Beoordelingen FotoXperience

• Het belang van goede fotos 9,5

Esther uit: Schoorl

17-11-2017

Positieve ervaring:
Direct bij binnenkomst van de fotografe had ik het gevoel dit komt goed. Ze kwam zeer professioneel over met veel gevoel voor detail. Ze nam ruim de tijd en ging precies te werk. De foto's zijn erg mooi geworden, wij zijn zeer tevreden. Ook de korte video is super leuk geworden. De volgende keer zal ik zeker weer contact opnemen met FotoXpercience!

alleen positief

Donald uit: Leiden

25-10-2017
8,5

Ik ben: bedrijf

Positieve ervaring:
Het betrof een spoed opdracht om binnen korte tijd een foto reportage + film opname voor de verkoop van een ruimtelijke afwijkende woning. Zeer vakkundige fotografie en montage van de film. Sfeer, detail en ruimtelijkheid van de woning komen in beide producten zeer goed tot uiting.

geen

Romy uit: Haarlem

21-10-2017

Jeel uit: Amsterdam

10-08-2017

Ik ben: makelaar

Positieve ervaring:
Al jarenlang onze vaste fotograaf naar volle tevredenheid!

Jerry uit: Amstelveen

09-08-2017

Ik ben: makelaar

Positieve ervaring:
Goede fotograven, die ook zelf iets moois willen leveren.
Altijd correct en bereid iets verder te gaan dan de gemiddelde fotograaf.

Geen

Atwil uit: Hollandsche Rading

05-08-2017

Positieve ervaring:
Ik ben wat men wel eens omschrijft als " een veeleisende klant": zelf enthousiast fotograaf; weet heel goed wat ik wil en waarom en perfectionistisch ingesteld. Veel bedrijven vinden klanten zoals ik (wij) "lastig" en zien ons liever niet als klant. FotoXperience ging gewoon de uitdaging aan en overtrof onze verwachtingen met uitstekend en creatief beeldmateriaal. In één woord:"TOP!!"

Negatieve ervaring:
Backoffice is niet altijd op de hoogte van wat de eigen producten precies inhouden. Ook is de afsprakenagenda niet altijd bij of beschikbaar tijdens telefonisch overleg.
Advies: professioneel en full time invullen in plaats van er zo goed mogelijk bij doen.

M.M. uit: Zeist

24-04-2017

Positieve ervaring:
Onze ervaring met Gisella Botma was zeer prettig.
Ze heeft echt een goede blik en gevoel voor het maken van de juiste foto.

Danny uit: Best

28-02-2017
9,8

Positieve ervaring:
Hele vriendelijke fotograaf die er alles aan doet om je huis zo goed mogelijk te presenteren aan eventuele kopers. Geeft goedeen uitleg waarom hij wat doet. Al met al een hele kundige en aardige fotograaf die zij geld zeker waard is.

Pieter uit: Hilversum

10-01-2017

Positieve ervaring:
Zeer plezierige ervaring met de fotograaf met een verbluffend resultaat.

Geen negatieve ervaring.

Petra uit: Amersfoort

09-01-2017

Positieve ervaring:
Je komt zeer professioneel over. Je weet waar je over praat en kunt goed aangeven hoe de foto's gemaakt moeten worden. Dit blijkt uit het resultaat, heel fraai! Dank!