Beoordelingen Flevo Painting

Peter uit: Almere

24-09-2017
9,7

Algehele mening:
Mijn buurman en ik zijn zeer tevreden over de voorbereiding en de uitvoering van deze klus. Deze ploeg schilders zijn vakmensen die verstand hebben van hun werk. Dat betekent dat wij Flevo Painting in de toekomst zullen raadplegen en aanbevelen als dat nodig is.

Paul uit: Almere

15-09-2017

Algehele mening:
Professioneel team van schilders. Harde werkers en fantastisch resultaat.

Hans uit: Almere

06-09-2017
8,5

Algehele mening:
Een uitstekende ervaring. Er is op uitstekende wijze gehandeld, een prijsopgave gegeven en het werk uitgevoerd. De schilders die het werk hebben uitgevoerd hebben dit prima en netjes gedaan, stelde de juiste vragen en waren op tijd, vriendelijk en vakkundig.

Bob uit: Almere

11-08-2017
9,8

Algehele mening:
Zeer fijn voor ons gewerkt, goed gecommuniceerd (bijvoorbeeld dagelijkse updates). Pro-actieve houding in het oplossen van restpunten. Achteraf erg blij met Flevo Painting, een volgende klus zouden wij direct bij hen neerleggen.

Robert uit: Diemen

01-08-2017

Algehele mening:
Van begin tot eind zeer proffesioneel te werk gegaan.. Kwamen betrouwbaar en vakkundig over.. Zeer blij met het eind resultaat..

Stephan uit: Ameesfoort

22-07-2017

Algehele mening:
Het team bestaat uit vakmensen die snel, efficient werken. Resultaat is prachtig.
De mannen werken uit eigen beweging beschadigingen bij die door derden zijn aangericht.
Flevopainting: een aanrader voor de kleine en de grote klus!

B. uit: Almere

24-04-2017
3,4

Algehele mening:
De beste man was vriendelijk en meedenkend bij het komen opmeten van ons huis. Helaas is het daar bij gebleven. Tot nu geen offerte mogen ontvangen en op communicatie wordt niet meer gereageerd. Het is prima dat hij ons huis niet wil schilderen, maar geef dan ten minste een reden.

Johan uit: Assendelft

11-04-2017

Gewoon prima schildersbedrijf

Sander uit: Almere

06-04-2017

Algehele mening:
Ik had plots een stucadoor nodig waarna telefonisch contact een stucadoor kon komen. Dhr Knoflook kwam de volgende dag langs om naar het opgegeven werk te komen kijken. Wat ik erg fijn vond is dat er met je meegedenkt wordt en er tevredenheid is van beide kanten.
Flevopainting Almere leverd vak werk af! Het cijfer 10 is niks overdreven, dit bedrijf staat voor klantegricht en vakmanschap!
Heren allen hartelijk dank!

Martijn uit: IJmuiden

06-04-2017
7,9

Algehele mening:
Erg flexibel, werken snel, behoudt de klant graag tevreden