Beoordelingen Foto op Grafsteen

• Personeel 9,2
  • Nazorg en garantie 9,1

Gardel uit: Paramaribo - Suriname

04-05-2017

Na opdracht te hebben gegeven voor het maken van een foto-tegel, werd er keurig volgens afspraak binnen een week afgesproken op de begraafplaats om het werk op te leveren. De foto-tegel is van zeer goede kwaliteit en de service van het personeel was heel gastvriendelijk.

08-03-2017
7,9

Fam. uit: Kampen

16-01-2017

Wij zijn uitermate tevreden over uw bedrijf, alles is keurig geregeld. Hartelijk dank voor alle goede zorgen.

wilfried uit: schilde belgium

15-12-2016

Het was ok

Christiaan uit: Hulshout

10-11-2016

Professioneel, correcte afspraken en verzending. Zeer betrouwbaar en prima kwaliteit!!

Tanja uit: Rekem -belgie

06-11-2016

Ik had een heel oude foto familie foto,de enige eigenlijk waarvan ik graag mijn voorouders samen op een porseleinen foto had voor op de grafsteen. De foto is zeer mooi geworden,heel duidelijk en scherp en de achtergrond ( andere mensen) goed weggewerkt. Dit was moeilijk lijkt me aangezien de toestand van de oude foto. Zeer dankbaar voor hetgeen mogelijk gemaakt is .

Rob uit: Amsterdam

12-05-2016

Geweldig, zeer tevreden !.

Afzal uit: Suriname

09-11-2015

Heel correct en beleef man die me geholpen heeft met alles van ontwerp tot plaatsen ik ben er heel blij mee

Ger uit: Zeist

13-07-2015
8,5

Afdruk van foto is lichter op porselein dan origineel. Dus goede foto aanleveren is belangrijk. Er werd direct een nieuwe gemaakt.

Koen uit: Belgiƫ

22-04-2015

Vandaag pakketje ontvangen.
Alle verwachtingen zijn ingelost.
Ziet mij er een stuk degelijker uit dan het gene hier op de markt aangeboden wordt,en dit tegen een scherpere prijs.
Nogmaals bedankt.
Een super tevreden klant.
Gr
Koen Rosseel