Beoordelingen Norbert Waalboer Fotografie

Annalies uit: Vleuten

13-10-2017
9,8

Ervaring met: Portret zakelijk

Wat begon als "even" foto's laten maken, eindigde in een energyboost. Norbert maakt in een korte tijd geweldige foto's en weet een aantal typerende karaktereigenschappen in een foto vast te leggen. Ik kreeg veel complimenten op mijn foto's. Een echte aanrader!

Derk Jan uit: Heerhugowaard

26-09-2017

Ervaring met: Portret familie/groep

Ik vind de foto verrassend mooi.
Zo scherp, en zo strálend, terwijl de kleren sober zijn en de achtergrond donker.
Mijn eerste reactie: het lijkt een balletkoppel: qua houding en kleding.
Andere reactie : wat een mooie kinderen, en : wat is Joost groot (hoorde dat het lengteverschil visueel nog enigszins was verdoezeld).
Hoorde van alle instructies die gegeven werden, Toch is het natuurlijk, natuurgetrouw in beeld gebracht.
Hartelijk dank voor dit mooie kunstwerk

Vincent

25-09-2017

Ervaring met: Portret zakelijk

Zojuist een profielfoto laten maken. Ik ben zeer tevreden met het resultaat, en met name ook met de wijze waarop Norbert naar dit resultaat toe werkt. Norbert benadert zijn vak met enthousiasme en zeer professioneel. Hij neemt de tijd voor de fotoshoot en is niet snel tevreden met het resultaat. Toch hoofd nog een beetje bijdraaien of kin omhoog. Erg leuk is dat je live kunt meekijken met het kiezen en bewerken van de foto, zodat je ziet hoe het uiteindelijke resultaat bereikt wordt. Profielfoto ook direkt per mail ontvangen. Klaar voor gebruik.
Mooie studio, goede ontvangst en pettig persoon. Wat mij betreft een aanrader om met Norbert te werken voor welke fotografie uitdaging dan ook.

Margot uit: Utrecht

24-09-2017

Ervaring met: Portret familie/groep

Het was een hele leuke ochtend om samen met Norbert de perfecte foto te maken! Ik beveel Norbert zeer aan.

Paul uit: Nieuwegein

06-09-2017

Ervaring met: Portret zakelijk

Out of the blue zocht ik een goede fotograaf die voor mij een zakelijk en industrieel portret wilde maken. Via internet kwam ik op de mooie (portfolio-)site van Norbert Waalboer Fotografie uit. Hierop heb ik hem direct gebeld. Vanaf prille begin hebben Norbert en ik het doel en opzet van de foto's correct onderling besproken. Tijdens de shoot maakten we met z'n tweeën een goede setting en voordat de echte shoot begon had Norbert oog voor het kleinste detail (zelfs mijn jas werd extra getailleerd :-)) en de foto's werden daarna keurig gemaakt. Tijdens de shoot verteld Norman precies wat de juiste positie / houding is. Het eindresultaat van de foto's had ik binnen 1,5 uur na de sessie in huis! Helemaal top dus! Ik vond het een hele leuke en leerzame ervaring en beveel Norbert bij deze van harte aan! Groeten Paul Vocking

Jannephine uit: Utrecht

06-09-2017
9,6

Ik was niet zenuwachtig, maar ik sta niet graag op foto's. Dus lekker losjes jezelf ben je dan niet voor een portretfoto. Maar met Norbert was het leuk en dan komt er toch nog een prachtige foto uit.
Het enige minpuntje was dat het voor mij wat snel ging, maar dat kan niet anders als er een rij afspraken is. En de koffie smaakt prima!

ing. M.A.C.M. uit: UTRECHT Anders, namelijk: Social media sessie

01-07-2017

Ervaring met: Anders:

Een hele plezierige ervaring !

Barbara uit: Utrecht

19-04-2017

Ervaring met: Portret zakelijk

Voor een autenieke en professionele LinkedIn profielfoto kun je zeker bij Norbert terecht! Na een informele kennismaking heeft hij zijn werkwijze toegelicht en heeft hij tijdens het fotograferen op ontspannen wijze aanwijzigen gegeven om tot een prachtig resultaat te komen. Norbert weet de mooie kanten van een ieder in beeld te brengen en heeft oog voor detail. Bij het selecteren van de juiste foto kan hij feiloos het verschil aangegeven tussen 'een leuke foto' is en een 'zakelijke profielfoto'. Een echte aanrader voor wie op een professionele wijze gefotografeerd wil worden!

Bart uit: Utrecht Anders, namelijk: interieurfotografie

22-03-2017

Ervaring met: Anders:

Norbert fotografeert al jaren onze maatwerk keukens. Het succes van Keukenwerkplaats is mede te danken aan de kwaliteit van zijn foto's. Hij heeft veel oog voor de lichtinval en weerspiegelingen en plaatst vaak in de studio verschillende foto's over elkaar om alles goed uit te lichten.

Janine uit: Utrecht

06-03-2017

Ervaring met: Portret familie/groep

Norbert is relaxed, toegankelijk en neemt alle tijd om een mooie foto te maken. Ik ben heel tevreden en ben erg blij met de profielfoto die hij maakte. Top.