Beoordelingen Flexpower Europe BV

14-03-2019
7,8

Erik uit: Gouda

09-03-2019

Flexpower is makkelijk aan te brengen en doet wat het belooft. Nog nooit spierpijn gehad in met Flexpower behandelde lichaamsdelen.

Tamara uit: Dongen

04-03-2019

Flexpower werkt voor mij optimaal. 5 min na insmeren voel je de warmte vanuit je spieren omhoog komen. Het haalt stijfheid weg en verzacht pijn. Verder ruikt het lekker.

Jan uit: Baarle-Nassau

23-02-2019
8,5

Maakt mijn spieren lekker soepel

Jasper uit: Dordrecht

20-02-2019

Wat een super fijn product! Totaal geen spierpijn of verzuring tijdens/na een zware workout.
Flexpower voelt snel warm en prettig aan!

Cisca uit: Rotterdam

15-02-2019

Had het van de masseusse gehad en ik vind het een goed produkt . Dus toen de tube bijna leeg was gelijk weer besteld . Inmiddels ook een collega de bijna lege tube gegeven om te proberen . TOP .

Richard uit: Nieuwerkerk

15-02-2019

Crème wordt snel geleverd. Zit altijd een extraatje in zoals bijv een tas. Smeert prettig en warmt goed op.

Alida uit: Houten

30-01-2019
7,3

Fijn product, trekt snel in en niet vet

John uit: Gouda

29-01-2019

Voorheen gebruikte ik altijd Tijgerbalsem om kuiten, knieën en hamstrings voor het sporten op te warmen, maar dat stonk altijd en was moeilijk uitsmeerbaar. Met FlexPower heb ik een beter alternatief: warmer, makkelijker op te brengen, (bijna) reukloos en niet eens echt duur. En het wordt echt warm, soms heb je het gevoel dat er heet water over je ingesmeerde delen wordt gesproeid. Top-product, zeker voor de koude wintermaanden.

Jorge uit: Riemst (België)

29-01-2019