Beoordelingen Norbert Waalboer Fotografie

Michael uit: Utrecht

19-02-2018
9,6

Ervaring met: Portret zakelijk

Bijzonder tevreden met mijn portretfoto. Norbert nam de tijd, door zijn enorme ervaring ziet hij meteen wat de juiste hoek is. Foto’s keurig afgeleverd met finishing touch. Een foto als deze maakt de uitstraling van bijvoorbeeld een LinkedIn profiel meteen een stuk professioneler. Beslist aan te bevelen.

Sally uit: Utrecht

05-02-2018

Ervaring met: Portret zakelijk

I don't normally enjoy having my photo taken but Norbert made me feel at ease. I'm very happy with the result and it's now on my website and LinkedIn profile :)

Edwin uit: Doorn

03-02-2018

Ervaring met: Portret zakelijk

Zeer prettig om mwe samen te werken en goed resultaat. Kunstenaar achter photoshop.

Bouke uit: Utrecht

27-12-2017

Ervaring met: Portret familie/groep

We hebben ons familieportret bij Norbert laten maken, en we hebben hem ervaren als een hele sympathieke, meedenkende, professionele fotograaf. We voelden ons snel op ons gemak, en binnen no-time hadden we een leuke, levende foto. In het verleden duurde dat bij andere fotografen langer om in de stemming te komen. We zijn heel tevreden.

Marc Nico uit: Zandvoort

06-12-2017

Ervaring met: Portret zakelijk

Ruim 15 jaar geleden werkten we samen aan twee companymagazines. Via LinkedIn bleef ik Norbert volgen en toen het tijd werd voor mijn nieuwe profielfoto maakte ik een afspraak in Utrecht.

Hij ging in zijn studio zeer geduldig en fanatiek op zoek naar de beste houding en blik. Met zijn aandacht voor details is het eindresultaat zeer geslaagd. Binnen 4 uur na online publicatie kreeg ik al meer dan 40 complimenten op mijn portret!

Norbert is al bijna 25 jaar een vakman.

Marco uit: Zeist

03-11-2017

Ervaring met: Portret zakelijk

In een eenvoudig bedrijfsverzamelgebouw bevindt zich de professionele studio van Norbert Waalboer. het contact met Norbert is professioneel en tijdens een kopje koffie worden de verwachtingen besproken en stelt Norbert je op je gemak.
Ook tijdens fotosessie laat hij je ontspannen en zoekt naar de beste houding, belichting en -last but not least- uitstraling.

Na afloop gaat hij met de bewerking van de foto's aan de slag en betrekt je in het proces van retoucheren en optimaliseren. Het resultaat kun je zien op mijn LinkedIn-profiel (linkedin.com/in/houthuijzen).

Annalies uit: Vleuten

13-10-2017
9,8

Ervaring met: Portret zakelijk

Wat begon als "even" foto's laten maken, eindigde in een energyboost. Norbert maakt in een korte tijd geweldige foto's en weet een aantal typerende karaktereigenschappen in een foto vast te leggen. Ik kreeg veel complimenten op mijn foto's. Een echte aanrader!

Derk Jan uit: Heerhugowaard

26-09-2017

Ervaring met: Portret familie/groep

Ik vind de foto verrassend mooi.
Zo scherp, en zo strálend, terwijl de kleren sober zijn en de achtergrond donker.
Mijn eerste reactie: het lijkt een balletkoppel: qua houding en kleding.
Andere reactie : wat een mooie kinderen, en : wat is Joost groot (hoorde dat het lengteverschil visueel nog enigszins was verdoezeld).
Hoorde van alle instructies die gegeven werden, Toch is het natuurlijk, natuurgetrouw in beeld gebracht.
Hartelijk dank voor dit mooie kunstwerk

Vincent

25-09-2017

Ervaring met: Portret zakelijk

Zojuist een profielfoto laten maken. Ik ben zeer tevreden met het resultaat, en met name ook met de wijze waarop Norbert naar dit resultaat toe werkt. Norbert benadert zijn vak met enthousiasme en zeer professioneel. Hij neemt de tijd voor de fotoshoot en is niet snel tevreden met het resultaat. Toch hoofd nog een beetje bijdraaien of kin omhoog. Erg leuk is dat je live kunt meekijken met het kiezen en bewerken van de foto, zodat je ziet hoe het uiteindelijke resultaat bereikt wordt. Profielfoto ook direkt per mail ontvangen. Klaar voor gebruik.
Mooie studio, goede ontvangst en pettig persoon. Wat mij betreft een aanrader om met Norbert te werken voor welke fotografie uitdaging dan ook.

Margot uit: Utrecht

24-09-2017

Ervaring met: Portret familie/groep

Het was een hele leuke ochtend om samen met Norbert de perfecte foto te maken! Ik beveel Norbert zeer aan.