Beoordelingen Forsa Advies

• Professionaliteit 9,0
  • Tevredenheid 9,2

Arny uit: Rotterdam

21-12-2014

Ben nog steeds onder de indruk van de organisatie forsa advies en Tanja in het bijzonder. Vakmanschap, Gedreven, gemotiveerd, passend op de deelnemers, professioneel, actief. Een zeer positieve ervaring. Bij de volgende cursus zal ik eerst kijken of forsa advies deze in haar pakket heeft.

Elvira uit: Den Haag

03-12-2014

Zeer duidelijke en aan de praktijk gelinkte training. Goede voorbeelden en uitleg. Zeker een aanrader!

Jan uit: Assen

02-12-2014

Kleine groep, flexibele aanpak en uitstekende begeleiding

Andrew uit: Gouda

02-12-2014
7,9

Rob uit: Nieuwegein

01-12-2014

Forsa weet een goede combi te leggen tussen praktijk en theorie.
Essentie van theorie brengt trainer goed naar voren.
Forsa's eigen boek over Price2 foundation beter leesbaar dan de gort droge officiƫle.
E-learning ondersteund kennnisontwikkeling goed.

Rutger uit: Utrecht

30-11-2014

In een woord uitstekend. Zeer kundige mensen. Enorm professioneel en dat in combinatie met zeer goede persoonlijke aandacht, een zeldzame combinatie. Ik kan Forsa advies aan iedereen aanbevelen!

Hans uit: Kelpen-Oler

7,9

De lesstof van de Foundation is weliswaar droog (welke theorie is dat niet), maar door de bevlogen en betrokken manier van lesgeven door Tanja van den Akker gaat alles leven. Ik heb PRINCE2 ervaren als een uitstekende en betrouwbare methode om mijn ervaringen als verandermanager nog meer structuur en kwaliteit te geven. En: PRINCE2 kan ook prima dienst doen om de huidige status van de efficiency en de effectiviteit van de bedrijfsvoering van elk bedrijf te toetsen.
Daarnaast is de organisatie van Forsa Advies dik in orde. Een regelrechte aanrader.

Carly uit: Almere

30-11-2014

Ik heb er veel van opgestoken. Ik vond de lessen boeiend. Ze werden goed en leuk gegeven. Zeker een aanrader.

Reggire uit: Amstelveen

30-11-2014

Het is voornamelijk de professionaliteit en de persoonlijke aandacht van Forsa Advies, die ervoor zorgt dat ik voor de tweede keer een training bij hun volg. Verder heb ik uitstekende ervaringen met de aangeboden docenten.

G. uit: Klimmen

29-11-2014

Professioneel opgezette training. Deskundige trainer, die de theorie perfect kon ondersteunen met praktijkervaring en oefeningen. Prima ondersteuning van de lesstof dmv e-learning.