Beoordelingen Flitz-events

• Fungehalte 8,9
  • Sfeer en beleving 8,9

Munksgaard

19-12-2017

We hebben met heel veel plezier deelgenomen aan het boogschieten (archery a-tag). Het was een leuke afwisseling van iets nieuws leren en samen actief bezig zijn! De activiteit was goed georganiseerd en werd met veel enthousiasme en kundigheid gegeven.

Dagje Uit uit: Elburg

14-11-2017

Mensen hebben genoten; zeer harde wind maar droog dus optimaal weer om te vliegeren!

Jordy uit: Scheveningen

08-11-2017

Top dag gehad mede dankzij de top instructeurs! Zeker een aanrader voor iedereen die een leuk uitje zoekt!

Karin uit: Baarn

19-09-2017
8,5

We hebben een zeer geslaagde dag gehad met onze zakenrelaties. De medewerkers waren erg enthousiast en hebben ons op een prettige ontspannen manier door de dag geleid.

Erwin uit: Scheveningen

31-07-2017
8,1

Wij hebben een super leuke middag gehad met de 6 verschillende spellen!!! echt een aanrader om met een groep mensen te doen!

Leilana uit: Den Haag

06-07-2017

De boottoch met sloep gedaan door Den Haag (staat niet in het dropdownveldje hierboven). We vonden het allemaal een leuke en gezellige tocht. Het was mooi om Den Haag eens van een andere kant te zien. De schipper was een aardige, vriendelijk jonge man die ons goed over het water stuurde.

Ik heb wel nog één opmerking:
Tijdens de mailwisseling is de prijs voor de tocht doorgegeven, maar daarbij wordt niet vermeldt dat de prijs exclusief BTW is. Dat zou wel een mooie service zijn.

Mijn tip daarom is om achter de prijsopgave in de mail te vermelden dat de prijs exclusief 21% BTW is óf om de prijs inclusief BTW te melden.

Nicole

14-06-2017

Wij hebben Flitz-events gevraagd om voor ons het beach volleybal, bubble football, cocktail workshop en Ibiza armbandjes maken te verzorgen en dit hebben zij super gedaan. Zeer gemotiveerde medewerkers die mensen goed kunnen enthousiasmeren en een positieve vibe hebben.

Laila uit: Rotterdam

30-05-2017

Ilona uit: Pijnacker

27-03-2017

We hebben een geweldige middag gehad. Met 15 meiden van t hockeyteam een top uitje. Expeditie was een succes met leuke opdrachten, leuke begeleiding en zon. Veel dank!

Wandana uit: Den Haag

11-10-2016

We hebben erg genoten van de borrelboot met muziek (goeie geluidsinstallatie)!