Beoordelingen Fit For Free

• Hygiëne 7,5
  • Sfeer 7,7

Lorenzo uit: Amersfoort

12-09-2018

Ervaring: Ik heb deze middag gebruikt gemaakt van mijn aangevraagde dagpas en ik heb heerlijk kunnen sporten zonder gedoe.
Gezellige gastvrouw aan de balie dat bevorderd de sfeer natuurlijk ook alleen maar.

uit: breda

14-08-2018
7,0

Ervaring: Helaas duurt reparatie van defecte apparatuur vele, vele maanden. Heel vervelend als je met meerdere tegelijk bezig bent. Herhaalde vragen, opmerkingen richting personeel worden weggewuifd op een niet al te vriendelijke manier. Ook als je ruim tien jaar klant bent, wordt je zo weggezet.

nicolien uit: witteveen

31-07-2018

Ervaring: zodra het zonnige weer word is het erg benauwd zo erg zelfs dat ik hart en longklachten kreeg longfoto's laten maken hart scan ,hartfoto, ecg ,bloedonderzoek,bloeddruk laten meten helemaal laten onderzoeken komt doordat het er zo benauwd is daluren is goedkoop maar als je maanden niet kunt sporten doordat het er zo benauwd is is het duurkoop ben nu op zoek naar sportschool met airco

M uit: Leeuwarden

11-07-2018
5,3

Ervaring: Het is verschrikkelijk om in de zomer te sporten bij fit for free leeuwarden. Geen airco dus super warm.. geen fijne sfeer en chagarijnig personeel. Ik baal dan ook dat ik een jaarabonomemt heb genomen en niet maandelijks opzegbaar.

Jari uit: Breda

11-07-2018

Ervaring: Ik ben nu een jaar lid en het bevalt me nog steeds. Voorheen sportte ik ergens anders en ik ben blij dat ik de switch heb gemaakt. Het is een grote en prettige sportschool, met soms drukke momenten, maar nooit dat je niets kan doen.
Een aanrader

Ruud uit: Amsterdam

29-05-2018
6,8

Ervaring: Helaas vaak hele groepen leerlingen van het ROC. Soms wel 30, heel veel gegil, alle toestellen bezet waardoor amdere leden moet goed kunne trainen. Voor mij een reden een andere sportschool te gaan zoeken, helaas. veel anderen klagen hier ook over maar er wordt niet veel mee gedaan.

Rupesh uit: Zoetermeer

17-05-2018

Chris uit: Deventer

16-05-2018

Ervaring: Vanaf half januari lid. De eerste opvang/uitleg was goed. De doorlopende begeleiding van de instructeurs is uitstekend. Ze blijven je steeds stimuleren, zowel tijdens het gebruikt van de apparaten als tijdens de groepslessen. De gehele sfeer is goed, je voelt je thuis.

Nathan uit: Emmen

14-05-2018
7,4

Ervaring: Ik sport al een poos bij Fit For Free. Voorheen in Utrecht, maar zowel in Emmen als in Utrecht kwam ik ooit voor het eerst binnen en wordt je niet persoonlijk te woord gestaan. Toen ik aangaf dat ik voor het eerst in deze fitness was werd er wel welkom gezegd, maar een korte rondleiding waar alles staat etc. ho maar. Dat geld net zo voor Utrecht.
Daarnaast volg ik zelf een opleiding in de fitness en heb hiervoor een stageplek nodig. Aangezien ik toch fitness bij FFF dacht ik dat het handig zou zijn daar stage te lopen. Na wat heen en weer mailen kreeg ik de boodschap dat een Melissa contact met me zou opnemen. Toen ik na de dag nadat contact met mij zou worden opgenomen nog niets had gehoord heb ik zelf contact opgenomen met de vraag wanneer ik een reactie kon verwachten. Tot op heden nog niets vernomen. Dat heeft me doen besluiten voorgoed afscheid te nemen van Fit For Free. Mijn indruk is dat FFF voor de massa is, niet voor jou als individu. Ik zal deze keten bij iedereen ten zeerste afraden. Als je professioneel bent kom je je afspraken na.

Timonya Schuurs uit: Tilburg

11-05-2018

Ervaring: Ik heb Heel Veel Lichaamlijk en Chronisch,en daarbij nog eens 24uur per dag Chronische Pijn.Ik Ga Altijd met Ontzettend Veel Plezier naar Fit4Free ook de Groeplessen zijn Heerlijk om te doen en doe dit met Heel Veel Plezier.Telkens zin om te gaan( ook al heb Ik de ene keer meer last Lichaamlijk dan de Andere keer ,Ik ga toch of evt. iets minder. Als Ik Echt Ziek ben ga ik niet ) Ik zou deze Sportschool Iedereen aanraden ,ik ga nu naar Tilburg Centrum ,maar ik wil ook een keer Tilburg Noord proberen.En mocht Ik op Vakantie zijn als het mogelijk is en ik zou willen sporten bijvoorbeeld .hoop ik dat dit dan ook kan.Fitness Apratuur is Ook Goed ,hiervoor iets lager punt Niet vaak Gebruikt omdat mijn Intresse meer naar de Groepslessen gaat.Ikzelf heb hier ook meer aan,en ook om er vol tegenaan te gaan met sporten en bijvoorbeeld als U /Jij hier wel van houdt.Zou Ik zeggen hier ben t U /ben Jij op de Goede Plek ,er is voor elk wat wils .Iedereen zal hier zeker terug komen.Ook de Prijs en wat U / Jij ervoor terug krijgt is Uitermate Grandioos.Ik kan Alleen nog maar zeggen Heel Veel Plezier met Fit4Free een Echte Aanrader.