Beoordelingen Foto Jans

• Afspraken nakomen 8,7
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding 8,3

Frank uit: Chaam

14-12-2017

Ik heb beoordeeld als: zakelijke klant

Positieve ervaring:
Mijn bericht betreft een combinatie van contacten met de Heyhoef en de Besterdring. De aankoop zoals hier onder beschreven
Ik bezit al langer Fujifilm camera. Na een goed contact en overleg keuze gemaakt in de aankoop van lenzen. Heel correct werd ik geattendeerd om de aanschaf nog even uit te stellen tot "Black Friday". Dat gaat, indien de declaratietijd daar is, 300 euro schelen. Lens werd netjes besteld en afgeleverd aan de Heijhoef op mijn verzoek. De andere was daar (nog) niet op voorraad, maar na een contact met de Besterdring heel snel geregeld. Er werd alle tijd genomen ondanks de drukte.

Ga zo door!

Cindy uit: Tilvurg

11-11-2017

Positieve ervaring:
Filiaal Hehoef een nieuwe camera gekocht incl objectief. Er werd veel tijd en aandacht besteed en niets was te gek. Goede uitleg gekregen en er wordt echt de tijd genomen voor de klant.
Filiaal Besterdring de workshop gevolgd. Leuke, duidelijke en interessante workshop en wordt op een leuke en informele manier gegeven. Op naar de volgende workshop. Kan niets anders zijn dan positief. Vriendelijke medewerkers!

Dorien uit: Millingen aan de Rijn

22-09-2017

Positieve ervaring:
Een flitser besteld op de pagina van Jans en 1 dag later kreeg ik een mail met foto's dat de flitser wat krasjes vertoonde. Zij kwamen me tegoed door een korting aan te bieden en het teveel dan retour te storten. De volgende dag de flitser en het geld terug. Echt een super service. Ik kom hier zeker terug mochten we nog wat nodig hebben

Ferrie uit: Tilburg

17-09-2017

Positieve ervaring:
Fantastisch team. Goed en uitgebreid advies bij aankoop Konica voor mijn dochter en Panasonic voor ons.
Zelfs een goede een accute ondersteuning gehad bij cashback actie.

Mark

12-09-2017

Positieve ervaring:
Uitstekende service: ondanks dat de bestelde artikelen niet op voorraad waren hebben ze de bestelling direct persoonlijk afgegeven zodra deze binnen was gekomen.

william uit: tilburg

22-08-2017
9,8

Positieve ervaring:
ik kan niets negatief bedenken.

Verbeterpunten/ tips:
het filiaal aan het wagnerplein heropenen prijskaarten met info mag in een groter lettertype zodat mensen die minder goed zien het ook duidelijk voor is.

Marco uit: Tilburg

30-06-2017
4,3

Positieve ervaring:
Prettig te woord gestaan.

Verbeterpunten/ tips:
Absurd duur voor een simpel batterijtje.
Ik betaalde, niet gelogen, exact 3x zo veel als een normale webwinkel: € 8,95 t.o.v. € 2,95 !!!
Ik wees de verkoper hier op en het enige dat hij aangaf is dat hij het een normale prijs vondt plus dat dit zelfs onder de adviesprijs van Varta lag.
Adviesprijzen zijn uit de tijd want je hebt met het aanbod te maken.
Het advies aan de winkel: kijk naar uw omgeving en ben bewust van uw concurrenten.
Door alleen nu dit batterijtje te hebben gekocht heb ik het gevoel dat ik hier voor alles veel te veel ga betalen (perceptie!).
Slechte reclame voor een degelijk bedrijf.

Bouchra uit: Breda

03-06-2017
9,6

Ervaring in winkel: Wagnerplein

Adrie uit: Tilburg

31-05-2017

Positieve ervaring:
Gewoon goed zoals het hoort,goed is goed

Verbeterpunten/ tips:
Ik zou het niet weten, de klantvriendelijkheid enz is goed

Phira uit: Tilburg

31-05-2017

Positieve ervaring:
Goed geholpen bij aanschaf camera, goed advies en alle tijd.

Verbeterpunten/ tips:
Ben na aankoop nog niet terug geweest dus heb nog geen tips