Beoordelingen Foodplan4u

• Persoonlijk advies 9,0
  • Behandeling 9,0
  • (Tussentijds) resultaat 9,0

28-02-2017

Het was erg fijn om door Bianca begeleid te worden. Het foodplan was duidelijk en dit was net het zetje in de rug wat ik nodig had. Er blijft genoeg lekkers over om te eten en heel belangrijk om dit op langer termijn ook vol te houden. En mijn laatste zwangerschapskilo's was ik zo kwijt. Ben zeer tevreden!

Yvonne uit: Den Haag

28-11-2016

Ik heb aan Bianca gevraagd of zij mij misschien wat tips kon geven over mijn energie niveau, soms kan ik wakker worden en denken poeh poeh , ik had nog wel even door willen slapen. Moe dus , geen lekker gevoel om de dag mee te beginnen.
Een week lang heb ik op geschreven want ik allemaal eet en dit door gemaild aan haar.
heel snel kreeg ik al een reactie en was daar erg tevreden over.
Allerlei tips , op- en aanmerkingen op mijn voedsel patroon wat ik nu dus aan het uitproberen ben.
Een fijne , snelle persoonlijke benadering. Goed hoor Bianca , dank je wel hiervoor , ik ga er mee aan de slag.
Op naar een energiek 2017 😀
Groetjes Yvonne

Annemarie uit: Reeuwijk

06-10-2016

Het bevalt me heel goed v oel me energieker en happy. Het plan is voor mij heel logisch en duidelijk. Kan me er goed in vinden. En ben nog gratis extra kilo's afgevallen. Echt aan te raden aan een ieder.

Romy uit: Reeuwijk

26-07-2016
n.v.t.

Met dit eet patroon al snel meer als 8 kilo afgevallen en kan nu niet meer zonder!

liedia uit: Driebruggen

19-07-2016
7,6

Erg vriendelijk en persoonlijk benaderd eetgewoontes veranderd en mijn vermoeidheid nam af.
Moet echter wel zeggen mijn chocobehoefte blijft ben iets afgevallen maar verder voel ik mij goed.

gerda uit: Reeuwijk

18-07-2016

het is goed vol te houden.
en je gaat je zeker beter en gezonder voelen.

Valerie uit: Reeuwijk

15-07-2016

Eveline uit: Bodegraven

10-07-2016

Het ging hier over
een verstandelijk gehandicapte vrouw (29 jaar ).
Goed met haar op overlegd. Afvallen was heel moeilijk altijd honger en snoepen. Nu nooit geen honger meer, dus ook niet snaaien. Elke week een kilo eraf wat haar motiveerde. Prima

Jasper uit: Dongen

29-06-2016

Prima voedingsconsulent, mooie inrichting en snel resultaat. Al met al beveel ik dit bedrijf iedereen aan wie snel resultaat wilt bij afvallen.