Beoordelingen FlexKozijn

• Nazorg en garantie 9,5

Larissa uit: Enschede

08-12-2018
9,5

We zijn zeer tevreden. Er is netjes gewerkt. Werden goed te woord gestaan bij vragen en krijgen veel positieve reacties van buren.

Ine uit: Rekken

07-12-2018

Begin 2018 zijn diverse kozijnen en voordeur door Flexkozijn geplaatst, incl. horren en Top Down luxaflex.
Het plaatsen en naleveren van dit alles (hadden we nabesteld), is snel en prettig verlopen.
Bij vragen wordt er snel gereageerd en prima opgelost.

WG uit: Amersfoort

06-12-2018

Een aanrader voor iedereen
Vakkundig bedrijf.
Vriendelijke mensen zowel de verkopers als de in meters maar ook de mannen die de kozijnen geplaatst hebben.
Er word netjes gewerkt.
Mooi is ook de na controle.
Of alles goed verlopen is.
Als ik ooit nog iets zal laten veranderen aan ons huis weet ik wie ik moet inschakelen.
Namelijk FLEXKOZIJN.

Jack uit: Amerongen

04-12-2018

Zeer prettig en professioneel.
Duidelijke afspraken en goede nazorg.

Jeroen uit: Urk

29-11-2018
8,2

Vanaf het 1e contact een goed gevoel, door de duidelijkheid en het vertrouwen. Diversiviteit van de mogelijkheden sprak me enorm aan en het advies wat de mensen van Flexkozijn erbij gaven..open en eerlijke mensen en een hardwerkend, vriendelijk montageteam

Rick uit: Zaanstad

16-11-2018

FlexKozijn levert geweldige kwaliteit en service! Vanaf het moment van bestelling tot afwerking van alle ramen/kozijnen zijn wij zeer tevreden over de manier van werken en communiceren. Niet alleen worden de nieuwe kozijnen goed geplaatst, maar de oude kozijnen worden zorgvuldig, rekeninghoudend met uw spullen en eigendommen, verwijderd.
Top werk, ook snel gedaan!!
Werk betrof een schuifpui, keukenraam, 3 slaapkamer ramen en het badkamer raam.

Ik kan FlexKozijn aan iedereen aanbevelen!

Jeroen uit: Hengelo

14-11-2018

Ze zijn optijd goede prijs netjes en correct

Elly uit: Almere

14-11-2018

Meer dan tevreden over alles. Van informatie tot plaatsing en nazorg. Deskundigheid en vriendelijk. Wat meer kun je verwachten? Een aanrader.

Alfred en Martin uit: Arnhem

13-11-2018

Zeer goede informatie, houden woord en weten wat overleggen is. Doen niet zomaar wat maar overleggen als er iets is wat veranderd moet worden. Wij hadden een dubbele ploeg, voorgevel ,buitendeur en keukenramen, en schuifpui achter.Ze hielpen elkaar en er was een goede sfeer onderling. Lieten alles netje opgeruimd achter. TOP!!

Ludo uit: Almere

08-11-2018
9,8

Prima advies, vervolg en plaatsing. Een zeer tevreden klant ! (We hebben ervaring met concurrenten en die is duidelijk minder). De “buurtkorting maakt ook de prijs nog een aantrekkelijk. Alom lof !!