Beoordelingen Fruytier Lawyers in Business

13-11-2018

Monique

30-10-2018

Geholpen door: Koen Wanders

Ik kreeg te maken met een vereffening, ern terrein waar ik geen enkele ervaring mee had. Koen Wanders heeft het hele traject begeleid en naar tevredenheid succesvol afgerond.

DAMIAN GWOZDZ

22-10-2018

Helped by Koen Wanders

Experience:
Always ready to help, very communicative, highly recommended!

Hans Mart Groen / Airconet bv uit: Wassenaar / Waddinxveen

16-10-2018

Geholpen door: Koen Wanders

Professioneel, to-the-point, scenarion advies, duidelijk over te verwachten kosten, resultaat van procedure boven verwachting.

Zec/Serengeti d.o.o. from Croatia

16-10-2018

Helped by Koen Wanders

Experience:
Koen has been of great help and professionally did the job for which we have engaged him.

Wed K Brouwer VerhuurBV uit: Zaandam

15-10-2018

Geholpen door: Mignon Meermans

Het laatste dossier was een (uiteindelijk) gewaagd appel bij Hof Amsterdam mn gelet bestaande jurispudentie. Het niet willen accepteren en als advocate dit aan ons te vertalen is best bijzonder. Het was een lange weg die wij hebben begaan maar uiteindelijk heeft het recht gezegevierd en niet in laatste plaats door betrokkenheid Mignon maar, stiekum ook haar bevlogen collegas! Dank

Paulin hiwat uit: Amsterdam

06-07-2018

Geholpen door: Jop Fellinger

Dhr Fellinger straald rust uit, en dat heb ik nodig wanneer ik in onverwachte situatie terecht bent gekomen en dringend advies en hulp nodig heb

Paulin hiwat uit: Amsterdam

06-07-2018

Jan, Rodger + sigmascreening uit: Wassenaar, Ravenstein, Amsterdam

22-06-2018

Geholpen door: Vincent van Oosteren

zeer positief. Goed tandem tussen Marcel en Vincent. Aanmerkelijk beter dan eerdere ervaringen met een andere medewerker van het kantoor