Beoordelingen FotoXperience

• Het belang van goede fotos 9,5

Jeel uit: Amsterdam

10-08-2017

Positieve ervaring:
Al jarenlang onze vaste fotograaf naar volle tevredenheid!

Jerry uit: Amstelveen

09-08-2017

Positieve ervaring:
Goede fotograven, die ook zelf iets moois willen leveren.
Altijd correct en bereid iets verder te gaan dan de gemiddelde fotograaf.

Geen

Atwil uit: Hollandsche Rading

05-08-2017

Positieve ervaring:
Ik ben wat men wel eens omschrijft als " een veeleisende klant": zelf enthousiast fotograaf; weet heel goed wat ik wil en waarom en perfectionistisch ingesteld. Veel bedrijven vinden klanten zoals ik (wij) "lastig" en zien ons liever niet als klant. FotoXperience ging gewoon de uitdaging aan en overtrof onze verwachtingen met uitstekend en creatief beeldmateriaal. In één woord:"TOP!!"

Negatieve ervaring:
Backoffice is niet altijd op de hoogte van wat de eigen producten precies inhouden. Ook is de afsprakenagenda niet altijd bij of beschikbaar tijdens telefonisch overleg.
Advies: professioneel en full time invullen in plaats van er zo goed mogelijk bij doen.

M.M. uit: Zeist

24-04-2017

Positieve ervaring:
Onze ervaring met Gisella Botma was zeer prettig.
Ze heeft echt een goede blik en gevoel voor het maken van de juiste foto.

Danny uit: Best

28-02-2017
9,8

Positieve ervaring:
Hele vriendelijke fotograaf die er alles aan doet om je huis zo goed mogelijk te presenteren aan eventuele kopers. Geeft goedeen uitleg waarom hij wat doet. Al met al een hele kundige en aardige fotograaf die zij geld zeker waard is.

Pieter uit: Hilversum

10-01-2017

Positieve ervaring:
Zeer plezierige ervaring met de fotograaf met een verbluffend resultaat.

Geen negatieve ervaring.

Petra uit: Amersfoort

09-01-2017

Positieve ervaring:
Je komt zeer professioneel over. Je weet waar je over praat en kunt goed aangeven hoe de foto's gemaakt moeten worden. Dit blijkt uit het resultaat, heel fraai! Dank!

Greet & Gert uit: Purmerend

08-12-2016

Positieve ervaring:
FotoXperience werkt met zeer vriendelijke professionele fotografen.
De fotografen zijn snel, nauwkeurig, behulpzaam, sociaal en hebben echt oog voor detail!
FotoXperience zet net dat extra stapje wat het verschil maakt in de presentatie van mijn woning!
Daarbij is ook de levering zeer snel.
En niet te vergeten zij leveren een waanzinnig eindresultaat!
Kortom ik raad FotoXperience een ieder aan die zijn/haar woning in de verkoop wil zetten!
PS. Wij hadden er een prachtige 3D-scan bij! Wat een techniek heel bijzonder!
Mijn dank is groot!

Siedse

16-10-2016

Positieve ervaring:
Erg prettige ervaring, kundige fotograaf die niet te beroerd was om mee te helpen de laatste puntjes op de i te zetten alvorens de foto's en video gemaakt zouden worden. Diezelfde avond zelfs alle foto's en de video al helemaal bewerkt ontvangen, nog mooier dan verwacht!

Barnhoorn Vemeer makelaars uit: Badhoevedorp

27-09-2016
9,5

Positieve ervaring:
Zijn erg behulpzaam en denken altijd mee. Staan altijd open voor suggesties en leveren de foto's altijd onwijs snel aan.

n.v.t.