen door: Myrddin van Westendorp

De betrokkenheid van Myrddin voelt als een verleng-arm van de organisatie. Prettige samanwerking

Wim Boef uit: Amsterdam

Geholpen door: Myrddin van Westendorp

zeer to The point en duidelijk en meedenkend

Edwin uit: Langbroek

Geholpen door: Myrddin van Westendorp

Myrddin is een prettige en deskundige advocaat die mij goed geholpen heeft. Zijn manier van communiceren is helder, to-the-point en zeer goed te begrijpen. Daarnaast denkt hij goed mee en geeft een realistisch advies

BK Corporate uit: Amsterdam

Geholpen door: Myrddin van Westendorp

Op korte termijn de juiste praktische input gekregen bij arbeidsrecht issues die speelden met werknemers.

Jan-Hein van Leeuwen / TaxAble - experts in tax uit: Amsterdam

Geholpen door: Myrddin van Westendorp

Als fiscaal jurist werk ik regelmatig samen met Myrddin om civiele aspecten en/of contracten door te nemen of op te laten stellen voor mijn clienten. Myrddin is daarbij zeer bedreven, to the point, snel en efficient. Kortom een hele bekwame advocaat en plezierig om mee (samen) te werken.