Beoordelingen Focus Kozijntechniek

uit: Wijchen

19-05-2019
8,1

Positieve ervaring:
Ondanks opstart problemen (waar Focus zelf weinig aan kon doen) is het hele werk vanaf het moment showroom tot het plaatsen en afronden prima verlopen, ook de vraag of er nog wat extra werk meegenomen kon worden werd meteen opgepakt en direct in het uit te voeren werk meegenomen waardoor alles in een keer opgeleverd kon worden en af is. Prettige communicatie met de monteurs geen haast werk afgeleverd ook al werd het een langere werkdag.

Marcel uit: EINDHOVEN

Positieve ervaring:
Ik kan iedereen Focus Kozijntechniek aanbevelen!

jmag uit: Geldrop

Positieve ervaring:
we zijn met focus in zee gegeaan ,omdat wat ze zeggen ook doen.de afwerking is ook zeer netjes en goed gedaan.
de shouwroom ziet er strak en zeer verzorgt uit.we werden op een nette manier ontvangen , en ze waren heel duidelijk in hun uitleg.

Negatieve ervaring:
Enkel problemen die niet goed waren, en duurde langer dan verwacht. daardoor was de communicatie niet volgens plan.

Jasper uit: 5624GV

Positieve ervaring:
Goede kwaliteit voor een goede prijs. Veel offertes vergeleken en Focus was de goedkoopste, maar daarvoor is nergens op ingeleverd, ook niet op de communicatie. Op het gebied van communicatie was focus ook een van de sterkste. Het plaatsen van de ramen gebeurde ook prettig. Nauwelijks sporen achter gelaten na afloop van de plaatsing. Netjes afgewerkt en opgeruimt. En ook zijn de werknemers na afloop goed nagegaan of we tevreden waren met het resultaat. Er was een kleine aanpassing die we mondeling besproken hadden in de winkel en niet op de factuur stond. De plaatsers wisten hier ter plekke niet vanaf, maar hebben vervolgens alsnog deze aanpassing gemaakt zonder problemen of extra kosten. Kortom, ik zal focus zeker aanbevelen!

Geen.

Peter uit: Herpen

23-02-2019
9,8

Positieve ervaring:
op een zeer prettige en ontspannen manier kunnen onderhandelen.op locatie zeer fijne collega"s met de samenwerking alles netjes afgewerkt.ook de nazorg van een beschadigde hor is netjes afgewerkt.voor een volgende project zal ik zeker weer langskomen.

Negatieve ervaring:
de afspraak van de overkapping was gezet op 7.30u ,jullie waren er pas om 8.30u .de reden was dat het nog niet licht was buiten.dat snap ik wel maar waarom dan om 7.30u afspreken.ik heb een paar keer gebeld waar jullie bleven, met jullie werkwijze uit het verleden(toen waren jullie stipt op tijd)kon er ook wat gebeurd zijn onderweg.dit was voor mij vervelend omdat ik op het werk alles moet regelen om smorgens op te starten en dat was met de wetenschap dat jullie later zouden komen voor mij een stuk makkelijker geweest.dan nog een heel belangrijk punt jullie sturen denk ik de kerstkaarten uit het klanten bestand wat inhoud dat de kaart gestuurd wordt naar dhr Peter Wassenberg als jullie het op die manier doen heb ik ervaren dat veel vrouwelijke partners zeer teleurgesteld zijn,daar het zo overkomt dat die niet belangrijk zijn.dat vond Carla zeer vervelend.misschien een aandachtspunt.

Bart uit: Valkenswaard

22-02-2019

Goede info vooraf.
Uitgebreide rondleiding gehad.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Alleen de communicatie zou iets beter kunnen.
Voor de rest top bedrijf!

Remy uit: Helmond

21-02-2019

Positieve ervaring:
Ze zijn vlot en precies in de communicatie, werken snel met het plaatsen en heel netjes.

Geen negatieve ervaring

Hans uit: Geldrop

24-11-2018
6,8

Positieve ervaring:
Vakkundige plaatsing. Klantvriendelijke monteurs, TOP.
Een mooi product geleverd.
Voorwaarde van het aanbevelen van Focus Kozijntechniek is wel dat de communicatie snel zal moeten verbeteren.

Negatieve ervaring:
De communicatie is bar en boos. Ik heb zelf overal achteraan moeten bellen. Kozijnen in mei besteld, in oktober geplaatst.
Hun toeleverancier liet de nodige steken vallen en kwam de afspraken naar Focus niet na. Dit neemt niet weg dat Focus voor een adequate communicatie moet zorgen.

Hans uit: Sint-Oedenrode

24-11-2018

Positieve ervaring:
Alles tot in de puntjes afgewerkt