Beoordelingen FMM Academy

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Inhoud programma 7,8
  • Docent(en) 8,0

Rudiger Plaats: Bodegraven

16-08-2017
7,7

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Ik heb de training Facilitaire Regievoering in de praktijk als een leerzame dag ervaren.
De balans tussen adviseur en aannemer was een mooie mix. Vooral de discussies in de groep vond ik concreet.

Ik zou de training nog wat meer toespitsen op;
- hoe de huidige organisatie meegenomen kan worden in de transitie naar een regieorganisatie. PvA, tips, do's/don't
- En waarom richten we eigenlijk een regieorganisatie in? waarop kun je deze keuze baseren? En wat kan zo'n transitie kosten? (tijd, geld, energie/motivatie, imago etc)
- hoe kun je goede, werkbare SLA's en KPI's opstellen, contractueel verankeren, waarmaken en aantonen

Nora Plaats: Amsterdam

13-07-2017
6,3

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Ik vond het ochtendprogramma inhoudelijk heel interessant. Het is een onderwerp waar veel over te vertellen is en dit had dus nog wel wat uitgebreider gemogen. Na de lunch was het inhoudelijk wel afgelopen. Het verhaal over Efteling vond ik leuk maar inhoudelijk niet interessant genoeg. De rondleiding in de efteling stelde niet veel voor. ochtend was wel echt goed.

Bjorn Plaats: Amersfoort

11-07-2017

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Ik heb een super dag gehad. Gastvrouw Laura was subliem. Verzorging in de Efteling geweldig. Het was een langgekoesterde wens om (als groot Efteling fan) dit kijkje achter de schermen en in de keuken van de Efteling te krijgen.

Greetje Plaats: Veendam

29-06-2017

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Loek is een prima docent. Heel duidelijk in de wijze van lesgeven. We waren met een groepje van 7 mensen en dat houdt in, dat er voor iedereen ruim voldoende aandacht was. Heel veel opgestoken.

mirna Plaats: amersfoort

30-05-2017

Rianda Plaats: Amersfoort

Hans Plaats: Aalsmeer

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Leuke leerzame dag bij een boeiende en inspirerende omgeving

Milly Plaats: Graaff

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Leuk om een kijkje te nemen in de keuken van een ander Facilitair bedrijf. Interessant en leerzaam om te zien hoe ze om gaan, met het vermarkten van het Facilitair bedrijf.

Yvette Plaats: Nieuw-Lekkerland

23-05-2017
5,0

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: nee

Deze enquête is wat kort door de bocht. Op basis van de gevolgde training zou ik niet, zeker gezien het bedrag dat deze training/ seminar kostte, terugkomen.
Prijs en kwaliteit ligt te ver uit elkaar.

Marian Plaats: Groningen

13-04-2017
6,0

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: nee

De groep was te heterogeen. Het was vooraf moeilijk in te schatten welk kennisniveau nodig was om het seminar naar tevredenheid te volgen.
Ik heb helaas niet veel nieuws gehoord en verkeerde in de mening dat wij een echt dashboard zouden inrichten en geen excelbestand (wat overigens voldoende informatie zou geven als je tijd hebt om maandelijks aan je stakeholders te rapporteren.