Beoordelingen Fotobelevenis

• Personeel 9,2

Yvonne uit: Uithoorn

20-02-2019
9,9

Het fotohokje was echt de kers op de taart van ons feestje! Een super leuke activiteit om te doen tijdens een feest met een blijvend tastbaar aandenken voor iedereen. Kwaliteit van de foto’s zijn ook erg goed. Echt een 100% aanrader!!

Kathleen uit: Diegem

20-02-2019

De samenwerking met Fotobelevenis verliep ontzettend vlot. Zeker voor herhaling vatbaar.

Kirsten uit: Vianen

07-02-2019

Onze medewerkers hebben geweldig veel lol gehad met de flitskist! De fotostrips hangen verspreid door ons kantoor - een leuke herinnering aan de Kick-off 2019.

De communicatie verliep uitstekend en alle medewerkers van Fotobelevenis (van degene die de factuur stuurde tot de collega die ons hielp bij de Flitskist) waren vriendelijk, vrolijk en behulpzaam. Complimenten!

fleur uit: ams

04-02-2019
8,5

Hokje zelf vonden we niet van hoge kwaliteit.
Verder tevreden met de service!

Arjan uit: Rotterdam

26-01-2019

Zoals vorig jaar weer goede ervaring

B uit: Amsterdam

26-01-2019

Inge uit: Hem

24-01-2019

Het was top, bedankt!!!

Karin uit: Zwolle

22-01-2019

Het is een echte aanvulling op ons feest geweest. Studenten stonden in de rij en kregen allemaal de foto mee met daaronder de tekst die voor ons heel belangrijk was om te onthouden. Superhandig.

Tessa uit: Haarlem

11-01-2019
9,5

Het was weer leuk om de herinneringen vast te leggen door middel van het fotohokje bij onze Kerstlunch!

Konica Minolta uit: Amsterdam

04-01-2019

Voor onze kerstborrel hebben wij gebruik gemaakt van het VW fotobusje. Dit was een groot succes! Aan alles is gedacht en dit wordt met de grootste zorg uitgevoerd door de medewerkers van de Fotobelevenis.