Beoordelingen Focus Kozijntechniek

Hans uit: Geldrop

24-11-2018
6,8

Positieve ervaring:
Vakkundige plaatsing. Klantvriendelijke monteurs, TOP.
Een mooi product geleverd.
Voorwaarde van het aanbevelen van Focus Kozijntechniek is wel dat de communicatie snel zal moeten verbeteren.

Negatieve ervaring:
De communicatie is bar en boos. Ik heb zelf overal achteraan moeten bellen. Kozijnen in mei besteld, in oktober geplaatst.
Hun toeleverancier liet de nodige steken vallen en kwam de afspraken naar Focus niet na. Dit neemt niet weg dat Focus voor een adequate communicatie moet zorgen.

Hans uit: Sint-Oedenrode

24-11-2018

Positieve ervaring:
Alles tot in de puntjes afgewerkt

Tim uit: Soest

05-11-2018

Positieve ervaring:
Zeer tevreden over Focus kozijntechniek en zal een volgende klus weer van hun diensten gebruik maken.

Opvallend voor mij in het hele proces was dat dit van de drie offrerende partijen de enige verkoper was die mee dacht en adviseerde vanuit een begrip wat het plaatsen van een bepaald kozijn/mechaniek/horren etc betekent in het dagelijks gebruik. De andere twee offrerende verkopers vertelden alleen technisch iets over het product en wisten vooral te vertellen wat verschillende opties kostten, in plaats van mee te denken in de nut/noodzaak van bepaalde opties.

Communicatie verder zeer snel en to the point, en prettig in de omgang. Op het laatst zelfs in de avonden en op een zaterdag reactie per app nav een vraag van onze kant. Dat verwacht je als klant niet, maar was wel prettig.

Bij het zetten van de kozijnen ook heel aardig en volgens ons vakkundig personeel, dat zich netjes voorstelde (ook aan de vrouw des huizes, die wordt in onze ervaring meestal door vakmannen genegeerd om de één of andere reden, maar hier dus niet). Heel tevreden over de plaatsing en afwerking, geen rommel of troep achtergelaten en ze boden ook aan om nog even te stofzuigen.

Kortom zeer tevreden en vakkundig bedrijf, dat de indruk wekt in en tussen alle bedrijfsonderdelen zorgvuldig te communiceren.

Edwin uit: Maarssenbroek

21-08-2018

Positieve ervaring:
Wij raden Focus Kozijntechniek van harte aan. Vanaf het eerste contact, het bekijken van de voorbeelden op hun kantoor tot het uiteindelijke resultaat. We zijn blij dat we voor hen hebben gekozen in deze jungle van aanbieders. De jongens die kwamen waren zeer correct, werkten netjes en leverden topwerk af. Zelfs het afwerken van een stuk dat boven het raam zat en na plaatsing van de kozijnen, niet zo mooi oogde bij de rest werd kosteloos vervangen. We zijn super blij met het resultaat.

Johan uit: Bodegraven

21-08-2018
9,5

Positieve ervaring:
Zeer positieve ervaring met Focus. Leuke werknemers. Open, spontaan en erg beleefd. Hebben vakwerk afgeleverd. Zijn wij erg blij mee.

Marian uit: Oss

07-04-2018

Jonathan uit: Reek

Positieve ervaring:
- Kwalitief prachtig materiaal.
- Duidelijke communicatie en heldere afspraken. Afgesproken planning klopte op de dag.
- Vakkundige installatie met veel aandacht voor detail en afwerking. Het installatie team doet echt hun best om een top resultaat af te leveren.

Negatieve ervaring:
- Levertijden langer dan verwacht. Echter is dit altijd netjes en duidelijk gecommuniceerd zonder valse beloften.

Richard uit: Beek en Donk

8,1

George uit: Uden

03-04-2018

Positieve ervaring:
Goede verkoper.en aardig personeel. Goede uitstraling

Negatieve ervaring:
Een klein min puntje bij het slopen maar zie ik door de vingers.