Beoordelingen Foto op Grafsteen

• Personeel 9,3
  • Nazorg en garantie 9,2

Jenny uit: 9150 BAZEL- BELGIË

03-12-2017

Super-mooi resultaat! Heel tevreden! We zeggen het zeker verder! Bedankt voor alles

Petra uit: België

22-11-2017

Correcte en snelle afhandeling!

Koen uit: Gent

01-11-2017

De foto was iets bleker uitgevallen dan ik in gedachten had, maar de service was prima. Snel gebakken, gefotoshopt zoals gevraagd, veel mailcontact ook na de verkoop.

R uit: Bovenkarspel

29-10-2017

Ik wist wat ik wilde en ben zeer tevreden over het resultaat, ben heel goed geholpen.

Gardel uit: Paramaribo - Suriname

04-05-2017

Na opdracht te hebben gegeven voor het maken van een foto-tegel, werd er keurig volgens afspraak binnen een week afgesproken op de begraafplaats om het werk op te leveren. De foto-tegel is van zeer goede kwaliteit en de service van het personeel was heel gastvriendelijk.

08-03-2017
7,9

Fam. uit: Kampen

16-01-2017

Wij zijn uitermate tevreden over uw bedrijf, alles is keurig geregeld. Hartelijk dank voor alle goede zorgen.

wilfried uit: schilde belgium

15-12-2016

Het was ok

Christiaan uit: Hulshout

10-11-2016

Professioneel, correcte afspraken en verzending. Zeer betrouwbaar en prima kwaliteit!!

Tanja uit: Rekem -belgie

06-11-2016

Ik had een heel oude foto familie foto,de enige eigenlijk waarvan ik graag mijn voorouders samen op een porseleinen foto had voor op de grafsteen. De foto is zeer mooi geworden,heel duidelijk en scherp en de achtergrond ( andere mensen) goed weggewerkt. Dit was moeilijk lijkt me aangezien de toestand van de oude foto. Zeer dankbaar voor hetgeen mogelijk gemaakt is .