Beoordelingen Floortec

W uit: IJsselstein

19-05-2019

Ervaring met: overige

Positieve ervaring:
Wij zochten advies bij het opknappen van ons bestaande grenen vloer. Het laten kappenvan bomen voor een nieuwe vloer stond ons tegen, als de bestaande vloer te redden viel. De voordelen en nadelen zijn duidelijk uitgelegd & als ook de beperkingen van het opknappen. Floortech heeft ons uitstekend advies gegeven, de afspraken zijn keurig nagekomen..zelfs sneller dan beloofd.& ons vloer is fantastisch opgeknapt. Beter dan we hadden durven hopen. Ook bij het kiezen van plinten hebben ze goed meegedacht & ons behoedt van een verkeerde keuze. Bedankt Tonneke :-)

Ben uit: Zeist

13-05-2019

Paul uit: Houten

23-04-2019

Positieve ervaring:
Van A tot Z perfect. Vakmanschap, mooie materialen. Oplossingsgericht en oog voor de mooiste en beste oplossing in de afwerking. Goed advies geen valse verwachtingen en punctueel in het nakomen van de afspraken. Kortom: Aanrader!!

Ps: overigens hebben we een nieuwe vloer en het parket laten schuren en lakken. Het is zo mooi geworden.

Geen enkele.

Pieter uit: Hilversum

23-04-2019

Peter uit: 3945 EW Cothen

21-04-2019

Positieve ervaring:
Zie overzicht rapportcijfers: alles tip/top voor elkaar. Hulde voor dit bedrijf, haar directie en medewerker(s).

Geen!

Sanne uit: Hilvarenbeek

13-02-2019

Positieve ervaring:
Erg mooi resultaat. Goede afwerking en goede service.

Ivo uit: 's-Hertogenbosch

09-02-2019

Positieve ervaring:
Vriendelijk en vakkundig personeel. Afspraken werden goed nagekomen. Er werd goed meegedacht en het juiste advies werd gegeven.

Roel uit: Rosmalen

20-12-2018
9,5

Positieve ervaring:
De gehele ervaring van eerste contact tot en met oplevering was prima. Professionele communicatie, doen wat beloofd wordt en zeer klantgericht, professioneel en vriendelijke manier van werken.
Ook na de behandeling hadden we nog een vraag die telefonisch laat in de avond werd beantwoord.
Werkzaamheden zeer gestructureerd uitgevoerd en perfecte opvang van stof wat een hoop gepoets scheeelt.

Zeer goed teamwork door Floortec en een aanrader voor iedereen die een vloer/parket wil laten schuren en behandelen.

Negatieve ervaring:
Heb geen negatieve ervaring gehad.

Peter uit: Tilburg

15-12-2018
8,2

Positieve ervaring:
Een snelle eerste reactie n.a.v. onze telefonische vraag. Accurate indicatiestelling. Kwaliteit/prijs verhouding perfect. Meneer en mevrouw van Coulil die de werkzaamheden uitvoerden zijn een vriendelijk, professioneel opererend team.

N.V.T.

denise uit: baarn

07-12-2018
9,8

Positieve ervaring:
prettig en vakkundig advies. uitvoerder opdracht kwam op tijd en was vlotte en nette en professionele werker. Tevreden

geen