Beoordelingen Norbert Waalboer Fotografie

• Creatieve uitwerking foto's 9,4

Sep uit: Utrecht

15-07-2018

Ervaring met: Portret zakelijk

Recentelijk 2 zakelijke portretfoto's laten maken bij Norbert met verschillende achtergronden. Ik ben super tevreden over de foto's en heb gelijk verschillende complimenten gekregen op mijn werk. Norbert neemt de tijd om de opzet door te nemen, let op de kleine details, de vorm van je gezicht, en zorgt uiteindelijk voor een super resultaat. Ik zou Norbert absoluut aanbevelen.

Eva uit: Zeist

19-06-2018

Ervaring met: Portret zakelijk

Norbert maakt super mooie foto’s met een prettige begeleiding tijdens de fotosessie. Hij ziet heel goed hoe je gezicht het best op de foto staat en hoe je het best kan belichten. Ik ben heel blij met mijn zakelijke portretfoto’s. Dank Norbert!

Roos uit: Utrecht

14-05-2018

Ervaring met: Portret zakelijk

Norbert neemt rustig de tijd voor een drankje en een praatje voordat hij start met het maken van de foto's. Op die manier zorgt hij ervoor dat je ontspannen op de foto gaat. Tijdens het maken van de foto's geeft hij duidelijke aanwijzingen zodat je niet alleen ontspannen maar ook met een professionele uitstraling op de foto komt. Ik ben heel blij met het resultaat!

Ramses uit: Utrecht

19-03-2018

monique uit: vleuten

14-03-2018

Ervaring met: Portret familie/groep

op redelijk korte termijn konden wij met een grote groep terecht. Goede service, communicatie. Wij zijn erg blij met het resultaat.

Tessa uit: Utrecht

01-03-2018

Ervaring met: Portret zakelijk

Norbert nam uitgebreid de tijd en stelde me op m'n gemak. Hij werkte nauwkeurig en met oog voor detail. Ik was zeer tevreden met het uiteindelijke resultaat en ging met een goed gevoel en twee mooi bewerkte profielfoto's naar huis! Norbert, dankjewel!

Michael uit: Utrecht

19-02-2018
9,6

Ervaring met: Portret zakelijk

Bijzonder tevreden met mijn portretfoto. Norbert nam de tijd, door zijn enorme ervaring ziet hij meteen wat de juiste hoek is. Foto’s keurig afgeleverd met finishing touch. Een foto als deze maakt de uitstraling van bijvoorbeeld een LinkedIn profiel meteen een stuk professioneler. Beslist aan te bevelen.

Sally uit: Utrecht

05-02-2018

Ervaring met: Portret zakelijk

I don't normally enjoy having my photo taken but Norbert made me feel at ease. I'm very happy with the result and it's now on my website and LinkedIn profile :)

Edwin uit: Doorn

03-02-2018

Ervaring met: Portret zakelijk

Zeer prettig om mwe samen te werken en goed resultaat. Kunstenaar achter photoshop.

Bouke uit: Utrecht

27-12-2017

Ervaring met: Portret familie/groep

We hebben ons familieportret bij Norbert laten maken, en we hebben hem ervaren als een hele sympathieke, meedenkende, professionele fotograaf. We voelden ons snel op ons gemak, en binnen no-time hadden we een leuke, levende foto. In het verleden duurde dat bij andere fotografen langer om in de stemming te komen. We zijn heel tevreden.