Beoordelingen FlexKozijn

• Vakmanschap 9,2
  • Nazorg en garantie 9,3

Tineke uit: Voorthuizen

19-03-2019

Goede ervaring gehad met flexkozijn. Vriendelijk personeel, reageert snel. Goed gesprek voor af gehad en duidelijke uitleg hoe en wat er zou gebeuren. Ook flexibel in heen en weer rijden aangezien we zelf nog niet in de woning wonen, maar mijn schoonouders. 2 verkeerde ruiten geleverd. Dit gaat nog opgelost worden dus daar gaan we helemaal vanuit.

Ivy uit: Nijkerk

10-03-2019

Nette afwerking. Merkte meteen verschil.

Jan catty uit: Borne

22-02-2019

Van af dag een tot het einde zeer te vreden zeer netjes geplaatst mensen die weten waar ze mee bezig zijn en over praten raad dit bedrijf zeker aan !!!toppers thnx

Mariska uit: Amersfoort

22-02-2019

Vanaf eerste contact tot plaatsing (schuifpui en 3 ramen) zeer tevreden. Bij het eerste gesprek krijg je gelijk een offerte voelde gewoon goed en ons gevoel bleek terecht.

Gideon uit: Almere

20-02-2019

Ze zijn professionnels vanaf het moment van eerste afspraak tot het plaatsen van de kozijnen. Erg communicatief en ze werken met veel vertrouwen. Het kozijnen zijn van best kwaliteit en ze waren ook pountuel.

Gideon uit: Almere

20-02-2019

Ze werken met professionalism. Tijd respecteren en met overlegden

Henk uit: Dieren

18-02-2019

Kozijnen en Keralit gevelbekleding laten plaatsen. Alles prima geregeld, snel en vakkundig geplaatst, kortom zeer tevreden!

Brigitte & Richard

13-02-2019
9,5

Persoonlijk contact, de lijnen zijn kort. Dat is heel prettig. Op vragen en opmerkingen krijgen wij zeer snel reactie. De kozijnen (raam en deur) zijn op maat gemaakt precies zoals wij wensten. Het plaatsen ging snel en professioneel en alle oude spullen werden netjes afgevoerd. Na het plaatsen werden wij gebeld of we tevreden waren met de uitvoering en het resultaat. Het betalen van de factuur doe je pas na het plaatsen, wat op ons betrouwbaar overkomt. Ondanks dat de kozijnen vanuit de fabriek vertraging opliepen, zijn wij ontzettend blij met de service en het resultaat. Dominique, Steven en Jesse bedankt!

Boy uit: Enschede

25-01-2019

Dakraam laten plaatsen, netjes geplaatst en de afwerking was perfect! (Nette prijs)

Gert jan uit: Bunschoten.

24-01-2019
9,7

Prima bedrijf. Alles netjes geregeld en super strak gemonteerd. In de communicatie zijn ze makkelijk en goed te bereiken.