Beoordelingen Fit For Free

• Sfeer 7,7

Erwin uit: Haarlem

03-01-2019
7,5

Ervaring: Personeel is vooral mannelijk en begeleid voornamelijk de mooiere vrouwen, de dames die er soms staan hangen vooral achter de balie.

Remco uit: Borne

03-01-2019
6,2

Ervaring: Dit is de meest onpersoonlijke sportschool welke ik ken. 90% van de medewerkers staan er om de tijd te vullen. Hun groepslessen zijn ook alleen leuk voor hun zelf. Er zijn slechts 2 personen welke mij nog aan hun binden. Hun motiveren en coachen wel hun groepsles. Voor de rest is het niks.
Ook de nieuwe tarieven? Ordinaire prijsverhoging van ruim 8%.....

Linda uit: Groningen

30-12-2018

Ervaring: Fijne sportschool. Iets verouderde apparaten ten opzichte van de andere locatie in Groningen en loopt met sommige krachtapparatuur wat achter ten opzichte van andere sportscholen. Wel een fijne sfeer en een mix wat er allemaal voor mensen komen.

Geert uit: Haarlem

24-12-2018

Ervaring: Goede sfeer en heel vreindelijk personeel

Marijke uit: Schoonhoven

13-12-2018
1,0

Ervaring: Het enige wat bij fit 4free lichter word is je bankrekening.
Iets afsluiten is zo gepiept maar opzeggen ho maar....

Regular Visitor

12-12-2018
6,9

Ervaring: The club is getting renovated at the moment so this is the good news. Hopefully they will bring some more weights as with that many men in the club it is sometimes hard to get a turn.
The bad news is that the team doesn't look really interested in anything (Jordan is exception as he is always helpful! well done to him!). The rest just sit behind the counter on their phones.

Also the level of hygiene is appalling everywhere, especially in the changing rooms/toilets.
I think that with proper club and team management this can become a great place!

JR uit: Amsterdam

12-12-2018
1,0

Ervaring: Zeer slechte ervaring met de balie medewerkster. Nadat ik mijn lidmaatschap netjes opgezegd heb, Wilde ik nog even mijn Djanga stopzetten en de dame bij de balie gaf aan dit voor mij te doen. Echter blijf dat ze dit niet heeft gedaan!

Ik zal deze sportschool aan niemand aanraden. Zijn alleen behulpzaam als je meer gaat betalen andersom zijn ze niet zo behulpzaam.

Patrick uit: Zoetermeer

07-12-2018
6,9

Ervaring: Het zou fijn zijn als in de locatie Meerzicht de apparatuur vervangen wordt want dit is nog van basic-fit. Met de apparatuur van FFF heb je meer keuze.
Ook zou het fijn zijn s de openingstijden ruimer kunnen. Zoals in het weekend om 7 uur open en met kerst ook gewoon open. Voor de rest vind ik het een fijne sportschool

Jop-Jense uit: Capelle

30-11-2018

Ervaring: Ik sport al een aantal jaar bij de Fit For Free omdat ik zeer tevreden ben over de service die er verleent wordt. Medewerkers zijn altijd aardig naar mij toe. Ik vind het prettig dat ze extra faciliteiten aanbieden. je kan voor een paar euro extra gebruik maken van de sauna, of een abonnement nemen op een lekker koud drankje iedere keer als je gaat sporten. Voor vragen kan je altijd terecht bij de medewerkers. De prullenbakken mogen wel wat vaker verschoont worden.

Evelien uit: Helmond

26-11-2018

Ervaring: Ik moet me weer inschrijven, omdat ik even bij een andere sportschool ben gaan sporten. Ik ga toch weer terug maar FFF, omdat het in de buurt is en dat is voor mij echt een pluspunt. Voorheen heb ik tot 2 keer een jaarkaart gehad, die ik in een keer heb betaald. toen ik stopte de vorige keer had ik nog wat maanden te goed van mijn jaar kaart en heb toen al vrij snel €72,- terug gestort gekregen. Zonder dat ik daar vanuit was gegaan. want je hoort zoveel negatieve verhalen over FFF en opzeggingen. Ik heb het anders meegemaakt en voor deze lage prijs kunnen er meer mensen gaan sporten. Ook ik heb makkelijk kunnen afzeggen en ben prima tevreden.