Beoordelingen Frencken Schilderwerken

01-12-2017

Voor herhaling vatbaar!

Joris

25-09-2017

Wij hebben uitstekende ervaringen met Frencken Schilderwerken. Zowel voor binnen als buiten. De afspraken zijn duidelijk en worden steeds nagekomen. Alles gaat in goed overleg, je wordt goed op de hoogte gehouden en het werk wordt zorgvuldig uitgevoerd.

Dinja uit: Rotterdam

03-09-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Kwaliteit en goede referentie

Frencken schilderwerken is een vakman die liever langer bezig is, zodat het wordt zoals het hoort. Neemt de tijd, is secuur, netjes en transparant in kosten en mogelijkheden.
Ik laat hem graag terugkomen als het weer nodig is.

Paul uit: Empel

15-08-2017
9,8

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Door de goede ervaring en kwaliteit deze keuze gemaakt

Vakmanschap, goede adviezen, keurig gewerkt, komt afspraken goed na. Al met al zeer tevreden over Roel !

Bram

Zeer goed, en netjes

Eveline uit: Waalwijk

01-07-2017
9,8

Roel Frencken is een ervaren schilder die ├ęcht meedenkt. Zijn expertise op het gebied van schilderen en houtrotreparatie kwam bij onze woning goed van pas. Hij gaat graag een beetje verder om de puntjes op de i te zetten. Met ons volle vertrouwen gaven wij Roel Frencken een sleutel om ook zelfstandig om en rond het huis aan de slag te gaan. Ik kan Roel Frencken aan iedereen van harte aanbevelen.

Sjors uit: Den Dungen

12-06-2017
7,0

Op een nette en rustige manier de werkzaamheden uitgevoerd en tijdens het traject nog voldoende flexibiliteit geboden om de werkzaamheden aan te passen na onderling overleg.

Niek uit: Vught

09-06-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Hij adviseerde deze verf.

Prima werk afgeleverd en ons huis staat weer goed in de verf