Beoordelingen Frencken Schilderwerken

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 8,8

Paul uit: Empel

15-08-2017
9,8

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Door de goede ervaring en kwaliteit deze keuze gemaakt

Vakmanschap, goede adviezen, keurig gewerkt, komt afspraken goed na. Al met al zeer tevreden over Roel !

Bram

Zeer goed, en netjes

Eveline uit: Waalwijk

01-07-2017
9,8

Roel Frencken is een ervaren schilder die ├ęcht meedenkt. Zijn expertise op het gebied van schilderen en houtrotreparatie kwam bij onze woning goed van pas. Hij gaat graag een beetje verder om de puntjes op de i te zetten. Met ons volle vertrouwen gaven wij Roel Frencken een sleutel om ook zelfstandig om en rond het huis aan de slag te gaan. Ik kan Roel Frencken aan iedereen van harte aanbevelen.

Sjors uit: Den Dungen

12-06-2017
7,0

Op een nette en rustige manier de werkzaamheden uitgevoerd en tijdens het traject nog voldoende flexibiliteit geboden om de werkzaamheden aan te passen na onderling overleg.

Niek uit: Vught

09-06-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Hij adviseerde deze verf.

Prima werk afgeleverd en ons huis staat weer goed in de verf

D uit: 'S-HERTOGENBOSCH

03-06-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Hoogstaande kwaliteit

Roel heeft al het houtwerk aan de buitenzijde van onze woning geschilderd. Roel is een vakman en werkt nauwkeurig en netjes. Wij hebben het hele project als zeer prettig ervaren.

Patrick uit: Maren Kessel

15-04-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Duurzaam en hoog kwalitatief product.

Al het schilderwerk zeer netjes uitgevoerd, toont vakmanschap. Geeft goed advies, en ruimt alles netjes op nadat de klus geklaard is.

Peter uit: s'-Hertogenbosch

14-03-2017
7,9

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: voortzetting voor een gekozen product dat geheel voldoet.

Boven verwachting een goede schilder!

C. uit: Nuland

09-03-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Op advies van de schilder.

De werkzaamheden zijn helemaal conform de afspraken en de verwachten afgewerkt. Het huis is er veel mooier en completer van geworden. Wij zijn er heel erg tevreden over het eindresultaat.