Beoordelingen Freo

antonius uit: FRANEKER

08-12-2017
8,5

Lening: Persoonlijke lening

Kanttekening bij Snelheid = mede door van mijn kant het technisch onvermogen om de door u gewenste/vereiste bescheiden zsm te verstrekken is er een zekere vertraging in de afwikkeling ontstaan. Bij u geldt, denk ik, dossier niet compleet dan opnieuw een wachttijd van ca 5 werkdagen. Snap ik ergens wel maar dat kan anders/beter/sneller. Voor het overige heb ik ontzettend aardige, voorkomende, informatieve mensen aan de telefoon gehad. Zelden dit zo meegemaakt, bravo, mijn complimenten. zie mijn waardering! vriendelijk gegroet, Ton Achterberg

Esther uit: Alphen aan den Rijn

07-12-2017
7,8

Lening: Persoonlijke lening

Bij de aanvraag van de offerte lijkt er van alles mogelijk. Uiteindelijk blijkt dit niet te kunnen. Wat zorgt voor een teleurstelling

Mark uit: Krimpen ad ijssel

07-12-2017
2,8

Lening: Doorlopend Krediet

3 maal gebeld over hetzelfde onderwerp en 3 maal verschillende antwoorden. De medewerkers bij Freo roepen maar wat. Slechte ervaring.

John uit: Landgraaf

Lening: Doorlopend Krediet

snelle afhandeling van de aanvraag.

Petra uit: Hoogarspel

Leon uit: Breda

9,8

Duidelijk verhaal, goede service

Yvonne uit: Maassluis

05-12-2017
1,0

Lening: Doorlopend Krediet

Houden zich niet aan de afspraak! En je moet vervolgens heel lang wachten of het goed gekeurd wordt. Er worden toezeggingen gedaan die ze niet nakomen!!!

leni uit: oud beijerland

03-12-2017

Maria uit: Akersloot

30-11-2017

Lening: Persoonlijke lening

De aanvraag was gemakkelijk en snel. Alleen één klein dingetje. Ik zou na goedkeuring van de aanvraag een email ontvangen. Die heb ik nooit gehad. Ik zag alleen per toeval dat het geld naar me rekening was overgemaakt. Ook ben ik niet geïnformeerd over de hoeveelste van de maand het geld van mijn rekening wordt afgeschreven. Maar verder alles prima.