Beoordelingen Fit For Free

29-10-2018
5,0

Richard uit: Den haag

28-10-2018

Ervaring: Lekker om te trainen goeie apparaten en maak nu ook gebruik van yanga erg lekker en gezond prima sportschool

Danielle uit: Amsterdam

28-10-2018
9,6

Ervaring: Mooie nieuwe sportschool, super vriendelijk personeel! Leuke funxtion lessen ook.

Tamara uit: Utrecht

20-10-2018
2,0

Ervaring: Heb me ingeschreven voor een proefles en kreeg bevestiging dat ik binnen 24 uur gebeld zou worden. Na 3 dagen geprobeerd te bellen maar kwam in een eindeloze wachtrij van het callcenter. Nog maar een mail gestuurd. Ook nooit reactie op gehad. Kortom, ik zal nooit over de drempel stappen bij Fit for Free Oudenoord (of een willekeurige andere FFF).

E.verhoeven uit: Eindhoven

18-10-2018
1,0

Ervaring: Bah bah. Geldplukkers ja. Nergens op reageren, afzeggen wordt niet op tijd verwerkt. Enige waar ze snel mee zijn is rekeningen sturen. En als.je dan pissed of bent aan de telefoon ook nog dreigend vragen: "wil u nou die uitstel of niet".
Bah bah bah. Steek t contract in je reet, voordat je m zélf goed hebt gelezen. Mensen geld afhandig maken. Wat een service zeg. Niks voor free. Fit for expensive! Ik ga de hulp inschakelen van Radar en Kassa.

jeep uit: enschede

17-10-2018
1,0

Ervaring: Ongelofelijk slechte organisatie. Schijncontracten, vies, opzeggen niet mogelijk maar wel incasso's blijven sturen.

Gabriëlla uit: Deventer

17-10-2018
4,9

Ervaring: Wat een stelletje geldplukkers en dan ook nog van mensen die daar komen met een coupon van rechtop! Er was met mij afgesproken dat als er geen geld meer op mijn coupon zou staan dat mijn abonnement dan stopte en ik niks bij moest betalen ik moest alleen mezelf op tijd uitschrijven. En nu moet ik alsnog voor de laatste maand bijbetalen. Erg vervelend als je het niet kan missen! Ik ga nooit meer naar fit for free. Blij dat me abonnement daar afgelopen is.

Giovanni uit: Breda

13-10-2018
9,6

Ervaring: Gezellige sfeer, goede apparaten en klantvriendelijk personeel. Zeker een aanrader

Simon vroonhof uit: Heerenveen

04-10-2018
8,2

Annie eichelsheim uit: Nijmegen

04-10-2018
n.v.t.

Ervaring: Hallo ik wil even een melding maken, ik sport al meer dan acht jaar bij jullie, maar wat jullie met de spinning ruimte hebben gedaan is waardeloos. Het gaat erom dat je niet meer zelf een dvd kan uitzoeken, dit systeem gaat niet werken en dan nog die disco lampen erbij waardeloos. Ik sporte iedere weekend bij jullie wel hadden een leuk clubje maar dit nee ik hoop dat hier wat mee word gedaan. Afz een boze fanatieke spinner