Beoordelingen Floortec

16-02-2012
8,1

Ervaring met: maak een keuze

Positieve ervaring:
Ik had allemaal krassen en putjes op mijn parket vloer. Ralph de Kock heeft ons toen schuren en lakken aangeraden. Mijn vloer is als nieuw en zo ontzettend mooi geworden dat ik er weer elke dag van geniet en me verbaas dat het kan. Bedankt Ralph van Floortec Totaal.

André uit: de Wingerd 20, 5741 DH, Beek en Donk

16-02-2012

Ervaring met: natuursteen onderhoud

Positieve ervaring:
Beide mannen werkten prima en waren ook zeer behulpzaam. Ook de rommel werd goed opgeruimd. Ze leveren ook nazorg.

N.R.T. uit: houten

Ervaring met: nieuwe vloer

Positieve ervaring:
we zijn zeer tevreden. we zijn wel blij dat de vloer er een jaar of 20 ligt want we houden niet zo van verbouwen. maar als we ooit weer een vloertje nodig hebben zullen we aan jullie denken.

Willem uit: Dordrecht

Ervaring met: nieuwe vloer

Positieve ervaring:
We hebben bij Floortec onze nieuwe laminaatvloer gekocht. Na het bezoeken en informeren van meerdere vloerenzaken is onze keus op floortec gevallen mede door de goede persoonlijke service en de prijs/kwaliteitsverhouding. We zijn keurig geholpen en er werd alle tijd voor ons genomen. We zijn heel goed geinformeerd en ze zijn geheel kosteloos bij ons komen meten. We hebben nu een laminaatvloer van hoge klasse tegen een onverwacht leuke prijs. Bedankt mensen van Floortec, ook de jongens die de vloer hebben gelegd.

Petra uit: Dordrecht

Ervaring met: traprenovatie

Positieve ervaring:
Onze oude trap is weer als nieuw en dit in een dag
Zeer vriendelijk personeel en valkuil bedankt Justine