Beoordelingen Floreer.nu

• Prijs/ kwaliteit 8,0

Monique uit: Waalwijk

09-10-2017

ervaring:
Ook al heb ik tot het moment van het vinden van een baan niet heel veel sessie gehad, het heeft mij wel de juiste stappen doen maken. Door Marjanka ben ik op het juiste moment bij de juiste vacature beland. Dit door zelf gericht te zoeken naar welk bedrijf bij zou kunnen passen.

Natascha uit: Oss

04-03-2017
7,0

Anita

03-03-2017

Manon uit: 's-Hertogenbosch

30-11-2016

ervaring:
Goede coach en sparringspartner met oog voor de persoon. Programma op maat, inspirerend, uitdagend en resultaatgericht.

Eva uit: Vught

30-11-2016

ervaring:
Vond het een ontzettend fijn gesprek met Marjanka, omdat ik het gevoel had dat zij mij echt 'zag' en daardoor mij kon bemoedigen in de stap die ik wilde gaan zetten. Zij liet mij ook mijzelf zien aan de hand van een methode met de hooivork. Vervolgens de uitkomst hiervan te bespreken met Marjanka die onafhankelijk en onbevooroordeeld is, gaf mij meer inzicht en moed om hetgeen ik voor ogen had als toekomstpad door te zetten.

Daphne uit: Tilburg

16-11-2015

Ik heb deelgenomen aan: Coaching

ervaring:
Goed inzicht van de situatie. Goede coaching, waarbij je zelf tot nadenken wordt gezet.

Jack uit: Kerkrade

11-11-2015

Ik heb beoordeeld als: bedrijf

Olga uit: Sittard

7,6

cristian uit: tilburg

ervaring:
Erg prettig loopbaanadvies gehad met Marjanka. Marjanka leeft zich goed in, in de situatie en geeft een eerlijk advies. En ook de hulp achteraf waardeer ik erg.

Annette uit: Tilburg

7,0

ervaring:
Teruggekomen van de zomervakantie voelde ik dat het minder met me ging. Vorig jaar een burn-out gehad en het voelde alsof ik weer die zelfde klachten kreeg. Via mijn werkgever terechtgekomen bij Floreer waar ik 3 gesprekken heb gehad. Na elke sessie bracht ik de aangereikte handvatten ten uitvoer, ik voelde mij meteen heel wat prettiger.