Beoordelingen Freo

• Duidelijke offerte 9,0

Leon uit: Aalten

9,6

Lening: Persoonlijke lening

Alles zeer duidelijk, offerte snel ontvangen en ook snel afgehandeld. Vriendelijke mederwerkers

K uit: Nijmegen

Lening: Persoonlijke lening

Het enige wat ik nog wel een verbeter puntje vind is dat je niet op de site kan berekenen wat je max zou kunnen lenen je vraagt bij je offerte een bedrag aan maar je weet pas na de beoordeling of je het kan lenen.

Lilian uit: Meerssen

7,3

Lening: Persoonlijke lening

Op zich ben ik tevreden over de gang van zaken. Alleen met betrekking tot de snelheid voor het aanvragen van een lening zou het wellicht een punt zijn als men de klant binnen een dag of drie zou kunnen laten weten of iets akkoord is. In mijn geval zou ik binnen vijf dagen een telefoontje krijgen maar ik ontving gewoon op dag vijf een mail die ik toevallig opende.

Jeanette uit: Geldermalsen

12-08-2017
9,8

Lening: Persoonlijke lening

Alles wordt heel vlot afgehandeld, snel een offerte en als je belt, vriendelijk contact, goede rente en snel uitbetaling van je geleende bedrag. Al met al ben ik zeer tervreden.

Jur uit: Amsterdam

9,8

Lening: Doorlopend Krediet

Ik heb louter positieve ervaringen. Ook in het verleden.

A. uit: Amsterdam

7,4

Lening: Persoonlijke lening

Vrij simpel aanvraagproces. Doorlooptijden wat documenten controle betreft behoorlijk lang.

Wim uit: Westervoort

7,8

Lening: Persoonlijke lening

Over het geheel genomen ben ik zeker tevreden over mijn contacten met medewerkers van Freo en het verloop van mijn aanvraagprocedure. Ik heb daarbij wel een tweetal positief kritische kanttekeningen:
Nadat de aanvraagprocedure al enkele dagen liep, werd om aanvullende informatie gevraagd, waarvan in eerste instantie was gezegd dat deze niet nodig was. Daarnaast duurde de procedure langer dan was "voorgespiegeld". Toch krijgt Freo (de medewerkers) als eindcijfer van mij een acht!

Dave uit: Nijmegen

9,5

Lening: Persoonlijke lening

Het enigste probleem was dat je na het uploaden van de documenten daar niks meer aan kan veranderen of er een document bij kan doen zonder eerst te bellen met jullie.
Verder top 👍🏼

Robert uit: Arnhem

08-08-2017
8,1

Lening: Doorlopend Krediet

Snel geregeld en goede communicatie. Relatief lage rente.

Davy uit: Schiedam

07-08-2017
5,8

Lening: Persoonlijke lening

Na het eerste telefonisch gesprek was het allemaal geen probleem en kon alles op zeer korte termijn geregeld worden. Uiteindelijk duurde het een aantal weken en werden er steeds weer nieuwe gegevens gevraagd.