Beoordelingen Fit For Free

• Sfeer 7,7

P uit: Silva

25-03-2018
7,0

Ervaring: Ik zie veel mensen verkeerd apparaten gebruiken, dat kan er blessure veroorzaken, en doordat gaan ze stoppen met sporten. Dat zal slim zijn als fit4free een begeleiden naar mensen laat kijken en adviseren.

Tom uit: Tilburg

19-03-2018

Ervaring: Hele goede fitness voor een lage prijs. Apparatuur is super. Bij deze vestiging lijkt het nooit druk, ook niet 's avonds rond een uur of 20. Medewerkers doen prima hun werk.

Irene uit: Eindhoven

17-03-2018
8,1

Ervaring: fijne sportschool omdat er genoeg apparaten zijn en deze van goede kwaliteit zijn, diversiteit aan groepslessen. Alleen vind ik het erg jammer dat de openingstijden in het weekend zo beperkt zijn, ik sport het liefst in het weekend. Tevens jammer dat sommige groepslessen altijd vol zitten (body pump) en dat er het weekend zo weinig groepslessen worden aangeboden.

Rubin uit: Utrecht

17-03-2018
4,8

Ervaring: Dit is niet zozeer een beoordeling voor fitforfree oudenoord, dat is een prima sportschool en vriendelijke medewerkers. Het is meer een beoordeling voor de klachtenafhandeling van fitforfree. Een onterechte dubbele afschrijving terug laten boeken kost 2,5 uur telefoneren, 2 mailtjes en 27 facebookberichten. En dan nog heb ik het geld niet terug. Geen idee wat daar gebeurt op de klantenservice, maar ik weet wel dat de mensen van toren C en The Office UK sneller en klantvriendelijker zijn dan die hele klantenservice van fitforfree. Manmanman.

Qaemmaqamy uit: Rotterdam

15-03-2018
8,2

Coby uit: Breda

15-03-2018
8,2

Ervaring: Goede apparatuur hier bij FFF in Breda, parkeren af en toe een probleem (maar niet onoverkomelijk), soms chagrijnig personeel (kan gebeuren), alleen ze zijn al bijna drie weken bezig bij het hoofdkantoor om mijn abonnement om te zetten omdat ik groepslessen erbij wilde gaan volgen. Ik sta nu meerdere keren per week bij de balie als een of andere mafkees met mijn printje van de bevestigingsmail en moet elke keer uitleggen dat ik me niet in kan schrijven omdat ze om het hoofdkantoor nog steeds de groepslessen niet hebben aangevinkt in het systeem. Dan moeten ze het weer opzoeken in het systeem of bellen en ja hoor, dan mag ik naar binnen. Ik snap niet dat het zo verschrikkelijk lang moet duren. Ik heb zelf ook met hetzelfde systeem gewerkt als waar FFF mee werkt en het is echt een kwestie van iets omzetten. Maar goed, de sportschool zelf raad ik zeker aan! Ze doen niet onder voor andere (duurdere) sportscholen maar hun administratie (of misschien een deel van het personeel daar?) is echt op een niveau van een beginnend bedrijfje :). Ik heb ook bij andere sportscholen gezeten en daar was dit dit soort dingen binnen 24 uur geregeld.

Jolien uit: Hengelo

14-03-2018
1,0

Ervaring: Ze blijven maar incasseren, terwijl ik helemaal geen lid ben. Knettergek word ik er van!

Mourad uit: Maastricht

04-03-2018

Ervaring: Veel deelnemers kleden zich om bij de kluisjes en niet in de kleedkamer. Geen geduld met wachten in de hal met groeplessen. Zeer storend met opruimen.
Strenger optreden tegen rascisme discriminstie in groeplessen.

Mourad uit: Maastricht

04-03-2018

Strenger optreden tegen rascisme discriminstie in groeplessen.

Marije uit: Amsterdam

04-03-2018

Ervaring: Hele fijne sportschool. Het is er netjes, er is een ruim aanbod van groepslessen, en de medewerkers zijn professioneel en vriendelijk. Enige echte minpunt zijn de beperkte openingstijden in het weekend. Zou fijn zijn als de gym in het weekend tot een uur of 8 's avonds open was.